سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

بردیا و بالشتش

1390/9/28 12:29
606 بازدید
اشتراک گذاری

چند باری بود بابایی بهم می گفت که بردیا هر جا می ره بالشتش هم با خودش می بره تا دوباره بزاره زیر سرش.. اما هر دفعه من مشغول کاری بودم و این صحنه رو از دست داده بودم. خلاصه این که نشده بود که این کارت و ببینم... دیروز نشسته بودم و داشتم مجله می خوندم شما هم واسه خودت مشغول بودی که دیدم بلههههههههههههه . بابایی راست می گه آقا بردیا وقتی از این ور به اون ور می ره بالشتش هم می بره و دوباره وقتی می خواد بخوابه می زاره زیر سرش متفکراز خود راضی

امروز چند بار این کار و تکرار کردی و خدا رو شکر من دستم خالی بود و تونستم از این لحظه های ناب عکس بگیرم.. خیلی باحال بود . کلی از این کارت ذوق کردم. بغل هر بار هم کلی چلوندمت. تو هم مثل همیشه از این چلوندنا صدات در نمی اومد و فقط می خندیدی ماچقلببغل

   ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

هدی مامان مبین
28 آذر 90 12:48
قربونت برم ماشالا احساس مالکیت داری خوشت میاد ازش پسر باهوش میبوسمت
فاطمه 67
28 آذر 90 13:00
وای خداااااااااااااا
چه خوشمله و با نمکه این جیگره
میگم خاطره جون زودی یکی دیگه بیار


ای کلک تو خودت واسه اولی هنوز تصمیم قطعی نگرفتی..هههههههه
صوفی مامان رادمهر
28 آذر 90 13:22
دوست داره بالششو خوب... گرمو نرمه خوشش می یاد...جاااان شیرینی خوشمزه
سمیرا مامان آنیتا
28 آذر 90 13:26
ای جونم با این عکسهای خوشگلت کوچولوی خوردنی از الان احساس مالکیت داری ؟ بوووووووووووس کنش هزار تا ، به جای ما هم
مامي گل
28 آذر 90 14:26
الهي قربونش بشم من كه وسايل اسايشش رو با خودش حمل ميكنه يه بووووس گنده
خاله برديا
28 آذر 90 14:26
عزيزم كه تو اينقدر باهوشي ... خاله فدات شه كه تو هم عكسات هم كارات اين قدر شيرينه و به دل مي شينه .. تو يك فرشته اي برديا ... فرشته آسموني كه يك دنيا انرژي مثبت و هيجان شيرين داره ... خيلي دوست دارم خاله تا آخر دنيا دوست دارم
محبوبه
28 آذر 90 14:32
اين پسر ما براي خودش يك خانننننننننننننن از خان هاي قوي و قدر و قدرتمند ميگي نه به كارهاش نگاه كن بعد شك نكن اين پسر كوچلو خان بزرگ آينده است انساالله قربونت برم كه همه كارهات شرينه
سمانه مامان کیمیا
28 آذر 90 14:33
عزیزمممممممممممممممم چه عقلش میرسه ههههههه خیلی با حال بود کلی خندیدم
مامان ریحانا
28 آذر 90 17:16
الهی مگه دستم بهت نرسه ......... خاطره جون حتما از طرف منو ریحان عسلی یه ماچ گنده از آقا بردیا بگیر یادتون نره ها
رها
28 آذر 90 17:53
چه باحال. واقعا بامزه بود.
خاله نفس
28 آذر 90 18:18
من به فدات کوچولوی خوشخواب! بدنگذره
ahoo
28 آذر 90 18:56
بردیا یه بالش داره سرشو روش میزاره
سبید مامان علی اقا
28 آذر 90 19:29
جانم قربون بردیای باهوشم برم چه بالشتشم دوست داره
مامان آريا
29 آذر 90 9:49
اي جانم خوب بالشته خودشه دوست داره هرجا هم مي ره راحت بتونه براي خودش لم بده قربونت برم كه اينقدرم خوش خنده اي خاله جون