سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

من 9 ماهه شدم

1390/11/1 22:46
2,266 بازدید
اشتراک گذاری

من سید بردیا کوچولوی مامانی و بابایی 9 ماهه شدم. وایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هورااااااااااا حسابی دارم بزرگ می شم. حسابی آقا شدم. به قول بابایی حسابی خوردنی تر و خواستنی تر شدم خجالت

امروز هم رفتیم دکتر واسه ویزیت ماهانه و همه چی خیلی خوب بود. غیر از این که اونجا خیلی الاف شدیم. از ساعت 3 رفتیم تا همین الان که ساعت 9 شبه و رسیدیم خونه عصبانی مامانی  هم هر دفعه غر می زنه که دیگه من و پیش این دکتر نمی بره. ولی باز پشیمون می شه. آخه دکترم خیلی خوبه.

وزن ٥٠٠/٩ کیلوگرم ـ‌ قد ٧٣ سانتی متر

اول از همه بگم که آقای دکتر از همه چی راضی بود.گفت همه چی می تونم بخورم به جز : پنیر ـ اسفناج ـ عسل ـ شیر پاستوربزه ـ سفیده تخم مرغ و پرتقال

خوب حالا بریم سراغ کارا و شیطونی هام: 

الان نزدیکه یک ماهه که دارم چهار دست و پا می رم. که البته روزای اول سرعتم کند بود و فقط بعضی جاها میرفتم. اما الان سرعتم شدید زیاد شده و از همه جای خونه سر در میارم.

عاشق اینم که از زیر میز ناهار خوری رد شم که البته گاهی مسیر و گم می کنم و شروع می کنم به گریه کردن تا مامانی بیاد من و از زیر میز دربیاره.

هر جا که مامانی یا بابایی برن دنبالشون راه می افتم.

وقتی مامانی داره ظرف می شوره یا غذا درست می کنه می رم می شینم کنار پاش و محکم هی می کوبم روی پاهاش. به زور می خوام دمپایی روفرشی ها رو از پاش در بیارم تا باهاشون بازی کنم.

الان چند روزی هست که هر چی گیرم بیاد رو می گیرم تا بتونم بلند شم که البته بعضی وقتا هم لیز می خورم و می افتم.

عاشق بازی کردن با سی دی های رنگارنگ و کنترل تلویزیونم

جارو برقی و سشوار و که دیگه نگو. خیلی صداشون و دوست دارم. دنبال جارو برقی همه جا راه می افتم و وقتی مامانی خاموشش می کنه گریه می کنم تا باز برام روشنش کنه.

عاشق خوراکیهای خوشمزه ام. مخصوصا لیمو شیرین و بستنی و سوپ و فرنی و ... خلاصه همه چی . هر چی که خوردنی باشه من دوست دارم.

صبح ها که از خواب بیدار می شم یه کم حرف می زنم و سر و صدا می کنم. اما وقتی خبری نمی شه می فهمم که مامانی هنوز لالا داره . به خاطر همین خودم با عروسکایی که مامانی برام توی تختم گذاشته بازی می کنم و حرف می زنم تا مامانم از خواب بیدار شه.

عاشق بابایی هستم . آخه بابایی خیلی باهام بازی می کنه. باهام توپ بازی می کنه. من و می بره آب بازی . ناخن هام و برام می گیره. برام نانای می کنه . برام یه عالمه سی دی های کارتونی می خره و ...

مامانی هم دوست دارما.. اما خوب مامان کمتر وقت می کنه باهام بازی کنه. به جاش برام غذاهای خوشمزه درست می کنه . همش لباس هام و عوض می کنه و لباسهای تمیز تنم می کنه. زود زود برام لباس های خوشجل می خره. شب تا صبح همش بلند می شه و میاد توی اتاقم بهم سر می زنه و همش پتو رو می کشه روم... منم تا از اتاقم می ره بیرون زودی پتو رو پرت می کنم کنار کلافهآخه منم مثل باباییم شدید گرمائی هستم نیشخند

راستی یادم رفت بگم وقتی بابایی داره نماز می خونه سریع خودم و می رسونم و می رم می شینم وسط سجاده اش نیشخند

توی اسباب بازی هام هم  توپ و بادکنک و بیشتر از همه چی دوست دارم قلب 

عاشق پاره کردن کاغذ و کتاب و مجله هستم و عاشق ریز ریز کردن دستمال کاغذی نیشخند

شدیداً به آهنگ های شاد و تبلیغات تلویزیون علاقه مندم خجالت

اینم بگم که خودم می رم توی اتاق خواب مامان و بابا و ترازوی دیجیتالی رو میارم جلو و می شینم روش. آخه چند بار مامان و بابا من و نشوندن تا وزنم و بگیرن خوب منم یاد گرفتم دیگه خودم می رم خودم و وزن می کنم.

اینم بگم که همچنان دندون ندارم. اما آب دهنم خیلی خیلی میاد. هر وقت مامان برام پیش بند می بنده می کشمش و درش میارم. آخه اصلا از پیش بند خوشم نمیاد.

خیلی دوست دارم عکس ببینم. مخصوصا عکسای خودم و می بینم خیلی خوشم میاد از خودم خجالت

تازه توی آینه هم خودم و می بینم بازم خوشم میاد و همش می خندم . مامانی بهم می گه خودشیفته قهقهه

این عکسا هم همش جدیده و دیشب مامان ازم گرفته ( البته شلوارم و چون می خواستم برم حمام در اورده بود)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سمیرا مامان آنیتا
1 بهمن 90 22:25
به به 9 ماهه شدی ... آقا شدی ... مبارک باشه پسر خوشگل و شکمو دست مامانی هم درد نکنه که هی برات لباسهای خوشگل میخره
مامان علي
2 بهمن 90 0:09
9 ماهگيت مبارك مرد كوچولو. نوش جونت غذاهاي خوشمزه كه ماماني واست درست ميكنه.
سمانه مامان کیمیا
2 بهمن 90 0:37
اوه ه ه ه ه چقدر کار میکنی خاله خاطره داره میشه شبیه خودت اوایل وقتی بابا کوچک بود .....الان وقتی مامان کوچک بود قدر مامان و بابی مهربونت رو هم بدون خاله
مامي گل
2 بهمن 90 17:56
عزيزم 9 ماهگيت مباااارك نمكدون
صدیقه(فانوس)
2 بهمن 90 23:25
9 ماهگی مبارک نفس خاله ............................. خدا مامان باباتو برات حفظ کنه ............. تو رو هم برای اونا ...
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:21
سلام چه خدای عاشقی که گناه می خرد و بهشت می فروشد و ناز بنده را می کشد . خداوندا در این آخر ماه صفر به حق خون حسین ابن علی به دردهای دل زینب به غریب امام هشتم و به حرمت آقا رسول الله گیرنده این پیام و عزیزانش را در زمره یبهترین بندگانت و مایه مباهات فرشتگانت قرار ده و حاجات خیرش را بر آورده ساز آمین
مامان ریحانا
3 بهمن 90 0:22
9 ماهگیت مبارک
هدی مامان مبین
3 بهمن 90 3:17
وای که چقدر این شیطنت توی چشماتو دوست دارم ماشالا عزیزم 9ماهگیت مبارک ایشالا همیشه خانواده خوشبختتون کنارهم شاد و سالم باشه
خالــــه
3 بهمن 90 9:45
9 ماهگيت مبارك باشه هر روز بزرگ شدن و مرد شدنت مبارك باشه هر روز آقاتر شدنت مبارك باشه عزيزم اميدوارم هميشه و هميشه جسم و روحت سلامت ،‌ لبات خندان دلت شاد و زير سايه پدر و مادرت در نهايت آرامش روزگار خوبي و موفقيت و سپري كني و سربلند باشي
صوفی مامان رادمهر
3 بهمن 90 9:54
بابا خیلی مرد شدیا پسر خوشگلم... به زودی همه خونه رو با قدم های کوچولوت فتح می کنی... خدا مامانو بابای مهربونت رو برات حفظ کنه
anita
3 بهمن 90 10:54
آخیییی عزیزم مبارک باشه . 100 ساله بشی. انگار همین دیروز بود رفتیم بیمارستان بدنیا اومدی. هیچ وقت اون لحظه که آوردنت و دادنت به من فراموش نمی کنم. دوست دارم یه عالمه
مامان کیان
3 بهمن 90 11:55
عزیزم نه ماهگیت مبارک باشه .هراز ماشاالله خیلی شیطون شدی کیان ما هم عاشق ماشین لباسشویی و جاروبرقی است .
خاله نفس
3 بهمن 90 12:33
جان ن ن ن نم بزرگ مرد کوچک که میگن شمایی خاله جون مواظبه خودت باش فسقلیه من عاشقتم
مامان احسان
3 بهمن 90 14:26
به به 9 ماهگیت مبارک خاله جون .. آروم آروم قد بکش تا بتونم از ثانیه هاشم لذت ببرم
اوا
3 بهمن 90 20:01
خاطره جون تو اوج ناراحتیم وقتی خنده خوشگل گلتو می بینم حالم خوب میشههههههه خدا پشت و پناهش باشه
مامان محمدحسن کوچولو
4 بهمن 90 8:04
ای جونم چه خوردنی شده این پسر خداحفظش کنه
melika joni
5 بهمن 90 0:51
noh mahegit mobarak mard kochak @
fatima
5 بهمن 90 5:53
9 ماهگيت مبارك كوجولوي خواستني
فرناز مامان ایلیا
7 بهمن 90 21:50
HAPPY BIRTHDAY HONEY BOY...
سپید مامان علی
8 بهمن 90 10:35
نه ماهگیت مبارک قند عسلم
الهام مامان یاسمین زهرا
9 بهمن 90 22:16
واییییییی چه گل پسری ، بخورمششششش ماشالا چه شیرینه . بوسس گل پسرم
محبوبه
10 بهمن 90 15:44
الهي من فدات بشم گل پسرم 9 ماهگيت مبارك داري كم كم مرد ميشي آقا ميشي بزرگ ميشي هم چي ماماني و بابايي ميشي خدا براي همه ما تورو حفظ كنه گل پسرم
shabnam
15 بهمن 90 17:03
ay janam topoli shodeh