سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

اسباب بازی های مورد علاقه

1391/2/6 12:12
8,685 بازدید
اشتراک گذاری

 اول از همه استخر توپم که خیلی خیلی دوسش دارم.از صبح که بیدار می شم یه سره می رم می شینم توش. وقتایی هم که مهمونی باشیم دلم خیلی براش تنگ می شه تا از بیرون میایم قبل از همه چی می رم سراغ استخر توپم بغل

شکلکهای جالب و متنوع آروین

لگوهام هم خیلی دوست دارم. خاله جونم برام خریده. تا می بینم مامانی داره جمع می کنه سریع خودم و می رسونم و سطل و بر می گردونم. اصلا دوست دارم لگوهام همه جای خونه ولو باشه نیشخند

 

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم اسباب بازیهای دختر خاله امه که هر وقت می رم خونه مامان محبوبه دوست دارم باهاشون بازی کنم. مخصوصا این اجاق گازی که دستمه از همه بهتره. کلا ظرف و ظروف و وسایل آشپزخونه دوست دارم. حالا مامانی می خواد یه سری از این چیزا برام بخره چشمک

 

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینم کامیونم که بابایی تازه برام خریده. می شینم توش و مامان خانم من و باهاش می کشه ، انقدر خوبه که نگو مژه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

این یکی هم خیلی دوست دارم. همش میرم و میام صدای موزیکش و در میارم. گاهی مامانی از صداش سردرد می گیره و از جلوم برش می داره. اما خودم جاش و بلدم و باز می رم سراغش نیشخند

شکلکهای جالب و متنوع آروین

اینا رو هم خیلی دوست دارم و همیشه موقع حمام کردن باهاشون بازی می کنم

البته با اسباب بازیهای دیگه ام هم بازی می کنما. اما اینا رو بیشتر از همه دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

sara
6 اردیبهشت 91 14:19
عزیزم چه گل پسری ..خاله خیلی دوست داره ....
خاطره جون میگم بردیا دکوری ها رو دست نمیزنه ...من که همه رو جمع کردم ...حتی میز وسط هم نداریم


مرسی سارا جون. بردیا به همه چی دست می زنه. اما من خیلی روم زیاده هی دوباره می چینم اما جمع نمی کنم. هههههه. روزی هزار بار اون می ریزه من باز می چینم مسابفه گذاشتیم با هم


سمیه
6 اردیبهشت 91 17:50
زنده باشه آقا بردیا .تولدش هم مبارک.فقط مریض نباشن و هر چی میخوان بریزن و بپاشن .مگه نه؟ یه عکس از تولدش هم میگذاشتی ما هم مستفیض شیم خانوم
سمیرا مامان آنیتا
6 اردیبهشت 91 18:12
وای چه اسباب بازیهای خوشگلی داری بردیا جونم .. ما هم ازین استخرها و مکافاتش هم داریم
خاطره تو حموم آب میریزه تو صورتش ، نمیترسه ؟؟
ببوس آقا کوچولوی یکساله ات رو


سمیرا مکافاتش و نگو که همش باید توپاش و جمع کنم . بردیا عاشق آب و حمامه. تا می بینه دوش بازه میاد می شینه زیرش . کنار برو هم نیست...
نارگل
6 اردیبهشت 91 18:37
واااااااای از دست این خوشگل پسر ترخدا عکس اخررا ببین چجوری نگاه میکنه
دخترک
6 اردیبهشت 91 18:38
الهی فداش بشم با این اسباب بازیاش وای خدای بزرگ حالت پاهاش تو عکس چهارم چقدر جیگره بخورمش بازم کمه میگم مامان خاطره بردیا خودشم یه عروسک دوست داشتنیه واسه شما دیگه.
نرگس
6 اردیبهشت 91 20:48
سلام خاطره جون
ماشاالله به این پسر خوشگل و خواستنی . حتماً براش اسپند دود کن
عزیزم این استخر توپ رو یادمه گفته بودی از تیراژه خریدی. میشه بگی از کدوم مغازه و چند؟ مرسییییییییییی


عزیزم از تیراژه خریده بودم. توی تیراژه فکر کنم فقط یه مغازه هست که اسباب بازی های بادی داره. همون طبقه همکف ... استخر توپش 4.5 تومان و بسته 100 تایی توپش فکر کنم 20 تومان


نرگس جون ایمیت و بده برای رمز
خاله نفس
6 اردیبهشت 91 20:49
مامان خاطره میشه یه چیزی بگمو شما گوش کنین آره/بگم؟
حتما" حتما" یه بوووووووووووووووووووسِ خوشگل از لباش کنین باشه دقت کنین/فقط لباش/هیچ عضو دیگه ای قابل قبول نیستا گفته باشم/ ما رو نپیچونین ها
عشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقی بخدا


چشم عزیزم. یه بوس مخصوص از لب فقط مخصوص خاله نفسش
زهرا مامان پارمین
6 اردیبهشت 91 21:55
فداش بشم من
تمنا
6 اردیبهشت 91 22:32
سلام خاطره جون خوبی...پسرت خیلی نازه ماشالا منو میشناسی مطمئنا...اگر مایل بودی بلینک منو و بهم خبر بده تا بلینکمت
تمنا
6 اردیبهشت 91 22:33
اینم وبلاگ دیگه ی منه
مامان احسان
7 اردیبهشت 91 1:43
ای جونم عزیزم.. قربون پسر برم که اینهمه اسباب بازی دوست داره.. بببووووووووووووووووووس برای بردیا ی خاله.. یه سر بیا پیشمون
مامان رانيا
7 اردیبهشت 91 11:14
بوس بوس بوس اين مموشي خيلي ملوسه
سمانه مامان کیمیا
7 اردیبهشت 91 14:06
هههههه عکس چهارمیه چه باحال پاشو رو پاش انداخته چه کامیون بزرگیییییییییییی که به این راحتی توش جا شده جیف که کیمیا دختره خیلی باحالی خاله....دوست دارممممممم
پگاه مامان آروین وآرتین
7 اردیبهشت 91 21:18
سلام پسرگلی،مامانش براش بخر پسرمون آشپزیو دوست داره دیگه،خاطره چرا لاغرشده بش برس مامانش


پکاه جون به خدا برنامه غذاییشو ببینی از منم بیشتر می خوره.ولی از بس شیطونی می کنه همه رو می سوزونه
صدف
8 اردیبهشت 91 0:33
آخی ناز بشی پسرک ملوس ، قربون خودت و اسباب بازیهات و پستونک خوردنت و . . . بوس بوس بوس بارون
صوفی مامان رادمهر
9 اردیبهشت 91 9:30
مااااادر جان از این لگو و ملودیکا و توپ و کامیون... میبینم که خونه شما هم مثل خونه ما شده اتاق اسباب بازی... ههههههه...بردیا جونم خیلی خوشگل تر تر شدیا ...عاشقتم با اون پستونکت
خالــــه
9 اردیبهشت 91 10:19
توي عكس يكي مونده به آخري خيلي خيلي خيلي خيلي خوردني هستي مواظب باش فقط يه روز من تو رو يك لقمه نكنم
سپید مامان علی
9 اردیبهشت 91 13:55
وای بردیا جونی چقدر اسباب بازیهای خوشگل خوشگل داره..... چه ژستی هم گرفته پشت کامیون سوار شده... قربون لبای جمع شدت تو عکس چهارمی بشم
مامان بهار
9 اردیبهشت 91 15:58
جیگر اون چشات خاله جونی خیلی دوست دارم بهمون سر بزن
زهرا از نی نی وبلاگ213
9 اردیبهشت 91 17:26
سلاااااااااااااام من زهرا هستم یه پسر کوچولو دارم و یه نی نی ناز در راه. خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل بودی منو به اسم نی نی وبلاگ213 لینک کن وخبربده تا منم لینکتون کنم مرسی
مامان رهام
10 اردیبهشت 91 11:45
سلام خاله قربونت بره كه اينقد ماه شدي برديا جون هرروز بهتر از ديروز
فرناز مامان ایلیا
10 اردیبهشت 91 14:05
ای جونم چه اسباب بازی های نانازی..... قربونش بشم چه لمی داده تو استخر توپش!!!
محبوبه
12 اردیبهشت 91 7:56
پسري عاشق عكس اوليتم
parham
15 اردیبهشت 91 1:51
salam hamishe shad bashi agha koocholoo be webloge man ham sar bezani khoshhal misham
مریم مامان بهراد و آراد
20 اردیبهشت 91 15:26
سلام من همیشه به وبلاگ شما سر می زنم و این گل خوشگل رو می بینم خوشحال می شم به ما سر بزنید


ممنون. حتما سر می زنم