سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

جیگر مامان

1390/8/21 17:10
578 بازدید
اشتراک گذاری

می خواستیم بریم خونه خاله عاطفه و عمو حسین ..اما هر چی صبر کردم بیدار شی تا لباس تنت کنم بیدار نمی شدی. بابایی هم  توی راه بود و داشت می رسید که بیاد دنبالمون . منم مجبور شدم توی خواب لباس تنت کنم.. این بود که بیدار شدی و توی این عکس قیافه ات حسابی خواب آلوده اس . بیدار شدی عکس انداختی و دوباره لالا کردی.  

 قربونت برم با اون تیریپ پسرونه و پستونک صورتی    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

sara
22 آبان 90 0:14
gorbon in prsar koshgel beram ....
محبوبه
22 آبان 90 8:27
الهي من قربونت برم خوشتيب پسر با اين لباسهاي خوشجلت يك عالمه بوسسسسسسسسس
صوفی مامان رادمهر
22 آبان 90 11:51
چطوری خوشتیپ؟ حیف که دختر ندارم... بالاخره که من یه روز تو رو از نزدیک می بینم اون موقع درسته می خورمت حالا ببین کی گفتم
سمانه مامان کیمیا
22 آبان 90 14:17
وای خوش تیپپپپپپپپپپپپ ببین میکشمت مگه دستم بهت نرسه
مامان پارسا
23 آبان 90 0:55
پسمل خوش تیپ
مامان ریحانا
23 آبان 90 19:08
خیلی آبییته خوشتیپ
دخترک
25 آبان 90 15:47
وای خدای بزرگ نزدیک به نیم ساعته زل زدم به عکسای پسرتون فوق العاده ست خوش به حالتون انقد دلم خواست الان بچلونمششششششش آخه بچه انقد جذاب؟ من لینکتون کردم اگه خواستین لینکم کنید این عروسک خوردنیم ببوسیددددددددد