سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

اولین سیزده به در

1391/1/14 15:33
1,921 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سیزده به در بردیا مصادف شد با افتتاح صندلی ماشین از خود راضی

دیروز عصری با بابایی و بردیا می خواستیم بریم سمت فرحزاد که سیزده مون رو در کنیم. من پیشنهاد دادم صندلی ماشین هم ببریم و دیگه بردیا رو بزاریم توی صندلی. بابایی گفت نمی شینه و توش نمی مونه و اذیت می کنه و ... من خودم هم همش دودل بودم که ببریم یا نه. همش فکر می کردم شاید براش زود باشه ابرو اما بالاخره دل و زدیم به دریا. منم یه عالمه اسباب بازی برداشتم که اگه نخواست توی صندلی بشینه با اونا حواسش و پرت کنم. اما خدا رو شکر در کمال ناباوری من و بابایی، خیلی خیلی از صندلی ماشین استقبال کرد. خیلی هم دوست داشت. انگار توش احساس مستقل بودن می کرد. لم داده بود و بیرون و نگاه می کرد.

چه اشتباهی کردیم مسافرت صندلی ماشین نبرده بودیم نگران

حتی وقتی داشتیم از فرحزاد بر می گشتیم تا نشوندمش توی صندلی خیلی راحت و ساکت نشست تا کمربندشو براش ببندم.سوالسوالسوال

شام هم منزل خاله عاطفه و عمو حسین دعوت بودیم.

اینم عکسا با دوربین جدیدچشمک

قبل از رفتن توی خونه

بردیا و صندلی ماشینش

سفره خونه ، توی فرحزاد

همین اول فقط آروم نشست. بعدش همه برگای گل های پشت سرمون و دونه دونه کند.

هر کاری کردم لب به آش نزد. اما تا بستنی برامون آوردن سریع نشست جلوی من و دهنش و باز کرد.نیشخند

 خونه خاله عاطفه ، توی اتاق یاسی

ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

شیوا
14 فروردین 91 15:36
هم عیدت مبارک خوردنیه خوش خنده.هم صندلی ماشینت مبارک خوشتیپ عاشق تیپت شدم من با اون کفشاتتتتتتتتتتتتت
خـــــــاله
14 فروردین 91 15:46
عاشق اون كلاه و تيپ مردونه گل پسر شدم ! صندلي ماشينت مبارك باشه عسل
sara
14 فروردین 91 16:02
چه پسر خوش تیپی ...چه ناز .... صندلی ماشینش هم خیلی با حاله ...بزار همیشه بشینه توش برای خودش بهتره
مامان احسان
14 فروردین 91 17:15
عزیزم سیزدهت بدر شد خاله جون.. دشمنات در به در خوشیهات چند برابر.. خوش تیپ خاله اوم پستونکت منو کشته که شده رفیق شفیقت عسلم..
مامان سونیا
14 فروردین 91 17:56
وای چه خوشگل شده توی این عکسا خیلی ناناز شده پسری
خاله نفس
14 فروردین 91 18:21
بَه بَه...... افتتاح صندلی ماشین مبارک افتتاح دوربین جدید مبارک احیانا" بابایی چیزی افتتاح نکردن یه تبریکم به ایشون بگیم؟ چه عکسایِ خوشگلی بوووووووووووس
سمیرا مامان آنیتا
14 فروردین 91 22:48
مثل یه آقای خوش تیپ نشسته تو صندلی اش و رفته سیزده بدر این لباس زردت خیلی بهت میاد خوشگله
سمانه مامان کیمیا
15 فروردین 91 1:43
جانمممممم تیپشو خدااااا صندلیت مبارک تو کلا اقایی من چه کنم با کیمیا ....بیا یه کم باهاش صحبت کن ...یادش بده خاله چه جوری بشینه تو صندلی
سرور مامان فراز
15 فروردین 91 7:41
اي جانم مبارك باشه مثل هميشه آقا هستي
مامام بردیا
15 فروردین 91 9:56
سلاااام سال نو مبارک
دخترک
15 فروردین 91 10:47
سلام ای جونممممممممم خدا چه جیگریه با این تیپ و پستونکششششششششششششششش حیف شد کاش تو مسافرتم صندلیشو نصب می کردین اینقدر اذیت نمیشدین نی نی صندلی نداشته اذیت میکرده. الان دیگه آقا شده ماشالاااااااااااااااااا به گل پسررررررررر
محبوبه
15 فروردین 91 15:26
قربونت با اون تيپ خوشجلت صندلي ماشينت مباركككككككككككككك
مامي گل
15 فروردین 91 16:26
اي پسمل خوردني عيدت مبارك صندلي ماشينت مبارك افرين به تو كه اينهمه اقايي
...
16 فروردین 91 14:26
سلام پسمل نازی دارین خداحفظش کنه منم چند وقتیه نی نی میخوام اما هنوز خدا نداده شما دعا کنید که یه نی نی ناز وسالم و صالح بهم بده


مرسی عزیزم. مطمئن باش خدا به وقتش بهت یه نی نی صحیح و سالم می ده. صبر داشته باش
مریم مامان بهراد و آراد
17 فروردین 91 1:14
عیدت مبارک پسر ناز قربون اون تیپ قشنگت خوشگل خان
صوفی مامان رادمهر
19 فروردین 91 12:48
دست مامانی و بابایی درد نکنه...چه صندلی ماشین خوشجلی... تو هم جیگر منی قشنگ خوش تیپ
مامان رهام
20 فروردین 91 11:19
فدات شم چقد ناز شدي
مامان امير حسين
20 فروردین 91 22:22
سلام كوچولوي نازي داريد پسر من يه يك ماهي از كوچولوي شما بزرگتره اتفاقاً ما هم همين سيزده بدري صندلي ماشينشو افتتاح كرديم ما هم مثل شما فكر ميكرديم كه توش نميمونه اما پسر منم خوشش اومد و همونجا خوابش برد اما خوبيش اينه كه از تو بغل نگه داشتنشون خيلي امن تره به من و پسرم هم سري بزنيد خوشحال ميشيم
هدی مامان مبین
21 فروردین 91 13:43
من تو را روزی خواهم خورد با پستونک
صندلی ماشینت مبارک....
عیدت مبارک
خوشمل خاله


هههههههههههه. مرسی هدی جون. مبین جیگرم و بچلون
سپید مامان علی
22 فروردین 91 17:09
سیزده به درت و صندلی ماشینت و دوربین مامانی همگی با هم مبارک باشه....