سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نظرات (27)

نی نی های حاجی-مامان مریم
3 خرداد 91 19:45
سلام
سید کوچولوی نازی دارید اسفند یادتون نره:
مبارک باشه گلم
ان شاالله قدمات استوار باشه تا صدو بیست سال و همینجور مامانی کیفت رو بکنهX


ممنون
زیبا
3 خرداد 91 19:54
خیلی دوست دارم بردیا جونم دلم واست تنگ میشه عزیزم.با اجازه شما رو لينك ميكنم تا دلم تنگ میشه راحت تر بیام پیشت


مرسی زیبا جان. پروفسور پارسا چطوره؟
زیبا
3 خرداد 91 20:12
خاطره جون خوش به حالت .پارسای من که هنوز نه راه میره نه 4دست و پا من همش منتظر این لحظه ام


عزیزم به موقع اش می ره.. چهار دست و پا که اصلا شاید نخواد بره. برای راه رفتن هم که هنوز دیر نیست... به جاش بردیا هنوز یه دندونم نداره!!!!
بهار(مامان آرشا)
3 خرداد 91 22:09
واااااااااای عزیزم بردیا گلی چه حرفه ایی هم راه میریا
سپید مامان علی
4 خرداد 91 10:58
ای جونممممممممممممممم...میخوام بیام درسته قورتت بدم وقتی اینجوری راه میری ...عاشقتممممممممممم عسل من
مامی گل
4 خرداد 91 15:58
شانس بیاری نیام و نبینمت وگرنه میخورمت پسمل خوشمزه
نیلوفر
4 خرداد 91 16:01
سلام خدایا چقد خوردنیه این پسر خدا نگهدارش باشه انشاالله بوس
سمیرا مامان آنیتا
4 خرداد 91 16:15
آآآآآآآآآآآآآآآآخ جیگرتو پسر چقدر لباسش بهش میاد ... مثل همیشه خوش تیپ و فشن
مامان میترا
4 خرداد 91 19:10
اسم بردیا اسم مورد علاقه ی منه اما نشد روی پسرم بذارمش ،
پسرت خیلی نازه ، پایدار باشه


ممنون عزیزم
فرزانه
4 خرداد 91 23:52
آخی نازی رایان منم دقیقا روز تولدش راه افتاد.
مامان سید کوچولو
5 خرداد 91 13:38
واقعا لذت بخشه اولین های اینها و خصوصا راه رفتنشون. مثلا همین امروز که دیدم پسرم تونست دستشو برسونه به دستگیره و در اتاقشو باز کنه کلی ذوق مرگ شدم رمز تو خصوصی
صدیقه
5 خرداد 91 22:13
هزار ماشالله به این پسر .......... لباساتم خیلی خوشگله
دخترک
5 خرداد 91 22:59
سلام ای جووووووووووووووونم بخورم تاتی تاتی کردنتووووووووووووووووو خاطره جون لباساش خیلی قشنگ و تکه خیلی با سلیقه ای بچلونش بی دندون خوشگلووووووووووووووووو
صدف
6 خرداد 91 0:19
عزیزم ، قربون راه رفتنت پسرک نانازی
محبوبه
6 خرداد 91 9:41
واي كه تو پسر چقدرخوردني هستي عزيزم ماشاا....به تو D>
مامان آريا
6 خرداد 91 11:44
الهي خاله قربونت بر من با تاتي تاتي كردنت اميدوارم با اين قدمهات پله هاي ترقي رو طي كني
هدی مامان مبین
6 خرداد 91 16:40
مبارکه.......منم متظر یه همچین عکسی از مبینم چقدر هم با تمرکز راه میره عزیزممممممممممم سرهمیت رو عشق رنگاش خیلی شیک و نازه
khale nafas
6 خرداد 91 16:58
ey jaaaaaaanam elahi fadaye ghadamaye kuchulut besham aziza/khoshtipam
مامان احسان
7 خرداد 91 14:26
اییییییییییییییییییییی جونم عزیزم تاتی نباتی..
شاپرک مامان مهدی
7 خرداد 91 16:15
عزیزم مبارکت باشه راه رفتنت چه ژستی هم گرفته قربونت برم
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 18:45
راه رفتنت مبارک کوچولو ی خوش داخلاقو.باستایش دارم میتایپم.ببخش اگه بد میشه.بوس
مامان هستی
8 خرداد 91 11:46
قربون اون پاهاش بشم خاطره جون پسرت خییییلیییی نازه عزیزم من لینکت کردم میشه شما هم منو لین کنید خوشحال میشم مرسی
پگاه مامان آروین وآرتین
8 خرداد 91 18:55
ایشالا ثابت قدم باشی خاله جون.ایشالا دویدنت ولیلی کردنت
صوفی مامان رادمهر
9 خرداد 91 12:23
هههه همه رو ول کن اون لبای خوشگلش رو ببین تو این عکس اولیه... دلم رررررررررفت... انگشتای کوچولوشو که باهاشون حس گرفته ... مبارک باشه راه رفتنت عزیزم... مبارکه باشه
مامان بهار
10 خرداد 91 17:41
عسیسسسسسسسسسسسسسسسسسم مبارک باشه خاله جون دوست دارم
شاپرک مامان مهدی
19 خرداد 91 0:27
ا قربون تاتی کردنت عزیزم خودتم کلی ذوق کردی ها
مریم مامان بهراد و اراد
19 خرداد 91 11:17
نازی بردیا خان تاتی می کنه چقدر سرهمیش خوشگله خودش خوشگلتر