سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

بردیا و یاس منگولا

1390/5/29 11:47
7,015 بازدید
اشتراک گذاری

این پسمل خوشجله که تو عکسه منم ، اون دخمل خوشجله که منو بگلش کرده هم دختر خاله امه ... اسمشم والا هنوز من درست نفهمیدم چیه؟ هر کس یه چیز صداش می کنه : یاسمن ، یاسی ، یاس منگولا افسوس من که گیج شدم!!!!!

مامانم که همیشه یاس منگولا صداش می کنه لبخند

مامانم می گه خیلی شیطونه... تازه همشم دست و پاهای من و می کشه... همشم من و می چلونه..

خیلی دخمل خوفیه. هر وقت پستونکم می افته زودی میره برام می شوره.. همشم هی میاد پتو رو روی من مرتب می کنه .منم با پاهام پتو رو پرت می کنم کنار...خیلی حال می ده .هههههههه نیشخند

این خرسه رو هم یاس منگولا داده به خود خودم ... خیلی دوستش دارم. انگدر خوشمزه اس از خود راضی

اینجا هم اتاق یاس منگولاس.. عروسکاش و داده من باهاشون عسک بندازم خجالت

آخی... چه میهربونه بغل

اینجا کوشولوتر بودم یه کم... اوخی... چه لاگر بودم مژه

 

اینم یاس منگولا با مامانیه منه متفکر

معرفی می کنم... از سمت راست: عموحسین ـ خاله عاطفه ـ یاس منگولا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهربون
6 بهمن 90 17:19
با سلام برديا اقا داره پس ياس هم بايد ياسي خانم باشه نه ياسي ....شرمنده