سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

یه سال پیش...

1391/8/16 22:26
836 بازدید
اشتراک گذاری

یه چیزی بگم؟! خجالت

بعضی از دوستان که به من و بردیا لطف دارن و به ما سر می زنن گاهی توی نظراتشون سوالاتی رو مطرح می کنند که من تا اونجا که بتونم جواباشون و یا همین جا می دم یا توی وبلاگاشون یا برای بعضی از دوستان جوابا رو ایمیل می کنم. اما بعضی از دوستان دیگه به صورت خصوصی سوال می پرسن و هیچ آدرسی هم از خودشون نمی زارن. در نتیجه من نمی تونم جواباشون و بدم.

پس اگه سوالی داشتید برای این که بتونم جوابتون رو بدم لطفا آدرس وبلاگ نی نی هاتون یا آدرس ایمیلتون رو بزارید یا اگه دوست داشتید سوالتون رو به صورت خصوصی نفرستید که همین جا بتونم جوابتون و بدم. ممنونم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

نیلوفر
16 آبان 91 21:50
سلام ای خدااااااااا،اینجارو نگاه کنید،چقد نازه،میخوام درسته قورتت بدم بردیا جونی،وای که چقد زود گذشت،هزار ماشالا
مریم مامان ارمیا
17 آبان 91 1:07
یه دنیا بووووووووووس،واسه لپای خوشمزه
مامان تنها
17 آبان 91 4:50
چه قدر زود میگذره تو یه چشم به هم زدن انگار همین دیروز بود الهی خدا گل پسری رو واسه ی شما حفظ کنه سالم و شاد باشی جینگری


مرسي عزيزم


ela
17 آبان 91 7:12
آخ كه چقدر خوردني هستي. هر وفت تو رو ميبينم دلم براي پسر خودم يه ذره ميشه.قربون اون چشما و لباي خوشگلت بشم من
naghmeh
17 آبان 91 8:02
وایی خاطره جون چقدر زود این پسر گلت بزرگ شده آخه عزیزم ببوسشششششش
آوا مامان رادین
17 آبان 91 10:46
خیلی نانازیه این پسر ماشااا... به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم. خصوصا در این روزهای دلتنگی.
صوفی مامان رادمهر
17 آبان 91 11:35
آخییییییی چه توپولی بود...اون موقع درست متوجه نمی شدم الان که عکساشون رو می بینم می گم چه توپولایی بودن اینا... جونممممممم خدا حفظت کنه شیرینی

راستی اساسا تو کجایی؟ خیلیییییییی دلم برات تنگیده...این بوووووووس رو داشته باش تا همو ببینیم


راست ميگي صوفي جون توپولي بودند الان انقدر راه مي رن و ورجه وورجه مي كنند كه لاغر شدند... اساسا منم دلم براتون تنگيده
سمانه مامان کیمیا
17 آبان 91 17:06
ای جانننننننن از همون اول خوشگل بودی و عشق من...جتی وقتی مامانی هم منو نمیشناخت من تو رو کلی دوست داشتممممممم


مرسي خاله جونم
سمانه مامان کیمیا
17 آبان 91 17:08
راستی کجایی تو دختر؟!!!!
مامان سید کوچولو
18 آبان 91 0:25
حالا دیگه اقا شده فسفل ما
زهرا
18 آبان 91 14:06
خاطره خانم سلام من بازم اومدم که بپرسم اون سرهمی های 1 سال به بالای آقا بردیای خوشگل رو از کجا می خرید؟
پیگیری رو دارید؟چون خیلی لباساشون قشنگه منم سماجت کردم و می خوام برا پسرم از این سرهمی ها بخرم.اگه زحمتی نیست آدرس مغازه اش رو بدید. پیشاپیش سپاس


سلام زهرا جان. اين سرهمي هاي برديا رو من هيچكدومشو از اينجا نخريدم.بعيد مي دونم اينجا سرهمي براي 1 سال به بالا باشه. راستش من خودم كه نديدم... به ه رحال قابلي هم نداره عزيزم...
مهسا(مامان هستی)
18 آبان 91 19:01
الهییییییییییییییییییییی قربونت برم من عزییییییییییییییییییییزم
فاطمه 67
19 آبان 91 20:41
یعنی بردیا میمیرم واسه عکس دومیت..خدااااااااااااااااااااااااااااااااااا
اللهم صل علی محمد و آل محمد (ٌص)


مرسي عزيزمممممم
مامان رهام
20 آبان 91 10:30
عزیزمییییییییییییییییییییییییییییبردیا ؛خاله دوش لازم شدی بااین همه بوسه
محبوبه
20 آبان 91 12:58
اخه عزيزم عاشقتم يك عالمه بوسسسسسسسسسس
مهربان
20 آبان 91 15:34
سلام خانمی ماشالا بردیا حسابی بزرگ شده هلیا هم 5 ماهه شد امروز



مرسی عزیزم. 5 ماهه شدن هلیا جون هم مبارک باشه
خاله نفس
21 آبان 91 10:00
یه چیزی بگم؟؟؟
من خودم هر چند وقت یه بار میرمو پستای قدیمیت رو میبینم! خیلی حس خوبیه
یه پسر فسقلی که حالا با هر روز که میگذره بزرگ و بزرگ تر میشه و من چقد خوشحالم که از اول شاهد این بزرگ شدن/این مرد شدن بود
خیــــــــــــــــــــــلی دوستت دارم بردیا کوشولو یوقتایی دارم آشپزی میکنم یهو میای توو فکرم!!! آخه خاله وسط آشپزی کردن چرا جلو چشام ظاهر میشی هان

خاطره جووووووووووووووون مرسی بخاطر این عکسای بی نظیر و این تجدید خاطره


ممنون عزيزم. تو هميشه به من و برديا لطف داري دوست خوبم.
سپید مامان علی
21 آبان 91 16:55
الهیییییییییییییییییی.... چقدر کوشولوووووووووووو و خوردنی بودی ماشاءالله بزرگ شدی بردیا خاااااااااان عاشقتممممممممممممممم
شیما
22 آبان 91 6:21
ای جان قفونت بردیا جونم چقدر کوشمولو بودی
خاله عاطفه
22 آبان 91 11:33
قطعا هر چي بزرگتر ميشي خوردني تر ميشي و ما رو بيشتر ديوونه خودت ميكني .. حس دوست داشتن تو و خاله شدن اونم خاله يك مرد به اين شيريني واقعا افتخاره ... دوستت دارم هر چي بزرگتر ميشي منم بيشتر دوستت دارم


merci khale
دخترک
29 آبان 91 0:38
اون عکس وسطی چه توپولی بودهههههه من همه وبلاگو چند بارخوندم بیشتر عکساشم چندین بار بکگروند لپ تاپم بوده الهییییییی