سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

عکسای آتلیه (2)

1391/1/26 14:19
7,374 بازدید
اشتراک گذاری

بازم برید توی ادامه مطلب چشمک

اندکی متفاوت نیشخند

این عکسا رو می زارم چون هم متفاوته و هم خودم دوسشون دارم و هم این که بدونید به این راحتیا هم افتخار عکس انداختن نمی ده.

همیشه هم خوش اخلاق نیست. گاهی اوقات هم این مدلیه 

هر چند من همه مدلش و دوست دارم بغلماچ

این عکس سومی و خیلی دوست دارم

از دیدنش هم گریه ام می  گیره هم خنده ام سوال

ادامه دارد ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

مامان کوروش
26 فروردین 91 14:34
ای وای ی چه گریه ای می کنه این گوگولی آخه من فک کردم فقط کوروش به عکاس فوبیا داره
مامان احسان
26 فروردین 91 14:34
الهی قربونت برم گریه نکن آدم دلش ریش میشه آخه..
سمانه مامان کیمیا
26 فروردین 91 15:00
جاننننننننننن خدا چه مظلومانه گریه میکنه ....عزیزممم سومی ادم دلش ریش ریش میشه میبینه کیمیا گریه هاش هم قلدرانه است
پگاه مامان آروین وآرتین
26 فروردین 91 16:19
خاطره خدایی عکسای گریه کردنش باحال تر وطبیعی تره.بجای من گازش بگیر
مامي گل
26 فروردین 91 16:38
بميرم اشك تو چشمام جمع شد چه غم انگيز گريه ميكني عسلم
مامان سونیا
26 فروردین 91 16:52
ای جونم خاله فدات بشه واسه چی گریه اخه عزیزم غریبی کرده گل پسر
مامان هستی
26 فروردین 91 17:57
الهییییییییییی من قربون اون گریه های نازت
مامان زهرا
26 فروردین 91 22:35
سلام مامان بردیا وبتون خیلی کامله خدا پسرتو برات نگه داره اگه لطف کنی لینکم کن باهم دوست بشیم خوشحال میشم
سمیرا مامان آنیتا
26 فروردین 91 22:36
وای خدا تو چقدر یهویی آپ کردی ..
عجب عکسای خوشگلی .. من عاشق این گریه هاش شدم .. آدم دلش ضعف میره
رمز هم اگه خواستی بده .. بی رودر بایستی


سمیرا جون مگه می شه به تو رمز نداد؟!
صدف
26 فروردین 91 23:58
ای جونم ، وای نکن خاله جون ، دلم غش رفت بمییییییییییییرم
خاله نفس
27 فروردین 91 15:03
من خیلی بد شدم تمامِ مدلایِ گریه کردن رو دیدمو خندیدم خیلی بامزه بود کلی کیف کردم
بهار
27 فروردین 91 18:11
ای جانم . اون عکس چهارمیه واقعا اشک آدمو در میاره. چه گله مندانه نگاه میکنه.
سمیه
28 فروردین 91 4:00
وایییییی خدا به نظرم این عکسا خیلی شیرین شدن...با اون ژستای اخموش...ببوسش هزارتااااااا کار این اتلیه هم حرف نداره هااااااا
هانا
28 فروردین 91 8:57
خاطره جون خیییییییییلی قشنگن
دلم رفت
به تو می گن یه مامان با سلیقه


صوفی مامان رادمهر
28 فروردین 91 11:25
خدا بگم چی کارتون نکنه آخه بچه رو خسته کردین...بگردم الهی خسته شده خب...داره گریه می کنه...آخ که من ببینمت انقدر پسرمون رو اذیت کردین
ariyana
28 فروردین 91 16:25
آخ عسل
چرا گریه .....
من از گریت گریه‌ام گرفت نازیییییییییییییییییی


آریانا جون وبلاگت و چک کن
مامان زهرا
30 فروردین 91 0:13
بردیا جونی سلام ما تازه وبلاگ شمارو دیدیم اگه لطف کنی مارو لینک کنی خوشحال میشیم با هم دوست بشیم تازه منتظر تولدت هستیم تا یه هدیه کوشولو بهت بدیم پیشا پیش تولدت مبارک
فهیمه مامان عرفان
30 فروردین 91 11:16
عزیزم .... چقدر مظلومانه گریه کرده! نازی!....
طاهره مامان اميرعلي
30 فروردین 91 13:48
اي جونم چه با مزه شده. سلام ماماني منم براي پسرم از آتليه سها وقت گرفتم.يه چند تا سوال ازتون داشتم. اول اينكه كارشون چطوره؟بعد اينكه شما چه جوري عكس چاپ كردين يعني تا رو ورق و چند تا رو تخته شاسي و سوال آخر اينكه هزينتون چقدر شد؟ ببخشيد انقدر سوال كردم فقط براي اطلاعات خودو مي خوام نه فضولي.
مامان رهام
31 فروردین 91 11:34
اي جاااااااااااااااااااااانم چرا گريه مي كني قربونت برم
zeinab
31 فروردین 91 13:02
تولدت مبارک عزیزم
مامان پارساجون
31 فروردین 91 17:58
عکسها خیلی ناز بودند
ني ني شكلك
31 فروردین 91 20:08
سلام كوچولو تولدت مبارك . وب خوبي داري به ما هم سر بزن.
مامان زهرا
1 اردیبهشت 91 1:54
سلام بردیا جون تولدت مبارک هدیه نا قابلی دارم تو وبلاگم شرمنده محیط اینترنت جوری نبود بهتر از اینو بهت بدم آخه یکمم ناشی هستیم .تولدت مبارکhttp://gogoli.niniweblog.com
مامان آريا
2 اردیبهشت 91 14:23
الهي قربوت برم من خاله جون كه گريه كردي جيگرتو كه هم خندونت خوردنيه هم گريونت
مریم مامان بهراد و اراد
2 اردیبهشت 91 17:50
نازی چقدر گریه اش گریه آدم رو در میاره ولی خیلی عکساش قشنگه
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 91 10:12
عزززززززززززززززززززززززیزم...چرا همه عکساش با گریه هست...الهی قربونت برم...طفلکی پسمل قشنگ... مامانی دلتون اومد با گریه ازش عکس بگیرین...؟
هدی مامان سید یاسین
4 اردیبهشت 91 22:52
ای جانم من عاشق این سری دوم شدم! چه معصومانه گریه میکنه و با التماس میخواد که بغلش کنین!ای جونم!نکنین با این گل پسر این کارهارو!
سپید مامان علی
5 اردیبهشت 91 13:26
قربون اون چشمای اشکیت بشم...آخه کوچولوی خوش اخلاق واسه چی گریه میکنی ناز دونه
فاطمه مامان صبا
8 اردیبهشت 91 22:13
ای جونم چه گل پسر نازی دارین...............چقد با نمک گریه میکنه...............اگه امکان داره رمزتون رو می دین تا عکسای تولد رو ببینم .........آخه منم تا چن روز دیگه یه تولد تاخیری واسه دخترم می گیرم میخام یکم ایده بگیرم ممنون
حاج صفري بابابزرگ آرتين
10 اردیبهشت 91 7:24
سيد كوچك سلام من تاتاحالا سيد گريان نديده بودم سيد بايد خندان باشه اين كاروبه آرتين يادندي ولي من ميدونم مامان بزرگ همان مامان ماماني اينارو گذاشته چشت نزنن آخه سيد وقتي چشات مي خنده دنيا مي ايسته تماشا بزنم ، بزنيد ،بزنند به تخته ماشا الله درپناه جدَت


ممنون آقای صفری...
آریانا
11 اردیبهشت 91 19:16
آرزو مامان نیکی
12 تیر 91 8:40
ای جوووونم چقدر قشنگن هر دو مدلش خوشگل افتادن
میشه آدرس عکاسی رو با هزینه اش بهم بگی؟ ممنونم


اتلیه سها توی شهرک غرب

توی نت سرچ کنی آدرس سایتش و پیدا می کنی خانمی
ali nehzati
21 شهریور 91 11:36
salam

khyli khoshalam az in ke enghadr be sayite atoliye ma sar mizanid va hamishe maro rahnamayi mikonid... omidvaram hamishe betonam axaye khobi az seyed bardiya begiram ta in lotfe shoma edame peyda kone

ali.nehzati


مرسي جناب نهضتي .لطف دارين.