سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

چشم پژشکی

1391/7/25 18:33
1,527 بازدید
اشتراک گذاری

امروز برای اولین بار وقت چشم پزشکی داشتی عزیزم. مامان و بابا چند وقتی بود که می خواستند شما رو ببرن برای معاینه ی چشمای خوشگلت تا خیالشون راحت بشه چشمای گل پسر سالم سالمه. 

هر چند که خیلی اذیت شدی و یه عالمه گریه کردی و کلینیک چشم پزشکی رو روی سرت گذاشته بودی. بابایی بغلت کرده بود و دستاتو محکم گرفته بود و مامانی هم چشمات و باز نگه می داشت تا دکتر بتونه معاینه ات کنه. اما خدا رو شکر همه چی خوب بود. من که همش نگران بودم چشمات ضعیف باشه. چون مامانی و بابایی هر دو چشماشون ضعیف بوده . اما الان خیالم راحت شد. فقط دکتر گفت سالی یه بار برای ویزیت بریم.

 

خدا رو شکر امروز دو تا خبر خوب شنیدم یکی سالم بودن چشمای خوشگلت و اون یکی هم به زودی میام می گم چشمک

 

عاشق اون چشمای درشت و قشنگتم پسرمممممممممممممم

به قول شادمهر : « امان از چشمای تو... » 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نیلوفر
25 مهر 91 19:45
سلام خداروشکر،فدای این چشمهای خوشگلت بشم که با نگاهات همیشه دل منو میبری،ایشالا که همیشه سلامت باشی عزیزم یه عالمه بوس
مهربان بانو
25 مهر 91 21:27
خوب خدا رو شکر من هنوز وقت نکردم هلیا رو چکاب چشم ببرم دکترش گفته بود ببرمش...
دکتر اطفال بردی؟
یا دکتر بزرگسالان؟



عزيزم من بردم كلينيك چشم پزشكي رازي. بلوار كشاورز
راضیه مامان سینا
26 مهر 91 0:37
آخی. فدای چشای نازت.
خاطره جان من به خاطر شیطونیهای پسرم خیلی کم میام نت اما همیشه پیگیر وبلاگ بردیا کوچولو هستم. ایشالا همیشه سلامت باشه پسر نازت.


مرسي راضيه جان
بابابزرگ آرتين
26 مهر 91 7:22
برچشم خوب صلواتالهي كه هيچ چشمي گريان نباشد.آمين .


ممنون. آمين
خاله عاطفه
26 مهر 91 8:17
خدا رو هزاران مرتبه شكر كه اون تيله هاي خوشگلت اينطوري مي درخشه ... فداي اون جذابيت چشمات بشم ...
رها مامان راستین
26 مهر 91 11:03
خدا رو هزاران مرتبه شكر همیشه سالم باشی عزیزم
سپید مامان علی
26 مهر 91 14:00
خاطره جونم خیلی خیلی خوشحال شدم که چشمهای ناز پسر خوشگلمون خوب خوبه...خدا رو شکر... هزاران مرتبه شکر
مریناز (مامان نیکا)
27 مهر 91 1:43
امان از چشمای خوشکل تو ، خدا رو شکر که گل پسرمون مشکلی نداشته خاطره جون . بیشتر از این آقای خوشتیپ عکس بزار دلمون واسش تنگ میشه
هدی مامان مبین
27 مهر 91 3:31
شکر برای سلامتیش.... شکر برای چشمای نازش که منم عاشقشونم... زنده باشی بردیای شیرین... موهات خیلی جیگر شده
الهه
27 مهر 91 8:53
سلام خانومي
خدا رو شكر به خاطر سلامتي اين پسر كوچولو و جيگر. من عاشق پسرتم. هروقت ميام تو وب ناخودآگاه ميام تو اين صفحه ببينم به روز شده يا نه . اگه هم خونه باشم حتما به مامانم نشونش ميدم. خلاصه كه درسته زياد پيغام نميزارم اما كوچولوي نازت و خيلي دوست دارم.
منم پسرم الان تو هجده ماهه. يعني بايد منم ببرم چشم پزشكي؟ ميشه راهنمايي كني؟ شما كجا بردينش؟


مرسی الهه جون.واسه چشم پزشکی بردن اجباری نیست اما من و همسرم چون هر دو چشمامون ضعیف بوده و من خودم از 2.3 سالگی عینک می زدم دوست داشتم زودتر ببرم تا خیالم راحت شه. من کلینیک چشم پزشکی رازی بردمش. توی بلوار کشاورز. بین کارگر و جمالزاده. جنب آزمایشگاه نور... می تونی کلینیک فوق تخصصی نور هم ببریش اگه خواستی. توی مطهری...انشاء اله که پسر شما هم چشماش سالم باشه عزیزم
اوامامان ارام
27 مهر 91 16:35
نازنینم دعا می کنم همیشه همیشهههههه تو این دنیا فقط زیباییهاش نصیب چشای قشنگت بشهههههههههههههههههههه
عسلی
27 مهر 91 18:24
سلام عزیزم

ماشالله 1000 ماشالله خیلی بردیا ماه و شیرینه

ممکنه بگی تو دروان بارداری چه کارایی می کردی ؟

چیا خوردی ؟


مرسی خانمی. من تو دوران بارداری همه چی خوردم. هیچی رو واسه خودم منع نکردم... یه چیز خیلی مهم هم توی بارداری آرامش. آرامش. آرامش
سارا
27 مهر 91 23:57
عزیزم چقدر اقا شدی تو اخه ...بوس خدا رو شکر که چشکات مشکلی نداشته
خاله نفس
28 مهر 91 9:35
چقد دلم براتون تنگ شده بود/ یه دلِ سیــــر عکست رو نگاه کردم تا دلم باز بشه/ خداروشکر که چشمایِ همیشه خوشگلت هم سلامت بودن/ ایشالا همیشه لبت بخنده مثه چشمایِ همیشه نازت/ خیلی دوستت دارم کوچولویِ نازِم
مرضیه مامان ابوالفضل
28 مهر 91 9:59
سلام خاطره خانم من مدتهاست مطالب وبلاگ گل پسرتو دنبال میکنم منم خودم مامان اردیبهشت 90 هستم بخاطر همین مشتاقم کارای بچه های همسن وسالشو دنبال کنم. موفق باشی عزیزم
مهربان بانو
28 مهر 91 10:49
مرسی خانمی چی شده؟ مردم مرض دارن به خدا..
فاطمه 67
28 مهر 91 16:42
نازی قربونت برم من عزیز دلم که اینقدر نگاهات منو به هوس میندازه نی نی بیارم..
سمانه مامان کیمیا
28 مهر 91 19:01
خدا رو شکر که سالمی عسیسممممممم مامان واسه چی الکی گیر میدی؟! فدای چشمای خوشگلشششششش
مامان رانيا
28 مهر 91 19:59
خدا رو شكر. فرشته معصوم و مهربون الهي هميشه سلامت باشه
مامان رهام
29 مهر 91 11:55
خدا رو هخزاران هزار مرتبه شکر
مامان رهام
29 مهر 91 11:57
از این مردم آزارا همه جا پیدا میشه ....نسلشون منقرض شه ان شاله


انشاء‌اله
فهیمه مامی حدیث
29 مهر 91 18:07
خدا رو شکر معلومه چشمای به این نازی هیچیش نیست
پری شب
30 مهر 91 16:17
خدارو شکر که چشمات سالمه عزیزم هزار ماشا الله خاطره جون به منم سر میزنی خوشحال میشم گلم
بابابزرگ آرتين
1 آبان 91 8:44
الهي اين چشمها هيچ وقت چشم نخورد


مرسي. الهي آمين
مهربان بانو
1 آبان 91 10:00
سلام خاطره جان خوبی؟
ممنون بابت رمز مثل همیشه خوشکل و شیک خوش به حالت چه هیکلی داری اصلا انگار نه انگار زایمان داشتی من شکمم خیلی بزرگ مونده ..



مرسي دوستم. ممنون
صوفی مامان رادمهر
3 آبان 91 8:55
ای قربون اون چشمای نازت عزیز خاله... بووووووووووس
نارگل
9 آبان 91 1:37
خداراشکر که چشمای خوشگلت سالمه بردیا جون

خاطره جون نشونه ای هم داشت که شما مشکوک بشی ؟؟؟


مرسي عزيزم. نه گلم چيز خاصي نبود كه مشكوك بشم