سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

پارک

1391/3/12 20:01
1,467 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

دیروز بعد از ظهر مامان و بابا تصمیم گرفتن آقا پسر و ببرن پارک

اولش که اصلا استقبال نکرد.می گفت اصلا من و زمین نزارید.

تا می زاشتیمش زمین گریه می کرد و می خواست بغل باشه فقط سوال  

از سرسره که اصلا خوشش نیومد سبز

اما از تاب استقبال کرد. اولش متعجب بود اما بعد خوشش اومد چشمک

از چمن ها هم اولش اصلا خوشش نیومد.

بابایی برای این که راحت تر باشه کفشاشو در اورد.

انگار بدش می اومد و می ترسید. پاهاشو زمین نمی ذاشت اصلا.

اگر هم پاش و می زاشتیم روی چمنا، پاهاشو جمع می کرد.

بعد مامان و بابا تصمیم گرفتند که حساسیت نشون ندن و آقا پسر و به حال خودش گذاشتند.

آقا پسر هم دید کسی حواسش بهش نیست کم کم از بغل بابایی اومد پائین و شروع کرد به کشف چمنها و برگای روی زمین مژه

بعد کم کم بلند شد و شروع کرد به تاتی کردن و کنجکاوی از این طرف به اون طرف

 تازه می گفت دنبال من نیاین و دست منم نگیرید 

دیگه حسابی خوشش اومده بود.

اصلا نمی ذاشت بغلش کنیم . می خواست فقط روی چمنا باشه 

اینجا هم بعد از شیطنت و تاتی کردن و دنبال این و اون راه افتادن و دلبری کردن از همه ، به هوای بستنی اومد و آروم نشست. 

وقتی هم اومدیم توی ماشین خیلی خسته و تشنه بود و شیشه آب خنکش رو از دست مامانی قاپید نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

خالــــه
13 خرداد 91 8:09
مثل هميشه خوردني مثل هميشه خوش اخلاق و ماماني يه عالمه آرزوي خوشي و شادكامي و سلامتي كنار ماماني و پابايي ات عزيزم
محبوبه
13 خرداد 91 8:11
قربون اون تيپ قشنگت كه همجوره نانازي گل پسر حسابي بازي كردي خسته نباشي عزيزم
یاسین
13 خرداد 91 9:25
سلامی بردیا جون. قربونت برم. ماشالله به راه رفتنو شیطونیات، خوش تیپ. من مامان یاسینم تو هو مثل پسر من شیطونو، بامزه ایی. با اجازه ما شما رو لینک کردیم . یه سری به ما هم بزن خوشحال میشم. D> myassin.niniweblog
سمیرا مامان آنیتا
13 خرداد 91 10:31
اییییییییی جان .. من هلاک موهات شدم پسر خوشگله چقدر عکسهاش نازه .. من هر دفعه غش میکنم برای بردیا جونم عکس آخرش هم چه مردونه افتاده
سوسن(مامان پرنسس باران)
13 خرداد 91 11:19
همیشه به گردش جیگر جونیییییی.. ای من به فدای لبای ورچیده ات رو سرسره... خیلی عسلی...
اوامامان ارام
13 خرداد 91 11:57
اخه خوش تیپ چرااینهمه دلربایی می کنی بخورمتتتتتت
آرتين كوچولو
13 خرداد 91 12:40
برديا جون خوش بحالت رفتي پارك تازشم تنهايي رفتي رو چمنا . پسر تو هميشه خوش تيپ و خوش لباسي .عاشقه كفشاتم امشب بابا هادي بياد ميگم واسم بخره . بوس بوس


مرسی آرتین کوچولو. کفشام هم قابل تو رو نداره دوست جونم.
خاله نفس
13 خرداد 91 16:47
همیشه به گردش مو قشنگ/لب قشنگ/کفش قشنگ
بهار(مامان آرشا)
13 خرداد 91 17:28
به به چه خوش گذشته از بستنیت به من هم میدی؟؟؟؟
پگاه مامان آروین وآرتین
13 خرداد 91 17:55
چه پسرگلی.پارک حسابی خوش گدشته هاهمیشه به شادی ،تووروجک چقدربستنی دوست داری


آره خاله جون من عاشق بستنی ام
دخترک
13 خرداد 91 19:03
سلااام پسر خوش تیییییییییییییپ
دلم خواست پاهاتو با اون کفشای با کلاست بخورممممممممممممم
دستبندشو ببییییییییییییییییین
اون عکس سرسرتو نیگاکن
اون آب خوردنتم بخورم مننننننننننننننننننن
من دلم لپاتو خواست خوشگلهههههههههه
خاطره چرا منو تو این موقعیت قرار میدی؟



ههههههههه

مامی گل
13 خرداد 91 19:46
ای قربون این پسر خوش تیپ و خوش اخلاق برم من خیلی باحال تو چمنها خوابیده ومیخنده
مامان تنها
14 خرداد 91 12:07
ثمین
14 خرداد 91 14:13
سلام گلم ممنون
امروز موفق شدم عکسا رو بزارم
تشکر


مرسی عزیزم. ممنون که گذاشتی
نیلوفر
14 خرداد 91 16:57
سلام وای که چقد این پسره جنتلمنه ماشالا یعنی بوسسسسسس
رومینا(پری)
14 خرداد 91 20:25
ماشالله به این همه سلیقه در طراحی این وبلاگ زیبا
از اون زیباتر فرشتهکوچولوی شماست
کاش زودتر با شما آشنا شده بودم
اگه ممکنه به منهم رمز رو بدید ممنون


مرسی عزیزم. ممنون. اگه رمز جشن تولد بردیا رو می خوای می تونی عکسای تولد رو اینجا ببینی خانمی

http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1138.php

مامان تنها
15 خرداد 91 14:14
. تقدیم به پدر حقیقیمان، امام زمان-ارواحُنا فِداه: ای سفر کرده ی موعود بیا / که دلم در پی تو دربه در است جان ناقابل این چشم به راه / برگ سبزی به تو، روز پدر است عيدتون مبارك
رومینا
15 خرداد 91 20:25
ممنون از لطف شما که پاسخ دادید عکسها را دیدم انصافا قشنگ و با سلیقه که باید خیلی چیزها یاد بگیرم برخی مطالب دیگه هم رمز داره که اگه لطف کنید رمز رو بدید ممنون میشم mamparsa@yahoo.com
مامان احسان
15 خرداد 91 21:40
ایییییییییییییییییییییییییییییی جووووونم عسلم..
مامان رانيا
16 خرداد 91 9:30
به به چه روز خوشگلي بستني خوشمزه تاب بازي
مامان رهام
16 خرداد 91 10:34
سلام خاطره جون مثل هميشه عكسا عالي بودن.................من عاشق سليقتم ..................لباساي برديا جون خيلي خيلي خوشگلن اينو جدي ميگم................روز مرد رو هم با يه روز تاخير به باباي برديا جون تبريك ميگم.



مرسی عزیزم.خیلی خیلی لطف داری
پري
16 خرداد 91 15:31
ماشا الله اسپند لطفا ماماني فرشته رو ببوس
مامان احسان
16 خرداد 91 16:16
خاطره جون خیییییلی می خوام عسل پسرتو.. این پستی که گذاشتی بی نظیره..
صوفی مامان رادمهر
17 خرداد 91 11:17
فدای اون قدم های کوچولو و مردونه ات خوشمزه... می شه تو بستنی رو بخوری منم تو رو؟ خب دلم آب شد آخه
سمانه مامان کیمیا
17 خرداد 91 11:31
جانمممممممممممممممم بخروم تو رو قربون این داماد قشنگک و خوش تیپم برم من.....من تا اطلاع ثانوی عکسی از کیمیا رو نمیکنم تا موهاش در بیاد
سپید مامان علی
17 خرداد 91 13:20
بردیا جون معلومه که حسابی حال کردی....روی چمنها خوابیدی و از هوای خوب لذت بردی....قربون تیپ خوشگلت برم جوجو....
مامان آريا
17 خرداد 91 13:25
جيگرتو برم من كه توي هر لحظه و در هر شرايطي آدم دلش مي خواد درسته قورتت بده از بس خوردني هستي
مامان سید کوچولو
18 خرداد 91 14:26
واقعا که ... اون از اولش این هم از اخرش...اون عکسی که داره کنار باباش رو چمن تاتی میکنه خیلی نازه. نکنه چیزی بره تو پاهای کوچولوش یه وقت راستی پارسای من هم اصلا دستش رو رو چمن نمیزاره یعنی اگه بشینه و یا بیافته به هیچ وجه بلند نمیشه تا دستش رو نگیره به چمن زمین
هدی مامان مبین
19 خرداد 91 14:07
بردیا جون..............خیلی بانمکی لحظه هاتون پر از خنده های شیرین پسر..... میبوسمت
سارا
23 خرداد 91 12:27
سلام خاطره جان مهخواستم بهت بگم توی نی نی سایت غذاهایی که واسه بردیا جون درست میکنی بیا بگو ولی مقدارشو نگو چقدر میخوره همه ماشااله نمیگن


چشم سارا جون. مرسی