سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نظرات (23)

mahya
29 فروردین 93 14:53
بردیای خوشگل و خوشتیپم جشن تولدت مبارک باشه و همچنین میلاد قشنگ بهاریت رو پیشاپیش تبریک میگم عکسا عالی بودن عاشق تیپش توی عکس اولی شدم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممنون مهیا جون. منم عاشق اون تیپشم
مامان آرتین
29 فروردین 93 15:12
هزار ماشاالله... بردیاجون عاشق اون نگاه کردناتم... خیلی خوشگل شدی
مامان آرتین
29 فروردین 93 15:17
بردیاجون... پیشاپیش تولدت مبارک.
رضوان
29 فروردین 93 17:59
واااااااااااای فدای این پسر خوشتیپ ... پیشاپیش تولدتو تبریک میگم گل پسر مامان جونی بردیا میشه ب منم رمز بدید .. سری قبل گفتید ک ادرسمو بذارم اینم ادرسمه www.chemist71.blogfa.com
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممنون خانمی. آدرس وبلاگتون برام باز نمی کنه
helen
29 فروردین 93 20:56
کامنت من نیمد برا این پست????
خاطره مامان بردیا
پاسخ
این اومد
helen
29 فروردین 93 21:43
پس نیمدهکلی نوشته بودما خیلی نازن عکسا..ایاشالا هزاران سال از این عکسای خوجل خوجل بگیرین از این جیگر طلاعکس 7
ملیحه مامان پریا
29 فروردین 93 22:39
وای خدا دلم ضعف رفت بردیای عزیزم تولدت مبارک جنتلمن من
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممنون دوستم. پریا خوشگله رو ببوس
نفس
30 فروردین 93 7:00
عالیییییییییییییییییییییییییییی و عالیییییییییییییی تر از همیشه.فوق العادس.توروخدا براش اسپند دود کنید.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی نفس جان
مرجان
30 فروردین 93 8:44
عکس ها فوق العاده شدن ، همشون عالین. هم تم عکسها عالیه هم پُر از رنگه ، بردیا هم که خوشگل تر و خوش تیپ تر از همیشه. نمیشه گفت کدوم عکس قشنگتره. عاشق لباس بردیا توی عکس اولی شدم با اون ژستی که گرفته.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی دوستم. تازگیا معنی ژست گرفتن و خیلی خوب بلد شده
آذر مامان اميرمحمد
30 فروردین 93 8:44
عزيزم تولدت مبارك ايشاله كه 120 ساله بشي عاشق تيپاتم ولي از همه بيشتر عكس 5 و 8 بيشتر دوست دارم خيلي خيلي دوست دارم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممنون خاله آذر جونی. لطف داری
خاله عاطفه
30 فروردین 93 9:28
خيلي جيگري توي همه عسكها ..صد ساله بشي خاله جون
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان شايان
30 فروردین 93 10:13
محشره....هزار ماشاله
بهار مامان كلوچه
30 فروردین 93 14:08
بيخود نيست شدي برديا فشن خاله ديگه قربونت برم انشاا... صد و بيست ساله بشي گلم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی بهار جون. کلوچه رو از طرف من حسابی بخورش
shima
30 فروردین 93 15:26
ای جان دلم تولد پسر گلم رسید تولدت مبارک آقا بردیا ایشالا سالیان سال کنار مامان بابا با خوبی خوشی باشید
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی دوست مهربونم
نفس
30 فروردین 93 19:47
اجازس من این فسقلی رو درسته بخورمش تمومش کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از عوض من بوووووووووووووسش کنین. خاطره جون منم میتونم رمز رو داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟آخه خیلی دوس دارم عکسای بردیا جون رو ببینم.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
لطفا برام یه آدرس ایمیل یا شماره تماس بزار
سمانه مامان کیمیا
31 فروردین 93 9:44
عالی شدننننننننننننننننننن خاطره .....عسیسمممممممممم چقدر بزرگ شده چقدر مرد شده واقعا جا خوردمممممممممم 4- 7 - 8 امین عکس بی نظیر بودن و اولی فدای اون تیپ و خنده هات خوشگلممممم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی دوست جونم. خودم عکسای قبلی رو می بینم باورم نمی شه این همه بزرگ شده
مامان رهام
31 فروردین 93 19:29
بردیا عزیزدلم ماه بودی ماه تر شدی قربونت برم دلم برات ضف رفت با اون لبخندهای دلبرانت
نیلوفر
1 اردیبهشت 93 10:34
سلام وای خدا،هزار ماشالا به بردیا جون خوش تیپمون،آخه وروجک این فیگورات منو کشته،خیلی خیلی زیباست همیشه تنت سالم و لبات خندون باشه گل پسری
ماه مامان
2 اردیبهشت 93 9:42
وووووووووووووای خدا ، 2 وز نبودماااااااااااااااااااا ، خاطره جون چه کردی ، ماشالله به این گل پسر خوش اخلاق و خوش تیپ و البته مامان باسلیقه و با حووووووووووصله
فرناز مامان ایلیا
3 اردیبهشت 93 0:55
ماشاالله به گل پسر چقدر عوض شده کلی بزرگ شده عزیززززم خیلی خوب شده عکسها
نسرين... مامان برديا.
3 اردیبهشت 93 15:59
واااي عاشق اون عکسي شدم که پاش و انداخته رو پاش... خيلي جنتلمنه برديا جون
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی عزیزم. رمز و بر ات خصوصی گذاشتم
مامان طاها(خواننده چشمک زن)
3 اردیبهشت 93 22:55
وای سلااااااااااااام ماشاالله پسر مرد شدی دیگه عاشق چونه ش شدم توی عکس چهارم.از طرف من ببوسش ژستاش منو رسما کشششششششششششششششششت
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ژستاش منم کشته به خدا
مامی کیارش و کیانا
15 اردیبهشت 93 11:28
سلام خاطره جان تولد بردیا جون مبارک از طرف من این پسر خوش تیپو هم ببوس و هم بچلون خیلی خیلی دوسش دارم یه سوالم داشتم من تا الان وروجکا رو اتلیه سها می بردم و بار اخر زیاد ازسون راضی نبودم می خواستم بدونم اتلیه پاپا خوبه به نظر شما چون سها دبگه مثل قبل کار نمی کنه ممنونم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی . دوقلوهای نازت چطورن؟ببوسشون. توی وبلاگ برات نظر خصوصی می زارم در مورد آتلیه