سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

8 ماهگی & شب یلدا

1390/10/2 12:47
930 بازدید
اشتراک گذاری

دقیقا 8 ماهگی تو پسر عزیزم مصادف شد با شب یلدا لبخند به همین بهونه طبق معمول ما خودمون و مهمون خونه مامان محبوبه و بابا جمشید کردیم نیشخند 

پسر گل مامان توی این مدت خیلی چیزا یاد گرفتی و روز به روز بیشتر خودت توی دل مامانی و بابایی جا می کنی.

همچنان خوش اخلاق و خوش خنده ای، برنامه خوابت تغییر کرده و شبا زودتر از 12 و یک نمی خوابی، صبح ها هم تا ساعت 30/10 تا 11 خوابی معمولا، به محض این که صدای زنگ تلفن بلند می شه سرت و بر می گردونی و چه توی روروئک باشی و چه روی زمین به سرعت برق و باد خودت و می رسونی تا ببینی من دارم با کی صحبت می کنم ، بعدش منتظر می شی تا گوشی رو بزارم روی آیفون تا طرف مقابل باهات صحبت کنه و شما با زبون خودت جوابش و بدی، گاهی هم دوست داری گوشی و بگیری و فقط بخوریش،

دس دسی می کنی و نانای نای می کنی. عاشق کانال pmc هستی. معمولا با آهنگاش دس دسی می کنی و اگه خیلی خوشت بیاد خودت هم باهاش تکون می دی. آهنگ ملودی آرش رو از دست نمی دی. کلیپ عروسی اندی رو تا ته نگاه می کنی.

بای بای کردن و هنوز بلد نیستی و هر چقدر می خوام بهت یاد بدم همون نای نای می کنی. شاید فکر کردی اینم همونه و من دارم اشتباهی انجام می دم قهقهه

هیچی توی خونه از دست شما در امان نیست. تا ازت غافل می شم خودت و به میز tv می رسونی و سه سوته cd ها رو ولو می کنی یا خودت و به ریشه های فرش می رسونی و باهاشون بازی می کنی.

خیلی شکمو هستی و اگه چیزی دست ما باشه خودت و سریع می رسونی و منتظر می شی . با خوردن من و بابایی شما هم دهن کوشولوت و باز می کنی و اگه ببینی خبری نیست و کسی چیزی بهت نمی ده شروع می کنی به غر زدن

خوش غذایی و همه چی دوست داری. مخصوصا عاشق غذاهای شیرین هستی. مثل یه اقا پسر خوب روی صندلی غذات می شینی و هر وقت سیر می شی شروع می کنی به ورجه وورجه و می خوای بلندشی از روی صندلی

همچنان عاشق عکس انداختن هستی و وقتی عکسات و بهت نشون می دیم می خندی و خوشت میاد از خودتچشمکالبته نمی دونم چرا واسه عکسای 8 ماهکیت زیاد حوصله نداشتی عکس بندازی متفکر 

دوست داری همش باهات بازی کنیم. عاشق دالی بازی هستی. وقتی کاری می کنی که می دونی نباید می کردی اول به من نگاه می کنی و اگه چپ چپ نگاهت کنم شروع می کنی به خودت و لوس کردن و خجالت کشیدن. اگر هم که ببینی دارم بهت می خندم با خنده به کارت ادامه می دی اما باز هی بر می گردی و من و نگاه می کنی خنده

کلمه هایی که میگی: ددددددددددددددددد ـ گ گ گ  گ گ گ ـ آگه ـ آیه ـ ابا ـ اوما ... در کل علاقه زیادی به حرف گ داری قهقهه

هنوز نه دندون داری و نه چهار دست و پا می ری. البته واسه چهار دست و پا رفتن سعی خودت و می کنی ولی زود خسته می شی و با غلت زدن و سینه خیز رفتن کارت و راه می  ندازی

اینم  عکسات که البته زیاد نشد ازت عکس خوب بندازیم. فقط می خواستی خودت و به کیک برسونی و دستت و بزنی بهش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمانه مامان کیمیا
2 دی 90 14:57
عزیزممممممممممم 8 ماهگیت مبارک چقدر کار بلدی تو جوجه..... منم دوست دارم زودتر کیمیا نی نای کنه......دوست دارم عروسک یلدای خودت و مامانت هم مبارک
هدی مامان مبین
2 دی 90 15:47
ماشالا به این گل پسر چه کیک خوشگلیییییییییییی منم میخوام.... هشت ماهگیت مبارک عزیزم
sara
2 دی 90 19:44
8 ماهگیت مبارک عزیزم ....چه عکس های نازی ماشالا
مامانی سید کوچولو
2 دی 90 21:13
ماشالله اینقدر سرعت پیشرفتت سریعه که مامانی میدوه بنویسه همشو ولی باز هم بهت نمیرسه
سپید مامان علی
3 دی 90 0:33
8 ماهگی بردیا جونم مبارک باشه اولین شب یلدات مبارک چه کارهای خوبی انجام میدی دس دسی کردن و نانای کردن که علی بلد نیست
سمیرا مامان آنیتا
3 دی 90 9:18
تولدت مبارک گل پسر چه کیک خوشگلی قالب نو هم مبارک
صوفی مامان رادمهر
3 دی 90 9:46
همیشه شاد و سلامت باشی خوش تیپ خوشگل من... الهی که 100 شب یلدا با مامان و بابا و مامان محبوبه و بابا جمشید دور هم باشین و حسااااااااای بهتون خوش بگذره
محبوبه
3 دی 90 11:03
اولين شب يلدا مبارك پسرم كه اينقدر خوش لباس و خوشتيب هشتي
صدیقه(فانوس)
3 دی 90 12:05
یلدا مبارک ..........پسر ناز نازی
دخترك
3 دی 90 15:42
عشق و زندگي من يلدات مبارك بيا به وبلاگم سورپرايز شي
مامان احسان
3 دی 90 16:13
8 ماهگیت مبارگ عزیزدل خاله
مامان ریحانا
4 دی 90 2:11
سلامممممممم خوبید 8 ماهگیت مبارک منم کیک می خوام
مامان رانيا
4 دی 90 19:09
8 ماهه شدنت مبارك به به عجب كيك خوشمزه اي
شاپرک مامان مهدی
4 دی 90 20:29
مبارک باشه هشت ماهگیت دست مامانی دردنکنه واست کیکی گرفته دیگه داری واسه خودت اقای میشی
رها
5 دی 90 12:43
میبینم که در هشت ماهگی بردیا جون سمر خانم هم حضور داشته!
مامي گل
5 دی 90 16:22
هشت ماهگيت مبااااااااااااارك عسلي يلدات مبارك خوش تيپ
فرناز مامان ایلیا
8 دی 90 23:35
تولدت مبارک قند عسل...