سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

ورود به اتاق

1390/10/22 16:44
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم امروز 8 ماه و 21 روز داری و برای اولین بار خودت تنهایی به طور مستقل با دست و پاهای کوچولوت به صورت چهار دست و پا وارد اتاقت شدی تشویق

به اتاق خودت خوش اومدی عزیزممممممممممممممممممم

Orkut Scraps - Welcome

داشتم با تلفن صحبت می کردم و شما هم داشتی با توپات بازی می کردی. تو فاصله چند ثانیه ناگهان دیدم غیبت زده.. اومدم دیدم جلوی در اتاقت نشستی و با گوریل جلوی در داری با زبون خودت صحبت  می کنی... ( لازم به ذکر است که این گوریل مال مامانی بوده و خیلی دوسش داره)

اولین باره که وارد اتاقت شدی. همیشه وقتی من می رفتم دنبالم می اومدی اما همون جا جلوی در می نشستی هر چقدر هم به بهت می گفتم بیا تو وارد اتاق نمی شدی و همونجا منتظر من می شستی.

 تا نگات به من افتاد و دیدی با ذوق دارم عکس می گیرم تند تند رفتی وسط اتاق و البته تا چشمت به کالسکه ات خورد رفتی سراغش و شروع کردی به کشیدن کالسکه ( اخه از این کار خیلی خوشت میاد کشیدن صندلی ، روروئک و حالا هم که کالسکه ات ) نیشخند

وقتی هم از کشیدن کالسکه ات خسته شدی با دقت همه جا رو حسابی بررسی کردی . بعد از اتمام مراحل نظارت دنبال من راه افتادی و از اتاقت اومدی بیرون چشمک

هر روز یه چیز جدید ، هر روز یه کار جدید، هر روز یه سورپرایز برام داری. 

روز به روز داری بزرگتر میشی و باهوش تر و من خوشحال از این که کنارتم و بزرگ شدنت و حس می کنم بغل

می دونم که در آینده دلم خیلی واسه این روزا و این دوران تنگ می شه نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمیرا مامان آنیتا
22 دی 90 16:08
به به آقای کنجکاو .. بالاخره سر از اتاق خودت در اوردی
خاله نفس
22 دی 90 16:49
مدتها بود میخواستم بگم چرا بردیای خوشجلمون تووی اتاقش عکس نداره خیلی نازه به خدا مامانی برای آینده هم غصه نخور! این بردیا که من میبینم واسه اون موقعتونم کلی سوپرایز کنار گذاشته
shima
22 دی 90 18:42
افرین گلم به اتاقت خوش اومدی
سپید مامان علی
22 دی 90 20:16
خوش اومدی به اتاقت گل پسر به گوریل مامانی چی میگفتی؟
سحرناز
22 دی 90 22:52
سلاممممممم ماشاءاله به بردیای گل من همیشه میام وبلاگت رو میبینما خاله ولی نظر نمیزاشتم پرهام هم بوس میفرسته
سمانه مامان کیمیا
22 دی 90 23:01
عزیزمممممممم چه این عکسا باحال بودند خاطره ...... اره منم میدونم دلم تنگ میشه دلم نمیخواد تموم بشه خوش اومدی بردیا
فرناز مامان ایلیا
23 دی 90 1:30
خدای من چقدر باحال که رفته تو اتاق خودش....آفرین پسر زرنگ...
رها
23 دی 90 22:56
آفرین آفرین به این پسر باهوش و خوش تیپ..... مامانش بردیا همیشه میخواد برات سوپرایز های خوب داشته باشه انشااله موفقیت هاشو ببینی همیشه
مامان رانيا
24 دی 90 17:31
عجب شيريني تو هستي
sara
25 دی 90 1:43
به به به این گل پسر م اوا رو میزارم توی اتاق خودمون ...وقتی در اتاقش باز باشه ی راست میره اونجا ...وای من میترسم و مراقبم که یه موقعی نره طرف پله ها ..اخه طبقه بالا هست اتاق ها و پله هم داریم ..برای همین اصلا تنها نمیزارمش ...
خالــــه
25 دی 90 11:50
قدمت به اتاقت مبارك باشه عزيزم .. روز به روز خوشمزه تر ميشي خوردني خاله
مامان ریحانا
25 دی 90 12:48
مامان آريا
25 دی 90 13:18
آفرين به پسر كنج كتوم كه اينقدر با دقتم هستي ورودت به اتاقت مبارك ديگه كم كم داري مستقل مي شي ها
محبوبه
25 دی 90 17:08
قربون تو پسر حتما كيف كردي ديدي اتاقت چقدر خو شجله انشالله روزي از ويلايي كه ميخري ديدن كني گلم
سمیه مامان امیرعلی
25 دی 90 18:22
بردیا جان آفرین به تو پسمل کنجکاو .خاله اتاقت خیلی چیزای خوشگل داره . حتما توش کلی کیف میکنی
هدی مامان مبین
27 دی 90 15:18
مبارکه دلم خواست مبین هم بره خودشششششششش
عمه ی لارا
24 اسفند 90 2:55
سلام مامانی با وب لاگت سرگرم شدم گل پسر نازی داری روی ماهش رو ببوس