سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

جشنواره نوروزی سها

1391/1/18 11:05
7,776 بازدید
اشتراک گذاری

طرفداران و علاقه مندان به بردیا اگه دوست داشتيد بريد توي سايت آتليه سها و به برديا توي جشنواره نوروزي راي بديد.

http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=1

برديا رشيدي

اینم عکس توی جشنواره

كنار هر عكس يه كادره كه از يك تا 5 توش عدده. يك كمترين و 5 بيشترين امتيازه. بعد از انتخاب عدد مورد نظر يه كادر ديگه براتون باز مي شه كه بايد كلماتش و وارد كنيد و دكمه ثبت و بزنيد. در انتها بايد براتون بنويسه راي شما با موفقيت ثبت شد

از هر كامپيوتر به هر بچه اي يه بار مي شه راي داد. يعني به تمام عكساي اونجا مي تونيد راي بديد. اما هر كدوم فقط يه بار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

فاطمه 67
18 فروردین 91 14:26
من رای دادم خاطره جونی


مرسی عزیزم. کم پیدایی؟!
بابای ملیسا
18 فروردین 91 14:39
سلام . وبلاگ ملیسا خانم با درد دل های پدر و دختری به روز شد . خوشحال میشیم با اومدنتون وبلاگمون رو نورانی و با نظراتتون پربارترش کنید . منتظر شما هستیم .
sara
18 فروردین 91 16:46
رای دادم ....


ممنون سارا جون
فاطمه 67
18 فروردین 91 16:48
ممنونم من حدودا 3 هفته مسافرت بودم پیش قوم شوهر البته.........جاتون خالی بود
ما همیشه به یادتون هستیم


دوستان به جای ما. انشاء اله همیشه به گردش و سفر
shima
18 فروردین 91 22:53
رای دادم


ممنون شیما جان
آریانا
18 فروردین 91 23:29
سال نو مبارک
به گل پسر رای دادم خاطره جون


مرسی آریانا جون
خاله نفس
19 فروردین 91 1:53
اولِ من بهت رای دادم


مرسی خاله جون
هانا
19 فروردین 91 8:06
خاطره جون رای دادم


ممنون گلم
سمیرا مامان آنیتا
19 فروردین 91 8:21
ما که همون اول رای دادیم
تااااااااازه به ایلیا و طاها هم رای دادیم


مرسی سمیرا جون. عکس ایلیا که خیلی ناز بود
مامان سپي
19 فروردین 91 10:45
به بردياي عزيز راي دادم


مرسی
مامان سپي
19 فروردین 91 10:56
خاطره جون اگه امكانش هست عكسهاي آتليه بردياي عزيز رو بزار


چشم سپی جون. چهارشنبه این هفته دوباره وقت آتلیه داره. همه رو با هم 5 شنبه یا جمعه می زارم.
ثمین
19 فروردین 91 12:01
عجیجم چ عکس خوشملی ماشاله زنده باشه
شیوا
19 فروردین 91 12:15
منم رای دادم خاطره جون...ببوس پسر گلم رو


ممنون شیوا جون
خالــــه
19 فروردین 91 13:21
رای داديم هم من هم عمو حسين


مرسی خاله جونممممممممممممممم
anita
19 فروردین 91 15:15
بالاخره منم تونستم رای بدم از ساعت 1 ظهر درگیرم و الان ساعت 3:13 موفق شدم که رای بدم به عزیزترین عزیزم


ممنون آنی جان
سپید مامان علی
19 فروردین 91 19:00
قربون خنده هلای شیرینت برم عسلم

منم رای دادم


مرسی سپیده جون
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 19:00
سلام
عیدتون مبارک امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
حتما به بردیا رای میدم
راستی هم عکس بردیا رو دیدیم هم عکس پشتی هاشو ( پست 13 بدر )
دوربین جدید هم مبارک



ممنونم
مامان احسان
19 فروردین 91 19:29
الان می رم رای بدم خاله جوووووووووون


مرسی مامان احسان جون
مامان بهار
20 فروردین 91 0:00
عزیزم رای دادم
به وبلاگ امیر علی جون هم سر بزن


مرسی عزیزم. حتما
مامان هستی
20 فروردین 91 0:17
منم رفتم رای دادم .قربونش برم که همیشه خنده رو لباشه


ممنون
مامان امیرعلی
20 فروردین 91 11:46
آخ که ماشاالله چقدر جیگره این بردیا.منم میرم بهتون رای میدم.
راستی با اجازه لینکتون میکنم.


مرسی عزیزم. لطف داری
عمه آتنا
20 فروردین 91 12:02
منم به بردیا جون رای دادم


مرسی عزیزم
مامان امیرعلی
20 فروردین 91 14:13
آخ که ماشاالله چقدر جیگره این بردیا.
منم بهش رای دادم و شما رو با اجازه لینک میکنیم.


مرسی عزیزم. منم شما رو لینک کردم
روح انگیز مامان سیاوش
20 فروردین 91 15:23
سلام خاطره جان خوبی عزیزم؟
بردیای ناز من حالش خوبه؟
عیدتون هم مبارک خاطره جان..الهی به حق علی تو این سال به همه آرزوهای قشنگت دست پیدا کنی.
عزیزم منم به پسر نازم بردیا رای دادم اونم با نمره 5 که مطمعنم برا خوشگلی این جیگر طلا 5 هم شماره کمیه..الهی که برنده این بازی بشه....
خاطره جون بابت دیر اومدنم پوزش میخوام عیده و دید و بازدیدهاش تمومی نداره..الهی که دل هممون تو این سال شاد شاد شاد باشه..
خاطره جون از آقای پدر چه خبر به سلامتی از سفر برگشتند؟
از طرف خاله روح انگیزش یه ماچ گنده از لپای بردیا بکن ...جفتتون رو دوست دارم ....


سلام روح انگیز جون. سال نو شما و خانواده هم مبارک باشه. همسری هم به سلامتی 2.3 روز قبل از سال نو از سفر برگشت. بابت رای دادن به بردیا هم یه دنیا ممنون. سیاوش جون و ببوس. مرسی بهمون سر زدی.
تلاش
20 فروردین 91 22:15
عزیزم منم بهش رای دادم..



ممنونم
a
21 فروردین 91 0:46
manam ray dadm


ممنون
مامي گل
21 فروردین 91 11:34
عزيزم منم بهت راي دادم


مرسی گلی جون. باران و ببوس
دخترک
21 فروردین 91 22:44
سلاااام من رفتم به یه نی نی دیگه رای بدم تا عکس بردیا رو دیدم فوری بهش رای دادمD. ایشالا اول بشه. راستی من امروز از مشهد اومدم چند روز نبودم انقدر دلم واسه بردیا تنگ شده بوووود. کوچولوی کنجکاو. بچلونینش حتما فعلا:
مامان امیرعلی
22 فروردین 91 1:32
رای دادم به پسرتون.ایکاش مینوشتین ردیف چندمه.خیلی دنبالش گشتم


مرسی عزیزم.