سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

شمال

1391/8/21 16:49
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

طی یک تصمیم ناگهانی عازم شمال شدیم نیشخند چهارشنبه عصری راه افتادیم به سمت شمال و جمعه عصری هم برگشتیم به سمت تهران لبخند کوتاه بود اما خوش گذشت. خاله عاطفه و عمو حسین هم باهامون بودند مژه

منم که مثل همیشه آقا و خوش اخلاق بودم. البته نه مثل همیشه. آخه این مسافرت یه کم فشرده بود و خوب منم کوچولو ام دیگه...گاهی خسته می شدم خمیازه

توی راه رفت تصمیم گرفتم وقتی بابایی از رانندگی خسته می شه منم یه کم بهش کمک کنم تعجب

وقتی هم که من از رانندگی خسته می شدم لالا می کردم و بابایی رانندگی می کرد چشمک

با مامانی کنار ساحل

وقتی هم که گرسنه باشم و شیر بخوام باید سریع برام آماده بشه وگرنه عصبانی می شم و واسه همه قاطی می کنم متفکر

مثل همیشه توی صندلی ماشینم آروم و ساکت نشستم خجالت

کلا آدم خوشحالی هستم نیشخندخنده

 

روی آقای پدر لم دادم و خیلی هم کیف می ده بغل

دارم لواشک می خورم و خیلی هم دوست دارم خوشمزهسبز

چرا اینطوری نگاه می کنید؟ !! سوال تا حالا ندیدید کسی لواشک و موز و با هم بخوره؟ ! نیشخندتعجب خیلی هم خوشمزه اس خوشمزه یه بار امتحان کنید اگه دوست نداشتید با من ... خندهابرو

بین آقای پدر و مادر خانومی در حال له شدن هستم سبز خوب یکی بیاد منو نجات بده آخه اوه

اینجا هم توی راه برگشت به سمت تهران هستیم و منم در حال شیطنت نیشخند

پایان بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

سمانه مامان کیمیا
21 آبان 91 17:51
همیشه به شمالللللل عکس 6 امی عالیهههههههههه دندوناشوووووووووووخدااااااا عکس 8 ام دوست داشتم کلی...عروسکیی بردیااااا
مامان رانیا
21 آبان 91 18:21
لواشک داره می خوره
ای جان نده خاطره


آخه دوست داره شبنم جون.ههههههه
نیلوفر
21 آبان 91 18:25
سلام
به به همیشه به سفر،بردیا جونی هم که مثل همیشه مهربون و خوش رو،عزیزم فدای اون خنده هات،ایشالا که همیشه سلامت و شاد باشی،عکسا هم مثل همیشه عالیه
بوسسس



ممنون نیلوفر جون
سارا مامان رادین
22 آبان 91 7:42
همیشه به سفر گل پسری! کاملا معلومه خیلی خوش گذشتههههههه
هانی مامان سامیار
22 آبان 91 11:22
خاطره جون ان شاءا... همیشه شاد و سلامت و خندون باشی . فدای آقا بردیا دندون موشی بشه خاله انقدر با نمکه
خاله عاطفه
22 آبان 91 11:34
بودن در كنار تو و ماماني و بابابي سفرهاي ما رو هم پر از خاطره هاي قشنگ ميكنه .. اميدوارم اين روزهاي دلپذير برات يه دنيا خاطره هاي شيرين به جا بزاره ..


مرسي خاله جون
ela
22 آبان 91 13:13
هميشه به گردش. قربون اون دندوناي يك درميون بشم آقا برديا كه اينقدر قشنگ ميخندي
سارا
22 آبان 91 13:31
همیشه به گردش ...چه عکسهای نازی از این گل پسرمون
safari
22 آبان 91 15:40
سلام سيدهمیشه به سفر،اونجا ساحله ياكوير ! ازروشكم بابا بياپايين كمك به رانندگي پيش كش!
مامان رهام
22 آبان 91 16:03
وای خدا جونم خیلی این بردیارو دوست دارم دلم می خواد حسابی بچلونمش همیشه به گردش دست مامانی گل بابت عکسای قشنگ درد نکنه به منم سر بزنید مرسی
هدی مامان مبین
22 آبان 91 16:36
همیشه به سفرهای یهویی... اونم با اقا بردیای خوش اخلاق... همسفر خوشگل و خنده رو...ماشالا
فهیمه مامی حدیث
23 آبان 91 0:43
همیشه به سفر عزیزم
مامان رهام
23 آبان 91 10:36
سلام به به شمال خوش به حالتون........عکس خانوادگیتون خیلی توپ بودطفلی بردیاجونم داره له میشه
سمیرا مامان آنیتا
23 آبان 91 13:32
وای من قربون این پسرک خوش تیپ بشم که دلی از ما برده
مهسا(مامان هستی)
23 آبان 91 15:54
همیشه به سفر قربونت برم من چه پسر گلی خاطره جون من عاشق این پسرتونم
سپید مامان علی
23 آبان 91 19:20
امیدوارم همیشه از این سفرهای یهویی واستون پیش بیاد و کلی کیف کنید....ماشاءالله عکس های بردیا خان مثل همیشه عالی و قشنگ بود...عاشق لواشک خوردنش شدم....


صدیقه
24 آبان 91 1:50
......الهی قربونش برم ............چه عکسای قشنگی....همیشه شاد و سلامت باشید
صوفی مامان رادمهر
24 آبان 91 10:44
جااااااااااااااان...خاطره خیلی باحال براش نوشتی : کلا آدم خوشحالی هستم

خیلی خندیدم... عکسا عالی شدن...همیشه خوشحال باشی پسر نازم


مرسي صوفي جونم
راحله مامان احسان
24 آبان 91 21:10
أي جوووووووووونم عزيييزممممممممممم
شاهزاده كوچولوي من
28 آبان 91 13:34
سلام خاطره جون وبلاگ زيبايي داري با مطالب زيباتر ... موفق باشي عزيزم خوشحال ميشم به وبلاگ شاهزاده منم سربزني خانومي
دخترک
29 آبان 91 0:33
اون عکسه که دندوناش پیداس دلم خواست حمله کنم حیف جلو دستم نیست این بردیا
عاشقشمممممممممم
خاطره جون هر روز خوشگلتر از دیروزی
ماشالاااااااااااااااااااااااا

مرسی دوست جون
مامی گل
6 آذر 91 15:47
همیشه به گردش عزیزم عاشق اون خوشحال بودنتم