سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

عاشقانه ای برای پسرم

1390/11/21 10:06
5,320 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا با داشتنت، با بودنت، با حضور گرمت، دوباره دارم احساس عاشقی می کنم. احساس می کنم همه بهترین های دنیا رو دارم.

می دونی بهترین های دنیا واسه من چیه؟!

بهترین وقت دنیا همون وقتیه که تو به دنیا اومدی و قدم های بهشتی خودتو توی این دنیای خاکی گذاشتی و شدی بهشت من و بابایی.

بهترین لحظه دنیا اون لحظه ایه که در آغوشت می گیرم و سر کوچولوت و روی سینه ام می زاری و آروم می گیری و پر می شی از آرامش و امنیت. انقدر این لحظه قشنگه که بابایی با حسودی نگاه می کنه و می گه : واقعا هیچی واسه بچه آغوش مادرش نمی شه.

بهترین عطر دنیا بوی خوش تنته وقتی گردن قشنگت و بو می کنم و با خودم فکر می کنم تا حالا هیچوقت همچین بوی خوشی هیچ جایی به مشامم نرسیده بود.

بهترین رنگ دنیا رنگ اون چشمای پاک و معصومته که وقتی دارم باهات حرف می زنم زل می زنی توی صورتم و با دقت به حرفام گوش می دی.

بهترین حرکت دنیا حرکت اون دستا و انگشتای کوچولوته که دستام و می گیری توی دستت و با انگشتام بازی می کنی.

بهترین طعم دنیا طعم شیرین اون بوسه هاس که از گونه های ظریف و نرمت می گیرم و نمی دونم چرا هیچوقت از این کار سیر نمی شم. انگار هر بار واسه بوسیدنت حریص تر از قبلم.

بهترین خنده دنیا صدای قهقهه خنده هاته وقتی بابایی داره باهات بازی می کنه و از ته دل می خندی و شادی.

بهترین نوازش دنیا اون وقتیه که توی بغلمی و ناگهان دستات و می بری سمت سرم و با ظرافت شروع می کنی به ناز کردن موهام.

بهترین صدای دنیا صداهای قشنگیه که از اون حنجره کوچولوت خارج می شه و هر کدومش برام یه معنی خاص می ده.

بهترین هوای دنیا همون هواییه که تو توش نفس می کشی و نفس من و بابایی به نفس تو بنده.

بهترین حس دنیا همون احساسیه که به خاطر تو، توی وجود مامان شکل گرفته. یه احساس قوی و عاشقونه. یه عشق آسمونی و پاک، بدون خودخواهی ، بدون غرور ،بدون انتظار ، بدون توقع .فقط و فقط به خاطر خودت.

بهترین خونه دنیا همین خونه نامرتبیه که از وقتی به چهاردست و پا رفتن افتادی یه لحظه مرتب نمی مونه و هر چیزی یه گوشه ای افتاده.

اینا که برات نوشتم فقط یه کوچولو از بهترین های دنیاس که تو به من هدیه دادی.

دیگه چی کم دارم وقتی بهترین ها رو با تو دارم؟! پس همونطوری که تو بهترین های دنیا رو از آن من کردی مامان هم بهت قول می ده واسه این که تو بهترین های دنیا رو داشته باشی هرکاری بکنه و از هیچی برات کم نزاره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

خاله نفس
20 بهمن 90 20:25
عزززززززززززززززیزم

نمیدونم چرا بغض کردم نوشته هاتو خوندم خیلی ناب بود

عاشقانه هات جاودان


مرسی خاله جونم
سمانه مامان کیمیا
21 بهمن 90 11:35
خیلیییییییییییییییی قشنگ بود خدا واسه همه مادرها نینی ها رو حفظ کنه.....
صدیقه(فانوس)
22 بهمن 90 1:16
قشنگ بود ممنون .........
کتایون مامان ارشا
22 بهمن 90 1:39
خاطره جان تو یکی از بهترین مادرای دنیایی خیلی احساست قشنگه خیلی قلبت پاکه مثل همون فرشته ای که خدا بهت هدیه داده با اون قلب عاشق و مادرانه ات برای همه ی نی نی ها دعا کن.


مرسی کتی جونم. مطمئنا تو هم یکی از بهترین مامانایی. ارشا جیگری من و بچلون
سمیرا مامان آنیتا
22 بهمن 90 9:42
خاطره جونم خیلی قشنگ بود و با احساس ..

خدا بردیای گلت رو همیشه برات صحیح و سالم نگه داره و براش بهترینها رو بیاره


ممنون سمیرا جون.مرسی عزیزم
شاپرک مامان مهدی
22 بهمن 90 16:29
هر چه از دل بر اید لاجرم بر دل نشیند
هانا
22 بهمن 90 23:54
خاطره چون خیلی قشنگ نوشته بودی یه حس خاصی بهم دست داد هوس مامان شدن کردم
دخترک
23 بهمن 90 10:07
عاشق عاشقانه مادری کردنتونم از خدا میخوام به منم فرصت حس این عاشقانه هارو بده البته اگه بتونم مث شما قدرشو بدونم و بفهمم و لبریز عاشقی باشم که به نظر من حس و عشق مادری بالاتر از هر عشق زمینیه دیگه ست همیشه عاشق باشید
مامان آريا
23 بهمن 90 15:13
خيلي زيبا و با احساس نوشته بودي خدا برديا جونو هميشه برات حفظش كنه
خالــــه
23 بهمن 90 15:32
خيلي قشنگ و با احساس بود نعمت مادر بودن و به آدم يادآوري ميكنه نعمتي كه هزار بار بايد به خاطرش خدا رو شكر كرد ...خدا اين فرشته رو تا ابد براتون سلامت و پاينده نگه داره
محبوبه
23 بهمن 90 16:24
اين جملات عارفانه و عاميانه حقيقت بيان تمام مادرانه خدا را سپاس براي دادن تمام نعمتهاش و فرشته كوچولومون هميشه خندون كنار ماماني و بابايييييييييييييييييييييييييي
اوامامان ارام
23 بهمن 90 23:43
.......خاطره جون عاشقانهات اشکمم و سراسیر کرد ودلم و سرشار ازحسی لطیف.......
مامان رهام
24 بهمن 90 11:21
خاطره جون عالي بود عزيزم.برديا جونو ببوس
مامي گل
24 بهمن 90 17:24
اوج احساس بود مرسي
سپید مامان علی
24 بهمن 90 18:06
متنی سادا اما بسایار زیبا و دلنشین.........لذت بردم..... ان شاءالله که خدا بردیا جون رو واسه شما و شما رو واسه بردیای عزیزم حفظ کنه.....
صوفی مامان رادمهر
25 بهمن 90 12:10
انشالله که سایه شما و بابای بردیا صد سال بالای سر این پسر خوشملمون باشه... عشقتون جاودان، لبتون خندون، دلتون شاد شاد