سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

لباسشویی

1391/1/25 14:38
2,106 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون دوباره مامانی این و روشن کرد نیشخند

بزار ببینم حالا چی انداخته توش؟! سوال نکنه لباسام و رنگی کنه؟! از خود راضی

خوب حالا بازش کنم ببینم اون تو چه خبره متفکر

ای وای پس چرا باز نمی شه؟!  سوالافسوس شاید باید یکی از این دکمه ها رو بزنم ابرو

امکان داره لمسی باشه. بزار دستم و بزارم اینجا شاید باز شد تعجب

بالاخره باید یه راهی داشته باشه آخه!!!! ناراحتسوالنگران

یعنی چطوری درش باز می شه؟! پس مامانی چطوری بازش می کنه؟! خنثی

بزار یه بار دیگه هم امتحان کنم. نگران

نخیر باز نمی شه ناراحت

جای این که هی توی مدل های مختلف از من عکس بگیری خوب بیا در این و واسه من باز کن افسوس

فکر نکنید من نا امید می شما...  عمراً منتظرمتفکر

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خـــــــاله
21 فروردین 91 12:44
عاشقتم خيلي ماهي خيلي خوردني شدي ديوونه شيطونيتهام تو يه فرشته اي برديا
هدی مامان مبین
21 فروردین 91 13:01
اخ که چقدر دلم برای این پسر شیطون تنگ شده بود ماشالا موهاش چقدر بلند شده ماه شدی
مامان رانیا
21 فروردین 91 13:42
هههههههه ای جانم توپولی خودمی
پگاه مامان آروین وآرتین
21 فروردین 91 14:01
مواظب این گل پسر باشی مامانی ببوسش
سمانه مامان کیمیا
21 فروردین 91 15:17
هههههههچی از جون لباسشویی میخوان من نمیدونم ....عاضق عکس اخریه شدم خیلی نازه
صوفی مامان رادمهر
21 فروردین 91 15:22
جیگرتو برم که انقدر شیرینی فسقلی... آخرش اگه تو و رادمهر یه روز با در لباسشویی نیومدین از آشپزخونه بیرون حالا ببین....رادمهر که همین روزا در رو می کنه و من بیچاره می شم
فرناز مامان ایلیا
21 فروردین 91 20:45
ای جونم....پاهای لختیشو ببین...نمیگی من گازت میگیرم؟؟؟
سمیرا مامان آنیتا
21 فروردین 91 21:58
چه کردی بردیا با این لباسشویی عاشق این کنجکاوی و سماجت بچه هام
دخترک
21 فروردین 91 22:49
آخ تابستون بشه تو لباسای لختی و باز بپوشی من بخورمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
پاهاشو نگا
قربون فضولیاتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت


سلام عزیزم. زیارتت قبول . توی حرم بودی sms برام رسید. نمی دونم جواب منم برات رسیده یا نه؟! امیدوارم مثل اون دفعه نشده باشه. به هر حال ممنون به یادم بودی.همیشه به من و بردیا لطف داری


محبوبه
22 فروردین 91 9:09
گل پسري آخه اينقدر شيطوني نكن قربونت كه تو اينقدر خوشجلو نازي عزيزم
سپید مامان علی
22 فروردین 91 17:06
آخی عزیزکم تو چرا اینقدر فضولییییی....به ماشین لباسشویی چکار داری؟ هانننن
ameye lara
23 فروردین 91 22:52
سلام و خسته نباشيد وب لاگ بسيار زيبا یی داريد با اجازه لينک کردمتون. خيلي مشتاقم به جمع دوستان شما اضافه بشم. شاد باشيد و پيروز
مامان هاني
26 فروردین 91 14:39
واي عزيز دلم خيلي خيلي ناز و بانمكه
فهیمه مامان عرفان
30 فروردین 91 11:20
نازی! خیلی جالب بود! من از این صحنه ها نمی بینم آخه لباس شویی من از سر هست
مامان سمی
30 فروردین 91 13:14
خدا حفظش کنه این نمکدونو خیلی بامزست
مامان رهام
31 فروردین 91 11:43
واي كه چقد خنديدم
مسافران آسمانی
3 اردیبهشت 91 10:16
الهی...خیلی عکساش قشنگ بودن مخصوصا دوبله شما برای عکسا...پسملی خیلی نازی...
زهرا مامان مه سما
16 اردیبهشت 91 21:53
سلام عزیزم من خیلی میام وب گل پسرتون و هر دفعه میام کلی کیف میکنم از عکساش هزار ماشالله خدا حفظش کنه و راستی عکس های اتلیه اش معرکه ست ببخشید اتلیه سها بردینش ؟


ممنون عزیزم. مرسی. بله من همیشه سها می رم