سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

شیطونک من

1390/8/29 15:51
576 بازدید
اشتراک گذاری

آخییییییی مگر این که من بخوام برم حمام این مامانی لباسای من و در بیاره...

مرسی مامانی . بیا بغلت کنم..

هورا. هورا . هورا... اینطوری چقدر خوبه. آدم بهتر می تونه شیطونی کنه.

کی دوباره هوا گرم می شه من فقط بادی تنم کنم؟!

خوب دیگه بسه.مامانی برو کنار آهنگ شادمهر شروع شده. می خوام ببینم. آخه من خیلی این آهنگ رو دوست دارم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

هدی مامان مبین
29 آبان 90 16:05
بردیا چقدر جیگر شدی خالههههههههههه موهاتو کوتاه کردی؟؟ خیلی ماه شدی ماشالا بهت میاد هزار ماشالا
صوفی مامان رادمهر
30 آبان 90 11:01
ای موش کوچولوی خوردنی.... به به... حموم دامادی بری عزیزممممم
مامان رانيا
30 آبان 90 15:05
اي جانم خوشم مي ياد هميشه مي خنده خيلي خوبه كه اب تني رو دوست داره
دخترک
30 آبان 90 15:21
ای جونم
منم که عکسای قبلیو دیدم عاشق بادیات شدم
مامان خاطره عکس پسرتونوبه دوستام تو خوابگاه نشون دادم همه عاشقشنننننن


مرسی عزیزم . لطف دارین...
سمانه مامان کیمیا
30 آبان 90 21:09
عزیزم تو همه جوره قشنگی کیمیا هم عین تو با لخت شدن فقط حال میکنه هههههه
ahoo
1 آذر 90 10:25
salam bardiya joono beboos
خاله نفس
1 آذر 90 10:29
آخ جون یه نی نی میخواد بره حمام آخ جون نی نیه داره لخت میشه آخخخخخخخخخخ جون نی نیه بردیا نازنازیه که! بخورمش
مامان طاها
1 آذر 90 12:17
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.
یک دوست
1 آذر 90 13:12
خاطره جان اون جورابهای تنگ چیه پای بچه می کنی؟؟ ببین کش اش چه جایی انداخته! گناه داره!


آخه می ترسم سردش بشه.. کف پاهاش همیشه سرده!!!!
anita
1 آذر 90 14:02
قربون اون خنده های شیرینت بشم عزیزم . هر روزی که می گذره عزیزو عزیزتر میشی. ماشااله مثل ماه شدی.
مامان یسنا
1 آذر 90 19:35
آخی !!!راست میگی خاله امان از این زمستون و این همه لباس والا ما مامانا هم خسته میشیم از این همه لباسی که باید بپوشونیم به شما کوچولوها
مامان پارسا جون
1 آذر 90 20:41
چقدر تو نانازی جیگرررررررررر
سپید مامان علی آقا
5 آذر 90 18:18
بردیا جونی همیشه تو همه چیز تکهههههه این پسر همه جوره خوردنیه خاطره جون از طرف من بچلونش