سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

آنچه گذشت ...

1391/2/11 20:29
2,085 بازدید
اشتراک گذاری

  « می زارم توی ادامه مطلب »

 صفر ماهگی 

یک ماهگی

دو ماهگی 

سه ماهگی

چهار ماهگی 

پنج ماهگی 

شش ماهگی 

هفت ماهگی 

هشت ماهگی 

 نه ماهگی 

 ده ماهگی 

 یازده ماهگی

دوازده ماهگی 

نازنینم ، بهترینم

چه دعایی کنمت بهتر از این:

خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد ..... که بخندی همه عمر 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (44)

روح انگیز مامان سیاوش
11 اردیبهشت 91 21:04
سلام خاطره جون خوبی عزیزم؟
ای جونم با این عکسهای قشنگ این شازده پسرت
الهی عکسهای دامادیش رو ببینیم مامان خاطرش
خدای مهربون حامی و حافظ همه کوچولوهای نازمون باشه و خودش از جمیع بلایا و چشم نظرها دورشون کنه...خدایا همه ما مامانا فرشته هامون رو سپردیم دست خودت ..هواشونو داشته باش خدا جون...


مرسی عزیزم. نمی دونم رمز و بالاخره دیدی یا نه ؟! توی وب سیاوش جون برات گذاشتم... راستی چرا وبلاگش به روز نمی شه؟!
بهار
11 اردیبهشت 91 23:03
سلام.ماشاالله به گل پسر .هر چد میگذره خواستنی تر میشه.راستب من که رمز دار نشدم
مریم مامان ستایش
12 اردیبهشت 91 0:07
ای جونم قربونت بشم که ماشالله بزرگ شدی.
shima
12 اردیبهشت 91 6:57
وااااااااااای قربون تو پسر خوشکل که روز به روز قشنگتر شدی مـ ـ ــ ـ اشالا
مامان هستی
12 اردیبهشت 91 11:17
ماشالاااااااااااااااااااااااااااااااا به این پسر نااااااااززز من که عاشقشممممم
خاله نفس
12 اردیبهشت 91 11:42
فداااااااااااااااااااااااااات گل پســــــــــــــــــــــــــــــر ما هم باهات بزرگ شدیم باور کن/پیر نشدیما بزرگ شدیم به این مساله دقت کن
بهار(مامان آرشا)
12 اردیبهشت 91 12:01
من کامنت میزارم میگه ارسال شد ولی فکر کنم نمیرسه خلاصه که گفتم اسپند فراموش نشه این گل پسر روزی 1000 بار لازم داره قربونش برم من
پگاه مامان آروین وآرتین
12 اردیبهشت 91 12:06
سلام پسرطلاایشالاعکسای دامادیتوبزاری عزیزم.الهی تنت سالم باشه دوست دارم
عاطفه
12 اردیبهشت 91 12:14
سلام خاطره جون خوبی؟ ماشالله به این گل پسر میبینی روز به روز دارن این نینیا بزرگ میشن خدا رو شکر به خاطر نعمت سلامتی که توی بچه های ما قرار داد من عاشق عکس10ماهگیشم خیلی خوردنیه راستی من برای پست تولد نتونستم کامنت بذارم با اجازت اینجا میگم عالی بود. واقعا یک مادر هنرمند خدا شما رو برای هم حفظ کنه عزیزم
فرزانه
12 اردیبهشت 91 12:18
چه مامان خوش ذوقی
خاطره جون یک سوال داشتم . تو وبلاگت دیدم با بردیا زیاد مسافرت می ری از لحاظ غذایی مشکلی نداری من تا حالا با رایان مسافرت نرفتم ترس خاصی دارم


فرزانه جون بردیا خدا رو شکر همه چی می خوره و همه چی دوست نداره. توی مسافرت هم همیشه آب میوه گیری و میکسر و ... با خودم می برم. اما الان دیگه غذاهای خودمون هم می خوره
خالــــه
12 اردیبهشت 91 12:59
هر روز خوردني تر از ديروز هر ماه قشنگ تر از ماه قبل و هر سالت مردتر و تنومند تر، پيروزتر و موفق تر ، سلامت و باصلابتتر از سال هاي قبل زندگيت باشه ... برات بهترين ها رو آرزو ميكنم كه تو لايقه بهتريني
مامان احسان
12 اردیبهشت 91 14:13
برای تک تک لبخندهایت هزاران بار شادی آرزو دارم.. بینهایت در قلب ما جا داری
محبوبه
12 اردیبهشت 91 14:24
اي واي ماماني داماديتو ببينم گل پسر كه اينقدر خوشجلو نازيييييييييييييييييييييييييي يك دنيا بوسسسسسسسسسسسسسسسس
بهار(مامان آرشا)
12 اردیبهشت 91 16:02
خاطره جون اطلاعات رو برات گذاشتم نمیدونم رسید یا نه؟؟؟


رسید عزیزم . ممنونم
مامي گل
12 اردیبهشت 91 16:07
وااااي چقدر باحال بود ماشا... روز به روز خوشملتر و اقا تر
اوامامان ارام
12 اردیبهشت 91 17:41
ماشاللهههههههه هرروز خوشگلترازدیروزززززز خداحفظت کن گل نازم
مامان امیرعلی
12 اردیبهشت 91 19:49
آخی چه بانمکه.
مامان امیرعلی
12 اردیبهشت 91 19:50
من رو لینک نمیکنی خاله؟



چرا عزیزم. لینکت کردم
سپید مامان علی
12 اردیبهشت 91 19:58
ماشاءالله به بردیا خان ....هر روز بهتر از دیروز (دینگ دینگ) بردیا جونی به مامانی بگو واست اسپند دود کنه اگه دستم بهت برسه حسابی می چلونمت مرد کوچک
فاطمه 67
12 اردیبهشت 91 20:12
خاله قربونش بره...الهی.....عسل دل من ..خوشمل دل من....
سمیرا مامان آنیتا
12 اردیبهشت 91 22:18
ای جونم .. از هشت ماهگی دیگه قیافه اش فرق کرد و دیگه بزرگ شد ها
عکس دو ماهگی هم معرکه بود ... جیگرشو
راستی در مورد اون لباس خال خالیه ... من دقت کردم همه بچه ها نمونه اش رو دارن ... چرا واقعا ؟


سمیرا خیلی باحالی .هههههههه من که عاشق اون خال خالیه ام
بهار
13 اردیبهشت 91 1:00
هزار ماشاء الله. این آقا بردیا هر روز خوشگل تر از دیروز میشه. همینجوری پیش بره بزرگ که بشه بدجوری دخترکش میشه، باید یه سره مواظب باشی دخترها ندزدنش.
صدیقه
13 اردیبهشت 91 1:09
ماشالله ........
نارگل
13 اردیبهشت 91 1:18
الهی امین بهترین و کاملترین دعا بود خاطره جون
مامان بردیا... نسرین
13 اردیبهشت 91 1:28
زنده باشی ایشالله...زیر سایه ی پدر و مادر مهربونت
مامان آريا
13 اردیبهشت 91 11:23
الهيييييييييييييييييييييي كه من قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتت برم كه روز به روز ماه تر مي شي و خوردني تر
مامان رانيا
13 اردیبهشت 91 13:56
الهي هميشه سلامت باشي
مامانی سید کوچولو
13 اردیبهشت 91 20:18
قربونش برم که هر چی میگزره نازتر و اقا تر میشه
دخترک
14 اردیبهشت 91 0:16
سلام وای چه جیگری عکس نه ماهگیش وحشتناک خوردنیه لباسش تو 11 ماهگیم خیلییییییییی قشنگه من دلم خواستش
مامان بهار
14 اردیبهشت 91 12:04
نانازززززززززززززززززززززززززززززززی من خیلی دوست دارم عسیسم واسه دعای قشنگ مامانی هم آمین
اوامامان ارام
14 اردیبهشت 91 13:07
سلام خاطره جونم
عزیزم چسب دوطرفه کجاها دارن؟چه شکلیه؟مثل چسب 5 سانت ؟
ممنون


اوا جون چسب دو طرفه رو می تونی از لوام التحریری ها بخری یا از جاهایی که سیم و لوازم برقی و ... دارن هم فکر کنم بتونی بخری. برای چی می خوای؟ اگه برای بادکنک می خوای که می تونی از چسب پهن یا نواری معمولی هم استفاده کنی و خودت دو سرش و لوله کنی و بهم بچسبونی
مامان ریحان عسلی
14 اردیبهشت 91 16:31
خصوصی
سمانه مامان کیمیا
14 اردیبهشت 91 17:16
جانمممممممممممممم تو ۹ ماهگی یه دفعه ایی جا افتاده قیافش...قلبونش برم مننننننن ۱۲ ماهگی قد کشیده یه کم لاغر شده....عسیسمممممممممم از بس اتیش میسوزنه دیگه .....خیلیییی قشنگ بود خاطره
اوامامان ارام
14 اردیبهشت 91 17:48
مرسی گلم درکل گفتم تو خونه باشه بد نیست
فرناز مامان ایلیا
15 اردیبهشت 91 0:39
روز به روز بهتر از دیروز.... قربون اون چشات خوشگله....
هدی مامان مبین
15 اردیبهشت 91 2:07
ماشالا هزار ماشالا هر روز نازتر و شیرین تر..... همه ی عکسا خوشگل شده.....ایشالا عکس های یکسالگی تا دامادیش رو برامون بداری....خصوصی رو چک کن
هدی مامان مبین
15 اردیبهشت 91 2:31
خاطره جون رمز رو به هرکی خواست بده لطفا..... ممنون عزیزم.... لطف میکنی من مادر شوهرم چند روز خونمونه....
مامان احسان
15 اردیبهشت 91 14:40
راضیه مامان سینا
15 اردیبهشت 91 22:54
هزاااارررررررررررررر ماشالله
نسرین مامان بردیا
16 اردیبهشت 91 1:52
خاطره جون من همچنان منتظر ایمیل شما هستم... ایمیل شوهرمو برات گذاشتما...
صوفی مامان رادمهر
16 اردیبهشت 91 9:26
آخیییییییی چه خوب گذشته این دوران... بردیا هر روز خوشجل تر از دیروز دینگ دینگ... خصوصی داری دوستم
raha
16 اردیبهشت 91 14:54
خداحفظش كنه ايشالا عكس دومادي
مامان آريا
17 اردیبهشت 91 12:41
.•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*•. . .... .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*...•*..•*..*•.•*.* .•*..*•. .•*..*•.
شاپرک مامان مهدی
20 اردیبهشت 91 13:45
خدا خفظش کنه ماشالله براش اسفند دود کن