سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

اولین شب توی اتاق خوابت

1390/5/29 11:49
1,255 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان تا ٣ ماهگی شبا توی اتاق مامانی و بابایی می خوابیدی..البته توی گهواره خودت بودی.اما خوب گهواره ات کنار تخت ما و پیش من بود... اما با همه سختی که برام داشت ٣ ماهت که تموم شد دیگه قرار شد شبا توی اتاق خودت بخوابی.. بابایی هم همش می گفت نه ..زوده.. اما هر چی دیرتر می شد هم واسه مامانی سخت تر می شد و هم واسه گل پسر

اولین شبی که قرار بود توی اتاق خواب خودت بخوابی خاله عاطفه و عمو حسین خونه ما بودن.. ساعت ١٠ شب که شیرت و خوردی بردم گذاشتمت توی تخت... چراغ خواب هم برات روشن کردم و از اتاق اومدم بیرون...

با خاله عاطفه هی می اومدیم یواشکی بهت سر می زدیم.حسابی تعجب کرده بودی... محیط برات تازگی داشت... همش این ور و اون ور و نگاه می کردی... مخصوصا استیکرهای روی کمدت و عروسکای بالای تختت... خوشت اومده بود و حالا حالا ها قصد خواب نداشتی انگار...

 خاله اینا رفتند و شما همچنان بیدار بودی و اطراف و زیر نظر داشتی ... ساعت از ١٢ شب گذشته بود که خوابت برد.ولی خوب و راحت خوابیدی

مامانی و بابایی هم تا صبح همش می اومدن بهت سر می زدن... آخه مامانی،‌ شما منتظری کسی دور و اطرافت نباشه تا پتو رو از روت پرت  کنی کنار

 دیگه از اون شب بین ساعت ١٠ و ١١ بعد از خوردن شیرت می زاریمت توی تخت خوابت و خودت لالا می کنی پسرم

 

خلاصه این که،‌ کار مامانی سخت تر شده .... اما می ارزه.

 

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سمانه
11 مرداد 90 13:20
چه وبلاگ ناری،چه پسره بلایی،خدا حفظش کنه....
خیلی سری وبلاگت بروز بشه افرین مامان زرنگ من تو رو پیوند میکنم تو هم دوست داشتی منو پیوند کن به وبلاگت....


مرسی سمانه جون...
آره عزیزم... حتما لینکت می کنم.
سارا
11 مرداد 90 13:21
آفرین به این پسری که خودش تنها توی اتاق میخوابه ....این دخمل ما که تا بغلش نکنی نمی خوابه ....تازگی ها عادت کرده توی بغل من میخوابه ...


سارا جون هرجور دخملت و عادت بدی همونطوری عادت می کنه عزیزم... بردیا از اول خودش می خوابید.. فقط گاهی باید بشینم کنارش تا پستونکش افتاد بزارم دهنش
anita
11 مرداد 90 16:26
سلام مامان بردیا جون.
خیلی خوشحالم که با وبلاگتون آشنا شدم.
انشالله خدا گل پسرتون رو صحیح و سالم نگه داره براتون.
من یه چند تا سوال برام پیش اومده عزیزم.
من الان هشت ماهمه و اگه خدا بخواد میخوام بیمارستان لاله زایمان کنم.با خانم دکتر منصوره صافی و با روش سزارین.
حالا میخوام بدونم شما بیمتون چی بود؟؟؟
چقدر به بیمارستان دادید؟؟؟
از بیمه ی تامین اجتماعی هم استفاده کردید؟
پزشک پسرتون رو از همون بیمارستان انتخاب کردید یا نه؟؟؟؟
هزینه ی ختنه ی گل پسرتون چقدر شد تو بیمارستان؟؟؟؟بیمه چیزی داد براش یا نه؟؟؟
ببخشی که سوالام زیاد بود خانمی.
خوشحال میشم پاسخ بدید.





سلام عزیزم.
هزینه سزارین توی بیمارستان لاله حدود2 تومان هست که من بیمه دانا بودم به خاطر همین واسه سزارین هیچ هزینه ای ندادم. فقط صد و خورده ای که الان یادم نیست دقیقا چقدر بود بابت اتاق خصوصی و فیلمبرداری اتاق عمل دادیم.
پزشک پسرم همون پزشکیه که اولین بار بعد از تولد پسرم وویزیت کرد. دکتر بیدار مغز.. دکتر خوبیه
هزینه ختنه پسرم توی بیمارستان لاله 217 تومان شد. بیمه نبود پسرم ... نمی دونم بیمه قبول می کنه یا نه.
اگه سوال دیگه ای هم داری در خدمتم
مامان هانیه سادات
11 مرداد 90 16:31
سلام. من هم در وبلاگ شکلک هانیه لینکتون کردم.


مرسی مامان هانیه جون
anita
11 مرداد 90 19:07
مرسی عزیزم که جوابم رو با حوصله دادی.
بوس.



خواهش می کنم. هر سوال دیگه ای هم داشتی خوشحال می شم بتونم راهنمایی کنم
naghmeh
20 مرداد 90 7:14
vayyyy che khob khaterh join man ke hanoz ke hanoz ba khab pouriya moshkel daram khodesh tanhay nmikhabeh bayad hatamn beram pishesh ta khabesh bebeeh khly kareh khobi kardi ta zodtareh in karo kardi
سوگل
9 اردیبهشت 94 15:28
سلام.خیلی خوشحالم که وارد این جمع شدم
سوگل
9 اردیبهشت 94 15:33
سلام دوستان عزیز.من هفته 25بارداری هستم. دکتری که پیشش میرم خانم دکتر صافی هست بهم گفته بیمارستان لاله برم واسه زایمان شما هزینه سزارین اونهارو میدونید بهم بگید ممنون میشم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مباركه. به سلامتي زايمان كني. من 4 سال پيش بيمارستان لاله 2 تومان دادم. الان اگه زنگ بزني بخش زنان و زايمان مي توني قيمت رو سوال كني
هاله
28 اردیبهشت 94 21:25
لیانا
18 خرداد 94 16:30
سلام
لیانا
18 خرداد 94 16:31
من میخواستم بدونم خانم دکتر صافی زایمان طبیعی انجام میدهند اگر انجام میدن کارشون خوب هست یا خیر چون من یک بار ازشون پرسیدم تمایل نشون ندادن میشه لطفا راهنماییم کنید.
مریم
26 شهریور 95 2:46
:-)
مریم
26 شهریور 95 2:53
من خانوم دکتر زهرا نصیری را پیشنهاد می کنم. دو هفته پیش کیسه ابم پاره شد و بیمارستان لاله فقط ایشون را توصیه کرد. همه می گفتند از دکتر صافی قوی تره. اول من خیلی ترسیده بودم، ولی وقتی دیدمش آرامش گرفتم و عملش فوق العاده بود و جای بخیه ها اصلا پیدا نیست. خیلی ظریف کار کرد تو اون شرایط بد من.