سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نظرات (31)

خاله نفس
5 بهمن 90 18:51
الهی من فدات بشم که انقده با خودت حال میکنی فسقلی ........ مامان خاطره منزل ما و شما که به هم نزدیکه یادت نیست شنبه همه جای تهران رو برف پوشونده بود
مامي گل
5 بهمن 90 19:19
عزيزم فيگورهاتم مثل خودت نمكيه يه مااااااچ گنده واسه خنده نازت
مامان سید کوچولو
5 بهمن 90 19:37
ببین دستاشو چجوری حالت داده انگار راجع یه مساله مهم حرف میزنه
سمیرا مامان آنیتا
5 بهمن 90 22:23
چه خوشش میاد از خودش مامانی این لباسهای خوشگل خوشگل رو از کجا میخری براش ؟
مامان محمدحسن کوچولو
6 بهمن 90 8:20
ای جانم بردیای بانمک خوردنی
مامان احسان
6 بهمن 90 11:25
چه حالی می کنه با فیلم خودش عزییییییییییییزم منم خیلی اون مدلی نشستن احسانو دوست داشتم ببوسسسسسسسسسسسسش
مه رخ
6 بهمن 90 15:08
ای جوووووووووووووونم چه پسر خنده رویی ماشالااااااا خدا حفظش کنه
مامان طاها
6 بهمن 90 15:50
اخه چه نازه وبت قشنگه به من و پسرم هم سر بزن
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
6 بهمن 90 16:23
سلام.خصوصی.
صدیقه(فانوس)
6 بهمن 90 16:54
قربووووووووووووووووونت برم چگد تو نازی هزار ماشالله عاشق خنده هاتم ایشالله همیشه لبت خندون باشه
naghmeh
6 بهمن 90 19:21
واایییییییییی عزیزم دلم میخواد دیگه زودتر بیام ایران بخورمش فسقلیوو آخه خاطره جون قدر لحظات این موقع بردیا رو بدون خیلی دوران شیرینه واقعا الان آدم میخواد بخورتش این پسروووووووووووو
melika joni
7 بهمن 90 1:38
jigareto khale mashaala
سمانه مامان کیمیا
7 بهمن 90 10:37
ای جانمممممم اینم که منتظر بخنده دوست دارم نینی یعنی تو خوشرو و خوش اخلاق....دوست دارمممم خیلی باحال میشینی ببینم کی میشه کیمیا اینطوری بشینه
خاله ی محمدحسن کوچولو
7 بهمن 90 11:04
پسرتون خیلی بانمکه.از طرف ماهم بماچینش
مامان بیتا
7 بهمن 90 11:58
خیلی عسلی خالههههههههههههههههه دوست داشتی به ما هم سر بزن
سمیرا مامان آنیتا
7 بهمن 90 22:05
ای جانننننننننننن جدیدا ما هر موقع شهرزاد میخریم عکس بردیا رو هم توش می بینیم ... من که دیگه شرطی شدم تو هر مجله و روزنامه ای دنبال بردیام
فرناز مامان ایلیا
7 بهمن 90 22:46
خیلی با حالی به خدا.... دوستت دارم..... چقدر بزرگ شدی خاله...
دخترک
8 بهمن 90 10:36
سلاممممممممممم من یک هفته ست که شاید صدبار تلاش کردم وبلاگتونو باز کنم ولی سیستمم مشکل داشت و نمیشد به شدتتتتتتتت دلم واسه بردیا تنگ شدههههههههه دوس دارم روناشو گاز گازی کنممم عشق نه ماهه ی منو ببوسید آخه نی نی ام انقدر ناااااز؟ دل منو برده این فسقلییییییییی قراره یه پست جدید بذارم که رمز داره رمزشو واستون میفرستم
سپید مامان علی
8 بهمن 90 10:41
عزیزم چه باحال نشسته قربون لبات برم که همیشه خنده روشونه
صوفی مامان رادمهر
8 بهمن 90 11:21
ای قلبون اون انگشتت برم که همیشه اون جوری نگهش می داری منم عاشق اون انگشتتم گوگولی
فرانک مامان النا
8 بهمن 90 14:17
اااااااااااااای جووووووووون . چه خوشکل نشسته ... خاطره واسه بچه چه فیلمی گذاشتی هاااااااااا ؟؟؟؟؟ بد آموزی داره ... شصتشو ببین !!!!!!!!!!! هههههههه
آذر
9 بهمن 90 8:33
عاشق اون خنده هاتم و اون ژست دستات خلي خيلي خوشگلي
خالــــه
9 بهمن 90 10:24
عكس دومت اونقدر گرمه و شيرينه كه دلم واست ميره اونقدر قشنگي و ماهي كه وقتي مي بينمت مطمئن ميشم تو فرشته كوچولويي هستي واسه همه ما ... تو كه يه دنيا ملوس و خوشمزه اي ... خيلي خيلي دوست دارم فرشته شيرين
مامان آريا
9 بهمن 90 13:30
الهي فدات بشم خاله با اين خنده هات و اون طرز نشستن
شاپرک مامان مهدی
9 بهمن 90 18:11
چه بامزه نشسته انگاری داره یه چیزی رو با اب وتاب تریف می کنه
مامان پارسا
10 بهمن 90 6:58
ماشالا به این همه خوشرویی
فاطيما
10 بهمن 90 11:29
اي نمكدون آخه چرا دل منو آب مي كني پسر شيطون خوشمزه مااااااااااااچ
محبوبه
10 بهمن 90 15:21
قربون اون دستات برم كه ميخواهي حس قشنكت رو با آنها نشان بدي عزيزم هميشه شاد باشي
مامان ریحانا
10 بهمن 90 16:42
سلام حتما من باید بیآم پیشتون تا بیآی به ما سر بزنید دیگه نشستنشو نیگاه
مامان كسرا و يلدا
11 بهمن 90 19:59
جيگر پسر خوشگلتونو برم هزار مشالاه
مامان ساوینا
12 بهمن 90 18:37
جیگره منی بردیا جون. توام عین ساوینا تو خونه لخت می گردی تو این زمستون سرد؟ آخه مامان بردیا ما با این فسقلی ها چیکار کنیم؟ مرسی که پیش ما میای بوسسسسسسس