سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

پرتقال یا هویج؟!!

1390/6/4 19:35
657 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامانی این لباس و تنت می کنه بابا مهدی می گه شبیه پرتقال می شی...

اما به نظر مامانی هویج بیشتر بهت میاد.... خوشمزه

 ولی چه شبیه پرتقال باشی چه هویج خوردنی هستی عزیز مامان خوشمزه 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 اینجا هم یه کم هندی شدی نیشخند قربون اون لبای خوشگلت قلب

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سيد پارسا
4 شهریور 90 19:43
من با نظر ماماني موافقم... گرچه بيشتر شبيه فرشته ها شده
مامان پارسا
5 شهریور 90 1:31
سلام
این رنگ به نی نی های سبزه خیلی میاد،چه باحال شده عکس چهارمیه
تو عکس دومی بردیا رو با چی نوشتی؟هرچی نگاه کردم نتونستم حدس بزنم
ببوس پسر هندیتو


مرسی... بردیا رو با هویج نوشتم.هههههههههه
مامان بزرگ
5 شهریور 90 9:06
پسرم خيلي خوشگلي همه رنگ بهت مياد
مامان آريا
5 شهریور 90 10:39
يه هويج پرتقال خوشمزست قربونت برم كه خيلي ناناسي
نرگس
5 شهریور 90 15:03
سلام خاطره جون
من عاشق بردیات هستم هر روز میام سر میزنم و عکسای خوشگلشو نگاه میکنم . خدا برات حفظش کنه

منم میگم که بردیا در هر حالت خوردنیهههههههههه چه هویجی و چه پرتقالی


مرسی نرگس جون. لطف داری عزیزم