سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

افتتاح روروئک

1390/7/18 16:10
661 بازدید
اشتراک گذاری

پسمل گلم،‌ دیروز رفته بودم توی وبلاگ باران جون (‌یکی از دوستای نی نی وبلاگیت)‌ دیدم که مامانیش توی روروئکش ازش عکس انداخته بود. این بود که منم حسابی حسودیم شد و رفتم سراغ روروئکت     کلی باهاش ور رفتم تا برات وصلش کردم    شما هم لالا تشریف داشتید.

از خواب که بیدار شدی گذاشتمت توی روروئکت. اولش طبق معمول تعجب کردی     ولی هنوز چندثانیه نگذشته بود شروع کردی به بازی با اسباب بازیهاش    




خوشحال و خندان




البته باعث نشد حواست از جاهای دیگه پرت بشه  

برنامه های TV رو که از دست نمی دی هیچوقت !!!!!!!!!!!!!!!!!

 اینجا هم دیگه دوربین و دیدی و روروئکت یادت رفت    

توضیح : این روروئک هدیه خاله عاطفه و عمو حسین به شما بود.

 برای جشن 10 روزگیت

  


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سارا
18 مهر 90 19:16
سلام خاطره جون ...
مبارک باشه روروئک ....میگم زود نیست گذاشتی تئش بردیا چجون رو ....ماشالا بزرگ شده ÷سریت ....آوا هم بزرگ شده و حسابی شلوغ کار ....5 شنبه بر میگردیم خونه ..عکس میلم میزارم


مرسی سارا جون. چرا به نظر خودم هم زوده. زیاد نذاشتم توش باشه. در حد 5.6 دقیقه. دیگه نمی زارمش فعلا... وبلاگت خیلی وقته به روز نشده. می ری خونه یعنی از ایران می ری؟
اهو
18 مهر 90 19:23
سلام به شما مامان و پسر گل گلاب
آفرين خاطره جون راستي يه سوال؟ خدايي نكرده وقتي گذاشتيش تو روروئك از ميانش كه برديا پايين نيافتاد (چون كوچولو هست گفتم)


اهو جون نه نیفتاد از توش... طوری نیست که بی افته
سمیه مامان رها
19 مهر 90 3:01
افرین بردیای شوماخر قهرمان!!!!!!!!!! ایشالا زودی بزرگ شی یه راننده ی حرفه ای بشی خاله جون!!!
محبوبه
19 مهر 90 7:43
ماماني من فكر كردي اين چيه كه ميتوني توش راهت وايسي چه خوبه اسباب بازي هم داره واي ميتونم باهاش همه جا هم برم چقدر ماماني عاليي يه عالم بوس .......
خاله
19 مهر 90 10:16
عاشقتم پسمل خوشگل مباركت باشه .... با اون لپهاي گلي چه جيگري شدي خاله جون
مامان سارينا
19 مهر 90 13:45
روروئك سواريت مبارك خاله . ايشاءا... ماشين سواري .
سمانه مامان کیمیا
19 مهر 90 16:14
مبارکت باشه خاله جون ......خندون بودی خندون تر شدی عزیزم خیلی بزرگ شده ها ببوسش
مامان رانيا
19 مهر 90 16:44
مباركه خاله جان حال مي كني ها عجب هديه خوبي
صوفی مامان رادمهر
20 مهر 90 10:10
عزیزم مبارکت باشه... پشت مرسدس بنزت بشینی آقاسید خنده رو....
مامي گل
20 مهر 90 13:47
فدات بشم پسر خندون و خوشجل مبارك باشه


مامی گل عزیز شما وبلاگ نداری؟ اگه داری لطفا ادرسش و برام بزار
مامان ریحانا
22 مهر 90 22:21
روروکت مبارکت باشه چقدر هم خوشحالی عکسا خیلی ناز بودن
آنیتا
23 مهر 90 14:37
عزیزم بردیا جان چقدر دوست داشتنی شدی . خیلی خیلی دوست دارم میبوسمت
سمانه مامان کیمیا
24 مهر 90 14:51
کجایی خاطره جون یه سر بیا همه نگرانت هستن ایشالا که همه چیز رو به راه باشه...
مامانی سید کوچولو
25 مهر 90 22:02
اخی چه خوشش اومده. کار خوبی کردی
مامان سارينا
26 مهر 90 1:39
روروئكت مبارك خاله جون . چه عكساي خوشكلي با اون لپاي گليت عزيزم .
مامان آريا
26 مهر 90 8:49
روروئك جديد مبارك عزيزم دست خاله عاطفه جون براي هديه دادنش درد نكنهقربونت برم كه اينقدر نازو جيگري كار خوبي كردي توي روروئك گذاشتيش منم آريا رو زود گذاشتم توي روروئك ولي جلوي شكمش يه بالشت مي زاشتم كه خم نشه و اين باعث شد كه آريا زودتر از معمول راه رفتنو ياد بگيره چون توي روروئك پا مي زد بعد من سايزشو تنظيم كرده بودم روي كوتاه ترين اندازه كه پاش به زمين برسه ولي خيلي موثر بود تو راه افتادنش
مامان پارسا
26 مهر 90 23:12
رورؤک سوار خنده رو قربون اون تی وی نگاه کردنت برم مممممممممممممممن