سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 11 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

شیطنت های من توی بیستمین ماه زندگیم (1)

1391/9/21 19:17
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

خوب می خوام از شیطونی هام بگم که بعضی وقتا مامانی رو حسابی دیوونه می کنه. خیلی آتیش پاره شدم. یه کارایی می کنم که بیا و ببین.

اول از همه این که مامانی برام یه سری فلش کارت و سی دی آموزشی خریده تا به خیال خودش من کلمات رو یاد بگیرم. اما من که اصلا خوشم نمیاد ازشون... همش پای pmc هستم و دلم می خواد فقط موزیک ببینم. اگه مامانی با کارت ها بیاد سراغم که اصلا محل نمی دم می رم توی اتاقم و در و می بندم . اگه هم cd رو برام بزاره نگاه نمی کنم. 

اینجا داشتم موزیک می دیدم و تاب بازی می کردم که مامانی با خودش فکر کرده بود اگه الان برام cd رو بزاره منم می شینم و نگاه می کنم. اما شدیدا اشتباه کرده بود. منم پشتم و کردم. با انگشتام گوشامو گرفته بودم و سرم و تکون می دادم یعنی نه!!!!! مامانی هم داشت شاخ درمیاورد که من این کار و چطوری و از کجا یاد گرفتم نیشخند

البته بگم که بعضی وقتا قسمت میوه ها و حیوانات رو یواشکی و زیرچشمی نگاه می کنم. زبان

عاشق کلیدهای برق هستم. دوست دارم شبانه روز این کلیدها رو خاموش روشن کنم. خیلی مزه می ده. هر چقدر هم مامان و بابا بگن من که به حرفشون گوش نمی دم و باز می رم سراغ کار خودم مژه

از صندلی میز ناهار خوری می رم بالا و بعدش میرم روی میز می شینم و شروع می کنم به بهم زدن هر چی که روی میز باشه. اگه از چیزی خوشم نیاد هم پرتش می کنم پائین . شکستنی و غیر شکستنی هم فرقی نمی کنه برام لبخند

گاهی هم وقتی که می خوام بیام پائین مسیر و گم می کنم و به جای این که بیام روی صندلی و از اونجا بیام پائین از یه قسمت دیگه میام و وسط راه می مونم. اون وقته که باید مامانی رو صدا کنم تا به دادم برسه . 

ای وای مامانی خواهش می کنم دوربین و بزار کنار دارم می افتم. بیا زودتر نجاتم بده. دیگه نمی تونم میز و نگه دارم نگرانتعجب

تا همین چند وقت پیش روی صندلی میز توالت مامان می ایستادم و با عطر و ادکلن ها بازی می کردم. هر چقدر هم مامانی صندلی رو می برد عقب یا گوشه اتاق می ذاشت اما خودم هلش می دادم و دوباره میاوردمش و می رفتم روش چشمک

اما الان دیگه این مدلی راضی نیستم و حتما باید برم روی میز توالت بشینم. گاهی همون لب می شینم و اگه مامان نرسیده بوده امکان سقوط آزادم زیاد بوده استرس

 

 بعضی وقتا هم این مدلی می شینم و در ضمن تازگیا دلم می خواد همه چی برت کنم پائین از خود راضی

اینم یه عکس هنری خوشجل خجالت

تا مامانی می شینه پای tv من سریع کنترل و برمی دارم و هی کانال عوض می کنم. کنترل هم باید فقط دست خودم باشه. باید روی کانال ها نظارت داشته باشم حتما نیشخند

و دو تا عکس از لالا کردنم که مامانی خیلی دوست داره لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

سمانه مامان کیمیا
10 آذر 91 10:21
وایییییییییییییی باورم نمیشه گوشاش رو گرفته!!!!!! دم بریده هههه

عکس از میز اویزون شدنش هم خیلی باحال بود سقلی
عکس هنریت رو هم خیلی دوست داشتم


هههههههههه. آره می بینی چطوری گوشاشو گرفته؟!!!!!


توت فرنگي
10 آذر 91 12:21
الهي فدات بشم من كه اين همه جيگري
هدی مامان مبین
10 آذر 91 12:48
هزارماشالا به این بردیای عسل 20 ماهگیت مبارک مرد کوچولو...چقدر سبز بهت میاد...عکس هنریت رو عشقه... داری بزرگ میشی عزیزم...
سپید مامان علی
10 آذر 91 15:08
وای ماشاءالله به بردیا خان شیطون فدات بشم که اینجوری گوشهات رو گرفتی عکس هنریت هم خیلی با حاله چقدر سرهمی سبزت بهت میاد وروجک کلا همه جوره عاشقتم
نیلوفر
10 آذر 91 22:21
سلام بردیا جونی بیست ماهگیت مبارک باشه عزیزم،خدایی خودت بیسته بیستی انقده از کارایی که مامانی از شما نوشته خندیدم،عکسات مثل همیشه عالی و قشنگ بود در پناه خدا باشی
مهسا
10 آذر 91 23:17
مهربان بانو
11 آذر 91 0:20
وایییی خاطره جان مردم از خنده چقدر این بردای نازه.. چقدر شیطون شده ولی شیطنت هاش هم با نمکه..
مامان کوروش
11 آذر 91 8:01
قبلا هم وبت اومده بودم ، ماشا... بردیا بزرگ شده و شیطون
خاله عاطفه
11 آذر 91 9:22
همين كه گوشامو ميگيرم يعني اينكه من همه رو بلدم و خودم باهوشم حوصله اين وقت گذروني ها رو ندارم پس مامان جون زياد عجله نكن بزار بزرگ بشم مي بيني چه پروفسوري ميشم من عكس هنريت واقعا هنريه خاله جون عاشقتمممممممممممممممم
هانی مامان سامیار
11 آذر 91 12:02
فدای این آقا بردیا ی بامزه و شیطون بشم که گوشاشو میگیره تا گوش نده عکس 4 خیلی بامزست عکس هنری هم خیلی قشنگه
سوسن(مامان پرنسس باران)
11 آذر 91 14:57
وااااااای عزیزم... آخه از کجا می دونی باید گوشاتو بگیری؟ عاشق عکس هنریت شدم من .خیلی جیگری...
mAhyA
11 آذر 91 16:04
ماشالله به این گل پسر یعنی از اول تا آخر من فقط خندیدم ایشالله خدا حفظش کنه من دیگه خواننده همیشگی اینجا شدم بازم میگم ماشاالله به بردیای ماه
ela
12 آذر 91 8:02
هزار ماشااله خاطره جون به پسرت . من ميگفتم پسر من شيطونه. خداحفظش كنه. خداروشكر حالش هم بهتر. عكس هنريش خيلي قشنگ شده. من كه از دست پارسا ميزم رو پاكسازي كردم و خالي خاليه.
راستي خاطره جون تاب برديا رو از كجا خريدي؟


مرسي عزيزم. تاب برديا رو از يه مغازه توي رسالت.مسير شرق به غرب . نرسيده به اتوبان صياد شيرازي گرفتم. قابلي هم نداره
محبوبه
13 آذر 91 7:00
قربون برم خدارو كه تو پسر قند عسلي رو به ماداده همه شيطنتات قشنگو قشنگه هنر ماماني هم قشنگه كه اينقده مواظب گل پسره و از وقت و زمان عكسهاي جالب و جالب از گلم ميندازه يه عالم بوس دوست دارم پسري قند عسلي
سارا
14 آذر 91 2:28
شيطون شدي ، مامان اخه من بزرك شدم و بايد همه جا رو كشف كنم عكس ها عالي ، مخصوصا اويزن ميزه ، بوس براي بسر كنجكاو ما .
هدی مامان مبین
14 آذر 91 17:59
قربون کوچولوی خوش اخلاق و اکتیو برمممممممممم من خیلی ماه شدی...بیست ماهه ی کوچولو
یه مامان مهربون
15 آذر 91 9:55
با سلام کل مطالب و عکسهای پسر نازتون رو دیدم و این جور که از شواهد معلومه خانواده خیلی خوب و مرفهی هستید که البته خدا رو شکر...به عنوان یک دوست سوالی از خدمتتون داشتم در حال حاضر که از تمکن مالی خوبی برخوردارید و جوان هم هستید آیا به عنوان پدر و مادر برای آوردن فرزند دوم حتی برای چند سال آینده برنامه ریزی کردید یا به همین شازده پسر دوست داشتنی بسنده میکنید؟ازتون خواهش میکنم همین جا جواب سوال بنده رو بفرمایید..با تشکر فراوان.


ممنون عزيزم. ما تصميم براي ني ني ديگه اي نداريم اصلا.
mAhyA
15 آذر 91 10:38
راستی یه سوال داشتم درباره این سی دی آموزشی!!
میخواستم بدونم اسم این سی دی چیه... و کارت هم همراش هست یا نه!؟؟! قیمتشو هم میخواستم بدونم ممنون از لطفتون.


عزيزم پكيج آموزشي (‌باما پك) قيمتش هم 49000 تومان . 200 عدد كارت اندازه a5 كه بالا تصوير و پايينش نوشته هست. سي دي هم داره. به نظر من كه خيلي خوبه. اما برديا كه اصلا گوش نمي ده.
مهسا(مامان هستی)
16 آذر 91 1:13
الهییییییییی قربونش برم من ورووجک
بردیا جون چرا به ما سر نمیزنی


ممنون. سر مي زنيم .چشممممم
مامان رهام
16 آذر 91 10:58
عزیزم موش بخورتت چقد هزار ماشاله شیطون شدی .خاطره جون من عاشق پسرتم به جون رهام از ته دل میگم خیلی خیلی نازره براش صدقه بزار حتما..............عکس چهارم و عکس هنری خیلی عالی بودن...............از ادکلن ایفوریات منم دارم


ممنون گلم.رهام خوشگله رو از طرف من ببوس
مامان رهام
16 آذر 91 10:59
خاله عاشق شیطنتاتم
مرمر(مامی کسرا)
17 آذر 91 0:39
سلام بردیاجون ومامی خاطره.خوبید؟بردیا جون تو چقدر ماهی.عکساتو دیدم .همشون قشنگن گلم.با اجازه من لینکتون کردم .اگه خواستید لینک کنید.باااااااااااااااااااااااااااااااای.


مرسي . حتما عزيزم
سمیه
18 آذر 91 8:40
عزیزم. سلام.میخواستم بپرسم تاب بردیاجون رو از کجا گرفتی و قیمتش چند؟ممنون.من خواننده خاموشتم.خدا پسرت رو نگه داره.ماشاله


سلام عزيزم. رسالت. نرسيده به اتوبان صياد شيرازي. سمت راست چند تا مغازه اسباب بازي فروشي هست. قيمتش هم دقيق يادم نيستم. اما حدود 100 تومان
راحله مامان احسان
18 آذر 91 21:27
ای جوووووووووووووووووووووووووونم خیلی سرتق شده این پسر از طرف من ببوسش محکمااااااااا
نجمه
19 آذر 91 7:18
سلام مامان خانوم شازده کوچولوت فوق العاده ست یه خواهشی دارم 1.12 تولد یک سالگی شایان منه تم تولدت زنبوره اگخ ممکنه کمکم کن ممنون میشم خودم میخوام تم ها رو درست کنم واقعا به کمکتون احتیاج دارم حتما بهم ایمیل بدید متشکرم نجمه مامانه شایان کوچولو
safari
19 آذر 91 7:40
آي دلم خنك ميشه تقاص مامان بزرگها را نوه ها مي گيرن ! دستت درد نكنه سيد دل مامان بزرگاتو مخصوصاً مامانمحبوبه را شادكردي اين دختر فكر مي كرد فقط خودش شيطون مي مونه حالا شب درازو قلندر (قلدر)بيدارسيد تاميتوني خوش بگذرون شادوسلامت درپناه جدت
آوا مامان رادین
19 آذر 91 10:51
نازی. الهی بگردم.
مامانی حالا حالا مونده تا شاخهای گنده تری دربیاری. صبر کن کاملا یاد بگیرم حرف بزنم بعدا یه شاخهای گنده گنده درمیاری که این حرفهارو چجوری ساختم.
توروخدا اسفند دود کنین برای این پسرک خوشگل. خیلی دوسش دارم.


مرسي عزيزم
صوفی مامان رادمهر
20 آذر 91 9:11
بیست ماهه خوشمزه عاشقتمممممممم.... چقدر سبز بهش می یاد خاطره.... عاشقشمممممممممممممممم


ممنون صوفي جون
سپید مامان علی
21 آذر 91 9:22
خاطره جون کجایی؟ خوبی؟ بردیا جونی خوبه؟ بهتر شده؟
چرا دیگه نمیای پیشمون...دلمون واست یه ذره شده...


سلام عزيزم. مرسي. خدا رو شكر برديا هم خوبه. باور كن نمي رسم بيام . خونه كه مي رسم برديا نمي زاره پشت سيستم بشينم. منم دلم تنگ شده. علي جون و ببوس
سپید مامان علی
21 آذر 91 18:51
خدا رو شکر که خوبید
دلمون واست تنگ شده
حق داری میدونم...کار و بچه داری و خونه داری تواما سخته..خدا قوت عزیزم
بردیای نازم رو ببوس ...ما همیشه به یادتیم


ممنون دوست جونمممممممم
مامان رانیا
27 آذر 91 21:37
خیلی باهوشن بچه های این دوره گوشهاش گرفته که صداش نشنوه هههههه رانیا یه حرفی رو نمی خواد گوش بده گوشهاش می گیره