سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

تاتی تاتی در آستانه 13 ماهگی

1391/3/1 15:11
1,048 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش وقتی 1 سال و 26 روز داشتی برای اولین بار شروع کردی به تاتی کردن.

شکلکهای جالب آروین

انقدر اون لحظه برام قشنگ بود که مطمئناً تا آخر عمر توی ذهنم خواهد موند. مخصوصا این که بابایی هم خونه بود. انقدر از این کارت هر دو شوکه شدیم که تا چند لحظه نمی دونستیم چی بگیم یا چیکار کنیم. بعدش یهو من طبق معمول از خوشحالی جیغ و گریه و مثل کارهای جدید قبلیت بدو بدو دنبال تلفن که این خبر رو اعلام کنم. هر چند طبق معمول با بابایی یه چند دقیقه ای دنبال گوشی گشتیم تا پیداش کردیم!!!!!!!!!

گردن گرفتنت ، نشستنت ، چهار دست و پا رفتنت، ایستادنت و ... هر کار جدید که یاد گرفتی و انجام دادی واسم لذت بخشه. اما لذت هیچکدوم اندازه این یکی نبود. نمی دونم چطوری بگم؟ نمی دونی اون لحظه چه حسی داشتم!!! پسر کوچولوی من دیگه کم کم داره مستقل می شه. داره بزرگ می شه . داره مرد می شه.

قربون اون قدم های کوچولو و تاتی کردن کج و کوله ات برم . چقدر خودت ذوق داری واسه این کار. هر بار که می افتی اما دوباره با اشتیاق بلند می شی و ادامه می دی. انقدر ادامه می دی که دیگه اون پاهای ظریفت خسته می شه. یه مدت می شینی و خستگی در می کنی و شروعی دوباره  شکلکهای جالب آروین

امروز از روزای قبل مسلط تر بودی. دیگه کم کم کل خونه رو طی می کنی . هر چند وسطاش چند بار می افتی . اما باز بلند می شی و ادامه می دی... 

عشق من،13 ماهه شدنت، راه رفتنت ، بزرگ شدنت، مستقل شدنت مبارک.

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

 شکلکهای جالب و متنوع آروینقدم هات تا ابد استوار  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

شکلکهای جالب آروین

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان ریحان عسلی
1 خرداد 91 15:28
سلام
آره این اولین ها واسه ما مادر و پدرها خیلی لذت بخشه
یاد اون روزی افتادم که ریحانه واسه اولین بار روی پاهاش ایستاد و منم دوربین به دست ازش عکس گرفتم یادش بخیر چقدر ذوقیدم
آفرین بردیا جونم



ممنون عزیزم
سمانه مامان کیمیا
1 خرداد 91 17:17
قربونش برم منننننن مبارکهههههههههه


مرسی دوست جونم
فهیمه مامی حدیث
1 خرداد 91 17:40
راه رفتن بردیا جون مبارک انشاالله استوار و پا برجا باشه


مرسی فهیمه جون
صدیقه
2 خرداد 91 0:25
راه رفتنت مبارک مرد کوچک
13 ماهگی هم مبارک
از راه دور بوووووووووووس


ممنونم
صدف
2 خرداد 91 0:41
قدم برداشتن بردیای عزیزم مبارک انشالا قدمهات استوار و خداوند پشت و پناهت


مرسی
مریناز (مامان نیکا)
2 خرداد 91 3:25
مبارک !!!

جقدر احساساتی شدم با خوندنش....خیلی لحظه قششنگیه....من که روزی هزار بار تجسمش کردم....قدمت هات استوار مرد کوچک


ممنون خانمی
مامان احسان
2 خرداد 91 10:01
اییییییییییییییییی جونم ناز بشی تو که انقدر جیجری..
مبارکه ورودت به نو پایی..
می بوسمت هوارتا..
دوستت دارم خاله جون..



مرسی عزیزم
بهار(مامان آرشا)
2 خرداد 91 11:12
وااااااااااااای بردیا گلم راه رفتنت مبارک باشه خاله
خاطره جون اشک ذوق اومد تو چشمام یاد راه افتادن آرشا افتادم
عزیز خاله قدم هات محکم و استوار سرت و بالا بگیر و رو به جلو قدم بردار برات بهترینها رو آرزو میکنم


مرسی بهار جونم. آرشا رو ببوس
زینب
2 خرداد 91 13:19
چه پسر خوشمزه ایی
خالــــه
2 خرداد 91 13:59
راه رفتنت مبارك باشه عزيز خاله .. هميشه پابرجا باشي ...
عكس از تاتي كردنش كو مامان خاطره؟؟



مرسی. هنوز عکسی در دسترس نمی باشد. اما به زودی عکس تاتی کردن هم می زارم
مامان طاها
2 خرداد 91 14:11
وایی که چه کیفی میده این تاتی کردن ها
لحظه هاتون شاد


ممنون
مامان رانيا
2 خرداد 91 14:35
13 ماهه شدنت مبارك گلم


مرسی شبنم جون
محبوبه
2 خرداد 91 14:49
به ماماني بگو عكسمو يادت رفته بزاري كه چه قشنگ راه ميرم
تاتي تاتي كردن مبارك گل پسر


هنوز نتونستم شکار لحظه بکنم آخه...
سپید مامان علی
2 خرداد 91 17:09
هم تاتی کردنت مبارک باشه ...هم 13 ماهگیت مبارک باشه پسر کوچولوی خوشمزه دوست داشتنی....


ممنون سپیده جان
شاپرک مامان مهدی
2 خرداد 91 17:17
مبارک باشه راه رفتنت مبارک باشه استقلالت قدمهات استوار وراسخ


مرسی شاپرک جون
اوامامان ارام
2 خرداد 91 17:32
ای جون دلم .........مبارکت باشه نازنینم


مرسی آوا جون. دخملی خوشگلت و ببوس
سمیرا مامان آنیتا
2 خرداد 91 21:41
ای وای این جیگر من 13 ماهه شد و من نیومدم بهش تبریک بگم ... تو ببخش بردیای خوشگلم
13 ماهه شدنت و تاتی تاتی ات مبارکت باشه .. ایشالا تو زندگیت قدمهای بزرگ برداری و مایه افتخار مامان و بابات باشی


مرسی عزیزممممممممممممم
هدی مامان مبین
3 خرداد 91 10:13
13 ماهه شدنت مبارککککککک
چه عجب این پست عکس نداره مامانیییی ما رو بد عادت کردی هاااا
تاتی کردنت مبارک..........راست میگه این یه لذت دیگه داره.....
ببوسش
خصوصی داری


مرسی هدی جون. هنوز نتونستم عکس خوب بگیرم از راه رفتنش.ههههه اما حتما به زودی عکس می زارم. مرسی بابت رمز
مامان آروین وآرتین
3 خرداد 91 10:32
سلام تاتی کردنت مبارک.جیگر دلم برات تنگ شده.یکم کارام سبک بشه می خوام دعوتتون کنم بیای خونمون ،خاله شرمنده یکم دیر شده ولی ببخشید.بوسس


مرسی خاله پگاه... ما که با شما از این حرفا نداریم. حالا یه شب شما بیاین اینجا تا دفعه بعدی ما بیایم... منم دلم واسه آرتین کوچولو تنگ شده
مامی گل
3 خرداد 91 10:55
ای من قربونت برم 13 ماهه ناناز راه رفتنت مبارک خوشمزه


مرسی گلی جون
صوفی مامان رادمهر
3 خرداد 91 14:10
جااااااااانم اولین این که 13 ماهگیت مبارک عزیز خنده روی من دوم این که راه رفتنتم مبااااااارک عسلی... من عاشق اون پاهای کوچولوی خوشمزه اتم... بوووووووووس روی اون پاهای استوارت عزیزممممم


ممنون صوفی جان
مامان احسان
3 خرداد 91 16:14
عاشششششششششششششقتم..
مامان محمدحسن کوچولو
3 خرداد 91 17:14
راه افتادن گل پسرتون مبارک

نی نی ما هم راه افتاده البته فعلا مثل بندبازا راه میره


مرسی عزیزم. راه افتادن نی نی شما هم مبارک باشه
amirmahdi
3 خرداد 91 17:50
چه پسر خوشگل وناز نازی داری به وبلاگ منم سر بزن
مهربان بانو
3 خرداد 91 19:05
اییییی جاننن خوش به حالت واقعا ته خوشبختی همینه ها واسه منم دعا کن نی نی به سلامتی به دنیا بیاددد محشر می نویسی


مرسی خانمی. لطف داری. انشاءاله که نی نی صحیح و سالم به دنیا میاد و همه این لحظه های قشنگ و خواهی داشت.