سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 19 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

بالاخره منم دندون دار شدم

1391/4/10 14:12
1,836 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

امروز یک سال و 2 ماه و 10 روز دارم و اولین دندون من توسط مامی دیده شد. 

 

 

هوراااااااااااااااااااااا. بالاخره دندون منم در اومد... امروز وقتی داشتم می خندیدم.مامانی یه چیزی روی لثه ام دید. بعدش که انگشتش و کشید روی لثه ام یهو یه تیزی حس کرد... اولش فکر کرد باز توهم زده و همش سرابه... ولی بعد از چندین بار امتحان کردن دیگه مطمئن شد که خود خودشه....

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

بهار
10 تیر 91 14:18
به به ...مبارک باشه...کارت در اومد مامانی!باید به فکر مهمونی دندونی باشی...ههههههه


ممنون بهار جان
خــــاله
10 تیر 91 14:20
مبارك باشه عزيزم مبارك باشه گل پسر ما


مرسی خاله جون
محبوبه
10 تیر 91 14:23
واي ماماني مبارك باشه يك عكس خوشجل ازاون خنده هاي مامانيت كه دندون خوشجلت هم بيفته به ماماني بگو ازت بدازه هميشه شاديييييييييييييييييييييييييي


عکس با دندون در حال حاضر موجود نمی باشد
سرور مامان فراز
10 تیر 91 14:28
مبارك مبارك مباركه خاطره جان الهي كه هميشه سالم باشه


ممنون عزیزمممممم
صوفی مامان رادمهر
10 تیر 91 14:37
هوراااااااااااا...یعنی چه شیرینی بگیریم از مامیت که انقده نگران بود...
مبارک باشه خوشمزه دوست داشتنی


شیرینی هم می دیم صوفی جون
فرناز مامان ایلیا
10 تیر 91 19:41
مبارکه عزیزه دلم...دیدی بیخودی نگران بودی...قربونت برم من...(خاطره)


مرسی فرناز جون


شیما
10 تیر 91 21:17
ای جان
تـــــــــــبریکــــ میگم گلـــــــم
بالاخره مامانی از نگرانی در آوردی


مرسی شیما جون. کشت من و تا یه دندون درآورد.
مامی آیدین
10 تیر 91 23:49
به به مبارکه...فرشته ای مهربون واسش اورده یه دندون.ماشاالله بردیاخیلی بانمکه..راستی بردیا رفته کرمانشاه.شما کردهستید؟


مرسی... نه عزیزم ما کرد نیستیم. همینطوری رفته بودیم کرمانشاه
دخترک
11 تیر 91 2:04
ای جووووووونم
خدا میدونه که چقدر خوشحال شدمممممممم.
مبارکه مبارکههههههههههه
بخورم خودتو دندونتووووووووووووو
مامان خاطره تبریک میگم.
ایشالا یه مراسم دندونی باحال رو شاهدیم دیگه....
ایشالا دامادیشو ببینی...


ممنون عزیزم
سمیرا مامان آنیتا
11 تیر 91 10:30
هورااااااااااااااااااا
مبارکت باشه گل پسر .. نمیدونی چقدر خوشحال شدم .. حالا نه سر پیازم نه ته پیازها
خاطره حالا برو تو فکر یه جشن دندونی .. آش دندونی خیلی خوشمزه اس .. وای دلم آب افتاد
هزززززززززززززززززززززززاران تبریییییییییییییییییییییییییییییک


مرسی سمیرا جونم ...ممنون عزیزم
مامان رهام(✿◠‿◠)
11 تیر 91 11:39
سلام خاطره جون.خوبيد؟
مبارك باشه عزيزدلم مرواريد خوشگلت خاطره جون برديا اولين فسقلي كه مي بينم بعد از يك سالگي دندون درمياره برام جالب بود.اينم بگم كه شنيدم كه بچه هايي كه سر محكم و خوبي دارن ديرتر دندون درميارن و خيلي هم خوبه كه دير دندون دربيارن ديرترم خراب ميشه.رهام9ماهگي دندون درآورد.در هر صورت تبريك ميگم


مرسی عزیزم. والا خودم هم شنیدم که هر چی دندون دیرتر دربیاد بهتره. ممنونم
هدی مامان مبین
11 تیر 91 12:17
الهی فدات دیگه نیاز به دندون مصتوعی نداریییییییییی
مبارکه خاطره......دیگه پسته خور شد پسرت....
شیرینیییییییییییییییییییییییی بده


مرسی هدی جون. بابت رمز هم ممنون
نیلوفر
11 تیر 91 13:52
سلام
به به مبارک باشه،انشاالله که بدون درد تمام دندونات رشد کنن
آقا بردیا ما که عاشقتیم
مامان خاطره جون براش اسفند دود کنیا
بوس



مرسی نیلو جان
صدیقه
11 تیر 91 14:51
مبارک باشه ..............خیلی خوشحال شدم خاطره جون
...............پر روزی باشه


ممنون صدیقه جون. هانا خوشگله رو ببوس
بهار(مامان آرشا)
11 تیر 91 15:11
ای جاااااااانم مروارید خوشکلت مبارکت باشه عسل



مرسی بهار جان
ریحانه مامان نیایش
11 تیر 91 16:57
تبریک میگم عزیزم منم شنیدم بچه هر چی دیر تر دندون در بیاره بهتره ان شالله همیشه باهاش غداهای خوشمزه مامان پز بخوری عزیزم



مرسی عزیزم
مامی حدیا
11 تیر 91 16:59
مبارکه خاله هوراااا


ممنون
مامان ریحان عسلی
11 تیر 91 17:38
سلام
مبارک باشه
حالا کدوم یکیش در اومده بالا یا پایینی؟


مرسی.پائین
سمانه مامان کیمیا
11 تیر 91 21:21
وایییییییییییییییییی مبارکههههههههههههه
خدا میدونه چقدر ذوق کردم خاطره ...اصلا اشک توچشمام جمع شد از ذوق ....خلاصه حالمو باید میدیدی همش گفتم خاطره چه ذوقی کرده
مبارکه کباب خور کوچولو


ممنون عزیزمممممممم...مهربون
نغمه
11 تیر 91 21:37
وایییی خاطره جون مبارکه انشالله همیشه سلامت باشید بوسسسسسسس


مرسی نغمه جون
مامان سید کوچولو
11 تیر 91 22:36
بالاخره این وسیله دفاعی و البته جویدن از خواب زمستونی بیدار شد. مبارکهههههههههههه


آره بالاخره افتخار داد.هههههه مرسی
نسرین مامان بردیا
12 تیر 91 1:55
مبارکه... خیلی هم مبارکه... روایته که منم در 14 ماهگی دندون دراوردم!!!1
آرزو مامان نیکی
12 تیر 91 8:42
مبارک مبارک مبارک باشه تو هم رفتی قاطی کباب خورا همیشه سالم و شاد باشی عزیزم
الهام مامان تلما
12 تیر 91 10:39
وایییییییییییییییی مبارک عزیزم من نبودم چند روز الان اومدم و دیدم یه مروارید خوشگل اومده تو دهنت کلی خوشحال شدم.چه خبر خوبی اول صبحی.همیشه سلامتتتتتت و شاد باشی بوسسسسسسسس


مرسی عزیزم
صفري
12 تیر 91 12:17
سلام سيد آمد توخيابون دندونتو به بابا جونت تبريك به گم پيداتون نكردم مبارکه انشالله همیشه سلامت باشیدشرطش اينه كه آرتي عسل منو هيچ وقت قاز نگيري قول قول پسته ،فندوق بادام به به نوش جان ولي بده ماماني بشكونه .


مرسی آقای صفری. پسملی من کارای بد بد بلد نیست. دوستاشم هیچ وقت گاز نمی گیره...
سپید مامان علی
12 تیر 91 13:10
خاطره جون الان امدم کافی نت آخه شهرستانم....امدم به وبلاگ بردیا جونی سر بزنم وقتی مطلب دندون رو دیدم کلی ذوقیدم...مبارک باشه مروارید کوشولوی پسرت...خیلی خوشحال شدم...بالاخره پسر شیطون ما هم دندون دار شد....هووورااااااااااا...خیلی خیلی مبارکههههههه


مرسی سپیده جون. هر جا که هستی حسابی بهت خوش بگذره عزیزم
زهره مامان داریوش
12 تیر 91 17:06
سلام خاطره جون مبارک باشه ان شااله همه دندوناش به سلامتی وبدون مریضی در بیاد نه اقا بردیا اذیت بشه نه مامان وبابا


مرسی عزیزم
مامان آراد(خاطره)
12 تیر 91 23:53
جانم....عزیزم مبارکت باشه...ایشالا همیشه گوشت بره زیر دندونت باشه...
همیشه سالم باشی و گل خنده از لبات محو نشه...
پیش ما هم بیا خوشحال میشیم با هم دوست باشیم.
دوست داشتی لینکمون کن تا بیشتر با هم آشنا بشیم..
بوسسسسسسسسس...



مرسی
پگاه مامان آروین وآرتین
13 تیر 91 1:17
سلام بردیاجونم مرواریدای سفیدت مبارک باشه.به جمع غداخورا خوش اومدی گلم


مرسی خاله پگاه جونم
سارا
13 تیر 91 17:33
مبارکه مبارکه ..انشالا به سلامتی ..خیلی خوشحال شدم ....بوس برای بردیا جونی


مرسی سارا جون. باایران چطوری؟ آوا خوشگله عادت کرده به اینجا و نبود بابائی؟
روح انگیز مامان سیاوش
13 تیر 91 20:39
سلام خاطره جون خوبی عزیزم؟
ای جونم دندونای جدید پسر گلت مبارک الهی باهاشون کباب برگ و سلطانی بخوره....مرواریدای سفیدت مبارک عزیز خاله...راستی خاطره جون مجله شهرزاد رو خریده بودم یهو چشمم به عکس بردیا افتاد کلی ذوق کردم ...ببوس صورت ماهش رو...


مرسی عزیزم...مجله شهرزاد جدید ؟ این ماه؟
صبا
14 تیر 91 1:57
مبارکه عزیزم خانمی من لینکتون کردم میشه شما هم منو لینک کنید
عاطفه
14 تیر 91 10:06
سلام ای جونم مبارک باشه آقا سید من راستی من شنیدم کسانی که دیر دندون در میارن دندونای محکمی دارن خود منم یه سالگی دندون دار دم راستی من دختر عموی سید بردیا هستم ها هوای همو داریم ها
دخترک
15 تیر 91 21:49
خصوصی داری خاطره جون
فاطمه مامان امیرعلی
16 تیر 91 15:22
مبارکا باشه خاطره جان. یه مهمونی باید بگیری پس...
آرتین کوچولو
17 تیر 91 0:42
مبارکه دوست جونم حالا میتونی چلوکباب و برگ بخوری خوش بحالت
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:40
به به مباركت باشه عزيز دلم اميدوارم همه ي دندوناتو به راحتي و بدون سختي در بياري آخ جون يه آش دندوني افتاديم ها
فاطمه 67
17 تیر 91 15:33
سلام عسل دلم......فدات بشم دیگه کم کم داری آقا میشی........دلم براش تنگ شده خاطره جونم عکس بذار بابا.....
مامان بهار
18 تیر 91 11:11
عزیز دل خاله کلی دلم واسه تو یکی تنگ شده بود تو هم که بی وفا اصلا اگه خاله نباشه نمیگی کجاست ماه بودی با دندون ماه تر شدی
مامان هستی
18 تیر 91 16:33
مباااااااااااااااااااااااااااااارکه عزییییییییییییییییییییزم
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 18:22
مروارید کوچولوی نازت مبارک باشه عزیزم
mAhyA
19 تیر 91 19:27
هوراااااااااااااااااا دندونت واقعا دندون گوهریه هااااا مبارکه عزیزم
مامان سهند
27 تیر 91 20:54
خاطره جون سلاممممممممم با وبلاگ زیبای شما و توسط دنیای ثمین اشنا شدممممم تولد زیبایی گرفتید دستتون درد نکنه. پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم