سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

بردیا و هاپو بنجی ( 1 )

1398/2/16 10:15
942 بازدید
اشتراک گذاری

ایشون هاپو بنجی هستند. هاپوی نازنازی و همبازی من

توی همه لحظه هام با همدیگه هستیم و اصلا از هم جدا نمیشیم. جز زمان هایی که من در مدرسه هستم. بعدشم تا می رسیم خونه بدوبدو می رم سراغش

انقدر مظلوم و دوست داشتنیه که نگو

حتی وقتایی که من با گوشیم سرگرم بازی هستم یا دارم تکالیف مدرسه رو انجام می دم آروم و بی صدا میاد می شینه کنارم. گاهی هم همونجا خوابش می بره 

البته گاهی اوقات هم از دستم فراری می شه و به مامان و بابام پناه می بره .مثل وقتایی که براش قصه می خونم  و انتظار دارم که بخوابه 

 

 

پسندها (8)

نظرات (5)

🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
16 اردیبهشت 98 10:32
واییییی چه قدر نازه چه قدر خوشگله تمیزه 
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی عزیزم
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
16 اردیبهشت 98 13:41
واااای چقد خوشگلههه ازکجاخریدینش
خاطره مامان بردیا
پاسخ
از هاپو فروشی  ها 
مامان عاطفهمامان عاطفه
17 اردیبهشت 98 15:31
چه همبازی جذابی 🤗
soheila
23 اردیبهشت 98 12:38
🤩
مامان مونا(✿◠‿◠)مامان مونا(✿◠‿◠)
30 مرداد 98 1:47
امروز روز عید غدیرعیدت مبارک سیدبردیا😍