سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

16 ماهگی

1391/5/31 20:58
2,654 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هم تو عوض شدی و هم من ... هر دو یه مدل دیگه شدیم. تو شیرین تر از قبل و من عاشق تر از قبل قلب نمی دونم چرا انقدر به نظرم تغییر کردی. توی این یه ماه اخیر کارات ، رفتارت، حتی مدل حرف زدنت خیلی عوض شده. انگار جدی جدی داری بزرگ می شی. انقدر شیرین شدی که دلم می خواد درسته قورتت بدم خوشمزه 

 

وقتی بابایی شب از سر کار میاد و باهات حال و احوال می کنه. خوب به حرفاش گوش می دی و بعدش با زبون خودت جوابش و می دی. تو هفته پیش یه شب که بابایی از سر کار برگشت مثل همیشه اول از همه اومد سراغ تو و شروع کرد باهات حرف زدن. خوبی بابایی؟ چه خبرا؟ تو مهد کودک خوش گذشت؟ اول حسابی به جمله هاش دقت کردی و بعد شروع کردی به زبون خودت همه چی رو براش تعریف کردن. دستای کوچولوت و تکون می دادی و انگار واقعا داشتی تعریف می کردی که از صبح چه کارایی کردی. وسط تعریف کردنت بود که دیگه چلوندن و بوسیدن بابایی بهت فرصت ادامه رو نداد بغل

 

امروز 16 ماه از زمینی شدن فرشته کوچولوی من می گذره.

16 ماهگیت مبارک پسرم، عسلم، نفسم ... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

مهسا(مامان هستی)
31 مرداد 91 21:11
مبااااااااااااااااااارکه عزیییییزم ایشالااااا 120 سالگیت خاله
سمانه مامان کیمیا
31 مرداد 91 21:59
واییییییییییییی جدی جدی چه بزرگ شده‌ها خیلی خیلیییییییییی عکس قشنگی....خیلی اقا شده تو عکس 16 ماهگیت مبارک عسیسمممممم روز به روز ماشالاااااااااااا خوشگل تر میشی خاله
سمیرا مامان آنیتا
31 مرداد 91 23:04
مرد کوچولوی مامان خاطره 16 ماهگیت مبارک
خاله عاطفه
1 شهریور 91 9:06
16 ماهگيت مبارك... گل پسر خوشجل واقعا مرد شدي عزيزم
محبوبه
1 شهریور 91 9:14
قربون تو برم كه اينقده آقايي ژستهاي مردونتو قربون اللهي عمر باعزت و افتخار داشته باشي گل پسر و باعث سرافرازي بابايي و ماماني و همه خانواده باشي گلم عاشقتم بوسسسسسسسسسسس
نیلوفر
1 شهریور 91 11:08
سلام عزیزم 16 ماهگیت مبارک باشه،ایشالا که همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه بهترینهارو برات آرزو میکنم خوشگلم
صبا مامان هومان
1 شهریور 91 13:49
وای خاطره جون ماشالا جدی جدی اقا شده ها خدا حفظش کنه من همیشه به وبلاگش سرمیزنم ایشالا دومادش کنی
یه سوال میتونم بپرسم اون شلوار بردیا جون که ساسبند مشکی داره بهش وصله جینه ابی تو قار دسته جمعی تنش کردی رو چند خریدی گلم ؟
جنسش لطیف هست ؟
و همینطور کتونیشو ؟


مرسي عزيزم. اون شلوار جين بندي رو از بهار خريدم. توي حراج 49 تومان. جنسش واقعا عاليه.كتونيش رو نمي دونم. هديه مامان بزرگش بوده.به هر حال قابلي هم نداره. اگه سوال ديگه اي داري در خدمتم.
بهار(مامان آرشا)
1 شهریور 91 16:28
واااااااااای عزیزم چقدر عکسش خوردنی شده خاطره تورو خدا براش اسپند دود کن 16 ماهگی این شکلات هم مبارک
مامی کیارش و کیانا
1 شهریور 91 17:51
من عاشق این مرد کوچولو ام می بوسمش
پری شب
2 شهریور 91 9:08
ای جانم که اینجوری تعریف می کنی گلم هزار ما شا الله عزیزم
نرگس
2 شهریور 91 13:10
مبارکه عزیزممممممممممم ماشالله مرد شدی دیگه
خاطره جون ماشالله خودت هم خیلی ناز و خوشگلی. عزیزم میشه بپرسم بعد از بارداری چه جوری وزنت رو آوردی پایین؟ رژیم یا ورزش ؟ الان چند کیلویی؟بارداری خیلی اضافه کردی؟


مرسی عزیزم. خیلی لطف داری. من کلا توی بارداری 12/300 اضافه کردم که یه هفته یعد از تولد بردیا 8 کیلوش کم شد. 4/30 هم طی دو ماه کم کردم. روزی که باردار شدم 57/500 بودم و الان 57 هستم...راستی من ورزش نکردم. اما بردیا چون شیر خودم و نخورد راحت تونستم رژیم بگیرم
ترکان
2 شهریور 91 19:42
16 ماهگیت مبارکعکست برام باز نشد
مامان رانیا
2 شهریور 91 22:35
16 ماهگی ات مبارک بزرگ شدی
مامان سید کوچولو
2 شهریور 91 23:49
خالا اول شیرین کاری هاشه مامانی صبر کن...
دخترک
3 شهریور 91 2:25
قربون این 16 ماهه برم که روز به روز جذابتر میشههههههههههههه کاش تکنولوژی پیشرفت کنه بشه از تو وبلاگ نی نیا نی نی مذکور رو چلوند. اما فعلا خاطره جون زحمتشو بکش به جای من پسر ناز و عزیزتو بچلون که حسابی میخوامشششششششش
مامان احسان
3 شهریور 91 5:59
16 ماهگیت مبارک عسیییییییییسم
سپید مامان علی
3 شهریور 91 12:40
16 ماهگیت مبارک خوشگل خان فدای تعریف کردنت...فدای بزرگ شدنا آقا کوچولو...خیلی دوست داشتنی هستی
سوسن(مامان پرنسس باران)
3 شهریور 91 14:04
16 ماهگیت مبارک آقا بردیای دوست داشتنی... خاطره جون ماشالله مردی شده سید کوچولو...براش اسفند یادت نره...
صوفی مامان رادمهر
4 شهریور 91 16:21
آقا چه عکس خوشجلی شده این عکس... می شه بی زحمت منم شما رو یه لقمه چپ کنم؟ دوستت دارممممممم
فاطمه مامان امیرعلی
4 شهریور 91 20:09
16 ماهگیت مبارک بردیا جون. دلم برات تنگ شده بود.
مامان رهام
5 شهریور 91 11:58
16ماهگیت مبارک قند عسل...........حالا کجاشو دیدی اینقد شیرین زبون شه که نگو نپرس رهام که الان خوردنی خوردنی شده
آرتين كوچولو
5 شهریور 91 15:51
ماشاالله به تو آقا برديا ديگه بزرگ شديا خيليم خوشگل شدي ولي آخرش بهم نگفتي كفش خوشجلتو از كجا خريدي


كفشامو ماماني برام از بهار خريده آرتين جون. قابل شما رو هم نداره دوست جونم
فاطمه مامي هليا
6 شهریور 91 8:13
اين عكسش يه چيز ديگس
خيلي خوشگل و جذاب افتاده ، نشون ميده واقعا مرد شده يه مرد خوشگل خوشتيپ متين جذاب و جدي البته از چشاش معلومه شيطنتهاي زيركانه هم داشته باشه
براش اسپند دود كن و صدقه بذار كنار


مرسي عزيزم. شيطنت هاي زيركانه اش هم به مامانش رفته احتمالا
طاهره مامان امیرعلی
6 شهریور 91 17:04
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
سحرناز
7 شهریور 91 0:40
خصوصی
فهيمه مامي حديث
9 شهریور 91 14:34
١٦ماهگيت مبارك
فرناز مامان ایلیا
10 شهریور 91 1:23
وای چه عکس نازی ...میشه قربونش برم؟؟؟؟ 16 ماهگیت مبارکه...
مامی گل
12 شهریور 91 13:58
16 ماهگیت مبارک اقا خوشگله
صوفی مامان رادمهر
12 شهریور 91 15:17
سلام...ما دلمون خیلی برای شما تنگیده اومدیم یه سری بهتون بزنیم و بگیم دوستون داریم


سلام گلم. ما بیشتررررررررررر....
آرتين كوچولو و باباش
19 شهریور 91 12:58
16 ماهگيت خيلي خيلي مبارك قربونه هر چي پسره شيطونه جييييييييييييييييگرتو هم هم كنم
مهناز
16 مهر 91 17:18
خدا حفظش کنه خیلی نازه ببوسش ماشالله ش باشه