سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نی نی کوچولو و دوستای کوچولوش (3)

1390/12/17 9:51
2,309 بازدید
اشتراک گذاری

سری پایانی عکسای این قرار :

ایلیا و بردیا در حال بازرسی تخت و اتاق کیمیا

در حال بازی و شیطنت

وای طاها تپلی چقدر ناز افتادی توی این عکس ماچ

بردیا داره واسه کیک نقشه می کشه.

ایلیا و کیمیا احساس خاصی ندارن و امیرعلی در حال حمله به سوی کیک

 

بردیا: ولم کنید من کیک می خوام عصبانیکلافهمنتظرخوشمزهعصبانی

ایلیا و کیمیا همچنان احساسی ندارن نیشخند 

 امیرعلی چون سری قبل حمله اش ناکام موند داره یه نقشه اساسی می کشه قهقهه

مهدی جورابات کو ؟!!! متفکر

بردیا و کیک تنهایی

بردیا روی تاب کیمیا که خیلی هم خوشش اومده بود. بابایی برگشت باید یه سر ببرمش بهار نیشخندمتفکر

و اینم آقای سیندرلا که یه لنگه کفشش و جا گذاشته بود ماچ

پــایــان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

خالــــه
17 اسفند 90 10:46
هميشه به مهموني باشي عزيزم .. هميشه دورت شلوغ باشه ، گرم و پر از آرامش زير سايه پدر و مادرت... جقدر همشون پاك و معصومن .. خدا پشت و پناه همتون باشه
مامان آريا
17 اسفند 90 10:56
الهي همهشون نازو دوست داشتين ولي بردياي ما يه چيزه ديگست كه من كلي دوسش دارم قربونه خنده هات بشم من خاله


ممنون عزیزم. آریا خوشگله رو ببوس
سمیرا مامان آنیتا
17 اسفند 90 11:02
چرا واقعا این ایلیا و کیمیا به کیک به این دل انگیزی هیچ احساسی ندارن ؟ چرا آخه ؟
بهار(مامان آرشا)
17 اسفند 90 12:02
عاشق اون پستونکتم بده من هم یه دور باهاش بزنم این آرشا رو هرکاری کردم پستونک نخورد من کیف کنم حالا باز خوبه میام عکسای پستونکی بردیا رو میبینم جیگرم حال میاد
نانازيا
17 اسفند 90 12:13
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir
سمانه مامان کیمیا
17 اسفند 90 14:48
عالی بود ...... چقدر عکسی که تو تابه ناز شده عزیزممممم بازم خونمون بیا خاله من نمیتونم بیام تاپیک
هدی مامان مبین
17 اسفند 90 17:21
چقدر فرشته...............
چقدر خوشتیپ.................
چقدر نی نی معصوم..................
جای مبین خالی بود
ایشالا تنتون سالم باشه فرشته های بهشتی


واقعا. هم جای تو خالی بود و هم جای مبین کوچولو
مامان رانیا
17 اسفند 90 19:10
بوس به همه شون خیلی نازند
ilijoon
17 اسفند 90 22:14
واي برديا جون چقدر دوست داري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با من هم دوست ميشي؟؟؟؟ دوستت دارم پيشم بيا منتظرتم
دخترک
18 اسفند 90 19:10
سلاااااااااااااام وای خداااااا خوش به حالتووووووووووون چقدر نی نیییییییییی من عاشق نی نییییییییییییییییممممممممممممم جای من خالی بوده بخدا همشونو میخوردمممممممممممممم اول از همه بردیااااااا
مامان آرشیدا کوچولو
19 اسفند 90 16:40
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا


عزیزم براتون می فرستم. ممنون
مامان سحرناز
23 اسفند 90 23:21
سلام دوست خوبم چه سریال باحالی بود لنگه نداره ، چه بچه های نانازی خدا همشونو حفظ کنه ازتون دعوت میکنم به وبلاگ دخترم سحرناز یه سری بزنید و اگه مایل بودید تبادل لینک داشته باشیم خوشحال میشم
رادین عشق زندگی
24 اسفند 90 10:36
وای که چه قدر نی نی ناز دور هم جمع شدن یکی از یکی نازتر خدا نگهدار همشون باشه اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنید
سپید مامان علی
22 فروردین 91 17:26
وای چه عکسهای خوشگلی...چه گردهمایی با حالی....منم دلم خواست....بوس واسه همه نینیها
مامان هاني
26 فروردین 91 14:44
پسرت ماشالله خيلي خيلي بامزه و جذابه خدا حفظش كنه