سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

تاب بازی

1391/7/20 11:58
1,738 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی وقت بود که می خواستیم برات تاب بگیریم و اون چیزی رو که مد نظر بابایی بود پیدا نمی کردیم. من نظرم این بود از این تاب هایی برات بخریم که به بارفیکس جلوی در اتاقت وصل بشه. اما بابایی اون تاب ها رو نمی پسندید. خلاصه چند شب پیش بابایی اومد با یه جعبه بزرگ که توش یه تاب واسه شما بود... با همه خستگیش هم یه عالمه وقت گذاشت تا برات وصلش کرد. شما هم فهمیده بودی این وسیله واسه خودته از اول تا آخر بالاسر بابایی ایستاده بودی و منتظر تکمیل شدن بودی. 

مرسی بابایی مهلبون ماچ

همراه با اسکندر خان در حال دیدن tv

بردیای متفکر نیشخند

حتی موقع شیر  خوردن هم دوست داری روی تابت باشی. البته ول کن اسکندر هم نیستی 

لنز دوربینم کثیف بوده ... نه؟!!! متفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

الهام
20 مهر 91 13:42
مبارک باشه بردیا جونم
نیلوفر
20 مهر 91 18:32
سلام مبارکت باشه عزیزم،از اینکه میبینم انقده خوشحالی کلی خوشحالم یه عالمه بوس
سمانه مامان کیمیا
21 مهر 91 12:29
چه تاب خوشگلی مبارکت باشه ...قربونت برم که میفهمی مال خودتهاینقدر حال مکینماینجور چیزهارو که به نفعشونو میفهمن هههههه اسکندر خان هم خیلی با حاله ههههه موهاشو مثل اقاها شونه میکنی خیلی مثبت میشه
مهسا
21 مهر 91 19:29
مبارکت باشه عزیزمدست بابایی هم درد نکنه
بنفشه
21 مهر 91 20:32
سلام مامان بردیا جون
من وب بردیارو لینک کردم چون واقعا خیلی دوستش دارم و از اون موقع که به دنیا اومده دارم دنبالش میکنم
البته نمیخوام لینکم کنید چون موضوع وب من هیچ ربطی به وب شما نداره
فقط خواستم بگم اقا پسر شما یه همچین طرفدارایی داره و با این که وبم یه وب فوتبالیه لینکش کردم


مرسی عزیزم. خیلی خیلی لطف داری. ممنون
بابابزرگ آرتين
22 مهر 91 7:04
سلام سيد الهي هميشه خندان باشي ؛ بلاخره ماماني ازتاب بازي خوشش آمدوبرات يه تاب خريد مباركه انشاالله
سپید مامان علی
22 مهر 91 10:20
ای جاان...چه تاب خوشگلی...مبارکت باشه...دست بابای مهربونت هم درد نکنه....فدات که اینجوری اسکندر خان رو بغل گرفتی
سمیرا مامان آنیتا
22 مهر 91 11:02
مبارکش باشه اما خاطره گول نخوری ها .. تا آخرش ازین خبرا نیست .. هههه فقط هفته اوله ، بعدش مثل ما باید ببریش انباری
پسر شجاع
22 مهر 91 14:22
سلام چقدر پسر خوشگلي .چقدر دندونات خوشگله ماش الله
مامان رهام
24 مهر 91 11:24
سلام بردیا جونم الهی فدای فیگورات..مبارکت باشه عزیزخالهدست بابایی هم درد نکنه
پری شب
24 مهر 91 15:50
تاب مبارک دست مامان و بابا درد نکنه
مامی گل
25 مهر 91 16:31
ای قربون اون ذوقیدنت بشم
هدی مامان مبین
27 مهر 91 3:37
تاب صورتیت مبارک... جه بابای مهربونی... عاشق نگاهتم بردیای عزیزمممممممممم راستی سورمه ای خیلی بهت میاد
خاله نفس
28 مهر 91 9:42
الهی من فدایِ اون ذوق کردنو خنده ی از تهِ قلبت بشـــــــــم الهی همیشه آرزوهات همینقدر دست یافتنی باشه و حالشو ببری خاله جون
مامام رانيا
28 مهر 91 19:55
خاله جون خسابي تاب بازي كن
محبوبه
29 مهر 91 16:49
قربون اين پسر باهوشمون برم كه اينقده نانازه مباركت باشه عزيزم
فهیمه مامی حدیث
29 مهر 91 18:09
به به چه تاب نازی حالا همش بکن بازی