سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 22 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

اسم قشنگت

1390/5/10 5:05
834 بازدید
اشتراک گذاری

اصلا چرا بردیا؟ چی شد که اسمت این شد؟

من و بابایی از همون اول ازدواج قبل از اینکه تصمیم بگیریم نی نی دار شیم ، قرار شد اگه نی نی دختر بود اسمش و بزاریم باران و اگه پسر بود اسمش و بزاریم بردیا

بعد کم کم 2 تا گزینه دیگه هم به اسم دختر اضافه شد: گندم ـ نفس

که البته بابایی نظرش روی نفس بود و من نظرم روی اسم گندم بود...

روزی که من باردار شدم از همون اول می دونستم که شما پسر تشریف داری اما بابایی همش می گفت دختره..

خلاصه روزی که رفتیم سونوگرافی و معلوم شد که پسر داریم اولا که بابایی همون جا گل از گلش شکفت. دوما که از همون اول بردیا صدات می کرد.

اما خوب راستش من یه کم دودل بودم. خیلی اسمای دیگه هم بود که دوستشون داشتم.. اول از همه عاشق اسم محمد بودم اما چون اسم پسر عموت محمده دیگه نمی شد این اسم و روت بزاریم...اسم طاها رو هم خیلی دوست داشتم که اسم پسر عمه اته... اسمای اهورا ـ صدرا ـ کسری و امیر کنعان رو هم خیلی دوست داشتم.. که بابایی هیچ کدوم و نمی پسندید... هر جا هم دور هم جمع می شدیم از همه نظرسنجی می کردیم... آخرش هم بردیا بیشترین رای رو آورد.

این بود که اسم قشنگت شد بردیا... سید بردیا

بابایی عاشق اسمای ایرانی بود.. 

می دونی بردیا یعنی چی ؟ بزرگ و بلند مرتبه ـ همونطور که بابایی دوست داشت یه اسم کاملا ایرانی ـ اسم پسر کوروش کبیر ـ برادر کمبوجیه و آتوسا

خوب خدا رو شکر که ما فقط یه نی نی می خواستیم.. وگرنه حتما بابایی اسم پسر دیگه مون رو می خواست بزاره کمبوجیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قهقههقهقههقهقههقهقههقهقهه

الانم اصلا از انتخاب اسمت پشیمون نیستم. به نظرم این اسم خیلی بهت میاد.. هر وقت صدات می کنیم سرت و برمی گردونی به طرف صدا... حتی اگه خوابم باشی و کسی اسمت و صدا کنه چشمای قشنگت و باز می کنی ماچ

امیدوارم وقتی بزرگ شدی اسمت و دوست داشته باشی عزیز مامان قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا(a)
8 دی 92 1:12
چه بابای باسلیقه ای حتما خوشش میاد عزیزم خیلی اسمش بهش میاد