سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

عکس

1391/2/17 18:27
7,793 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب آروین

 خونه مامان محبوبه جلوی ورودی آشپرخانه 

توی ماشین لگو به دست لالا کرده

در حال شيطنت 

تازگیا هر بار دورببن دستم می بینه یه فیگوری می گیره 

قلیون هم یکی از اسباب بازیهای جدیدش شده

در حال حرکات ورزشی 

میز جلوی مبل رو به خاطر ایشون برداشتیم گذاشتیم گوشه خونه. هر چی هم روش بوده جمع کردیم. هم جای بازیش باز بشه و هم مثلا یه سدی باشه برای این دکوری ها .

اما انگار براش بهتر هم شده. میره بالای میز و هر چی می خواد بر می داره !!!!

اینجا هم آقا نشسته ازش عکس بگیرم

اینم یه خواب خوشمزه بعد از کلی شیطونی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

بهار(مامان آرشا)
17 اردیبهشت 91 17:08
واااااااااااااای خدا عاشق اون عکس لختشم گازش بگیر اون عکسش هم که تو ماشین لالا کرده خیلی شبیه باباش شده ههههه
مامان ریحان عسلی
17 اردیبهشت 91 17:42
سلام چه جالب من همین الان داشتم عکسای بردیا جونو می دیدم یه نگاهی به کامنتام کردم دیدم شما کامنت گذاشتی من عاشق این عکسشم که نوشتی آقا نشسته ازش عکس بگیرم خیلی خوردنی شده به خدا عکس با پوشکشم خیلی ماهه جوراب حرکت ورزشی بردیا هم مثه یکی از جوراب های ریحانست که من خیلی دوستش دارم
دخترک
17 اردیبهشت 91 17:46
کم کم داره قیافش جا میفته و هر روز بیشتر شبیه باباش میشه.
خیلی قیافه و کاراشو دوست دارم.
عاشق اون دهن بی دندونشم.
همه عکساشو نگه داشتم تا در آینده که باردار شدم همش به عکساش نگاه کنم شاید بچم شبیه بردیا بشه.
خیلی ازین سنش استفاده کنید.
الان بردیا یه عرو.سک شیطون و جذابه.
دقیقا اندازه ی یک عروسکه.
مامان خاطره ی مهربون به جای من میبوسینش؟
هر وقت میام اینجا و غصه دارم با دیدن عکساش غصه ها فراموشم میشه.
محکم ببوسیتش.
اون فیگوراشم بخورم من.
دوستون دارمممممم.


مرسی عزیزم. حتما از طرفت محکم می بوسمش. خیالت راحت.هههههه. اندازه عروسک هست اما عروسک که شیطونی نداره...ههههههههههههه
مامان طاها
17 اردیبهشت 91 17:51
وای خدا چقدر دوست داشتنیه.خدا بهت ببخشدش.اسم نی نی من هم قرار بود بردیا باشه ولی فعلا که نظرمون عوض شده تا از دلم بیاد ببینیم بازم تغییر می کنه!


مامان طاها انشاء اله که نی نی صحیح و سالم باشه
مامان هستی
17 اردیبهشت 91 19:56
الهیییییییییییییییییی چقدر ناااانااااااااازه این پسر
راضیه مامان سینا
17 اردیبهشت 91 22:46
وایییییییی چه ژست نازییییییییییییییی
محبوبه
18 اردیبهشت 91 8:09
خداي مهربون تورو براي ما حفظ كنه عاشقتم گل پسر با اين عكسهاي خوشجلو خوشجلللللللللللللللللل قربون اون ژستهاي مردونتتتتتتتتتتتتتتت
خالــــه
18 اردیبهشت 91 8:58
عاشق عكس اولي هستم و عكسي كه فيگور گرفته ! واي خيلي ماه شدي هزار ماشاا... به تو كه داري روز به روز مردونه تر ميشي خوردني خاله...
آذر
18 اردیبهشت 91 9:02
عاشق عكس اولشم خدا بهت ببخشتت خيلي خيلي خوشگل شده هر روز داره نسبت به روز قبلش بزرگتر و قيافش جاافتاده تر ميشه
ما كه هر وقت اين پسرو ديديم اخمو و گريون بوده فكركنم فقط براي ماماني و بابايش بخنده


مرسی عزیزمممممممم
مامان احسان
18 اردیبهشت 91 9:18
ای جونم بردیا میام می خورمتا.. خیلی داره ناز میشه خاطره جون .. تند تند براش صدقه بذار آخه خیلی خوشگل و تو دل برو هستش.. اون عکسش که نوشتی جدیدنا دوربین می بینی فیگور میگیره خیییلی خوردنیه.. یه عالمه از طرف من ببوسش..
مامان سيد كوچولو
18 اردیبهشت 91 10:37
اخي اون عكس فيگورش چه باحال شده.... خيلي خوش تيپ شدي ها خاله
سمیرا مامان آنیتا
18 اردیبهشت 91 10:48
وای جیگرشو چقدر بزرگتر به نظر میاد عاشق عکس اولش و اون لختیه شدم ماشالا گلم
خاله نفس
18 اردیبهشت 91 11:48
فیگورااااااااااااااااااااااااااات توو حلقم/ تو که منو کُشتی با این عشوه هات شیطون بلا فدات بشم که قیافت دیگه داره جا افتاده میشه و یه نشون از خیانت داره تووش موج میشه داری شکلِ بابایی میشی هان؟! مامانیو این همه خاله رو ول کردی رفتی اونور آره خوشگلــــــــــــــــــــــــــم "م ی ب و س م ت" هوارتا
سپید مامان علی
18 اردیبهشت 91 19:02
وای عزیزم.....قربون ژست هات و فیگورهات بشم خوردنیه من....عاشق کراتم به خدا......پسرو این همه عشوه
ماه مامان
18 اردیبهشت 91 19:14
خاطره جون ، اون عکسای کفشدوزکی که تو تاپیک تولد 1 سالگي كوچولوهاي بهار 90 **گذاشتی باز نمیشه ، پیغام خطا میده میشه یه بار دیگه آپلود کنی ،من خیلی بهشون احتیاج دارم ، راستی برای بردیا ی خوشگلم اسفند دود کن ، ممنونم


لطفا ایمیل بده برات ایمیل کنم. آپلود کردنش خیلی طول می کشه
مریم مامان ستایش
19 اردیبهشت 91 2:59
ای جونمممممممممممممم قربونش بشم با اون فیگور خوشجلش با اون چشای دخمل کشش.بوووسسسسس
سمانه
19 اردیبهشت 91 10:26
سلام ،بردیا خیلی خیلی نازه .اما راستش این عکساش با عکسای نوزادیش خیلی فرق داره ،(تا8ماهگیش)بعدش کلی عوض شده ،سفید پوست شده .صدرا جون منم الان زیاد سفید نیست یعنی منم امیدوار باشم ! ماشاا......


سمانه جون بردیا اول که به دنیا اومد خیلی سفید بود. بعد از یه ماه رنگ پوستش تیره شد و دوباره بعد از یه مدت رنگش روشن شده. من بر عکس شما رنگ پوست تیره رو بیشتر دوست دارم. اما امیدوارم صدرا جون رنگش روشن شه
مامان آريا
19 اردیبهشت 91 11:02
ايييييييييييييييييييييييييي جووووووووووووووونم به خدا عاشقتم عزيزم همه عكسات معركن قربونه ژست گرفتنت و شيطونيات و خوابيدنت تو معركه اي
شیوا
19 اردیبهشت 91 12:08
خوشتیپ خوردنی...عاشقتم با مزه. فکر کنم خونه هامون نزدیکه..با رهام من دوس میشی؟؟؟؟؟؟/
صوفی مامان رادمهر
19 اردیبهشت 91 12:18
عکس اولش حرف نداره با اونی که فیگور گرفته... انگار جدی جدی بزرگتر شده دیگه ها... آخیییییی دیگه یه پسر کوچولوئه تا نی نی کوچولو... ببوووووووووسش


مرسی صوفی جون. خودم هم عکساش و می بینم باورم نمی شه این همه بزرگ شده!!!!
هانی مامان سامیار
19 اردیبهشت 91 15:04
وای فدای این آقا بردیا خوشگل بشم من با فیگوراش جیگگگگگر خاطره جون به منم رمز جشن تولد و عکسهای آتلیه آقا بردیا رو بده مشتاقانه منتظر عکسهای قشنگشم بوسسسسسسسسسس
مامان رانيا
20 اردیبهشت 91 11:04
عكسهاي خوشملي اين مامان هميشه دوربين به دست
فاطمه مامان صبا
20 اردیبهشت 91 13:27
وووووووووووی نازی دلم ضف رف چقد این پسر با نمکه.......شلوار لی شو نیگا چه خوشگله.............عزیزم چقد بامزه لگو بدست خوابیده یه عالمه ماچ واسه بردیا جون
شاپرک مامان مهدی
20 اردیبهشت 91 13:44
این عکس اولی چه چقدر نانازه مثل اقا ها شده خیلی بنظرم بزرگتر شده کلی تغییر کرده توی این مدتی که از یکسالگیش گذشته
فرزانه
21 اردیبهشت 91 7:37
فرناز مامان ایلیا
22 اردیبهشت 91 16:21
وای خاطره...خیلی باحالن عکسها....بخورمش من... واقعا فیگور گرفته؟وای ببینمش خوردمش....از الان گفته باشم...
صدیقه
24 اردیبهشت 91 13:24
قربونت برم بردیای خوشتیپم...چه خوشگل فیگور گرفتی
مامان بهار
25 اردیبهشت 91 23:44
بردیا جونی تو خیلی نفسی خاله تو از معدود نی نی هایی هستی که من عاشقشونم بوووووووووووووووووووووووس