سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

فسقلی ها (1)

1391/3/20 14:06
5,599 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه تاریخ 18 خرداد 91 با چند تا از دوستای کوشولوم توی پارک ملت قرار داشتیم.

وای که خیلی خوش گذشت. جای همه دوستام که نبودن هم خالی بود. 

 

شکلکهای جالب آروین 

برو توی ادامه مطلب که یه عالمه عکس خوشجل خوشجل هست.

 

 

 

اول عکسای تکی دوستام و می زارم و با عکسای کیمیا جونم شروع می کنم :  چشمک

 

 

علی جونم:

 

رانیا جونم :

 

رادمهر جونم :

 

 

تلما جونم :

 

فراز جونم:

 

ادامه دارد ... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیر علی
20 خرداد 91 14:13
وای چه فسقلیای خوشکلی. پس بردیای خودمون کو؟
سپید مامان علی
20 خرداد 91 14:28
وای وای چه عکسای خوشجلی خاطره جون....بردیا جونی هم جزو تکی ها میزاشتی
خالـــــه
20 خرداد 91 16:13
همه دوستات نانازن اما اما تلما خيلي خوش تيپ و خوردنيه :
مامان رهام
21 خرداد 91 10:30
ايييييييييييييييي جاااااااااااان چه فسقلي هاي ناااااااااااااااااازي.ولي خودمونيم خودت يه چيز ديگه اي عزيزخاله
سمانه مامان کیمیا
21 خرداد 91 10:41
جان همشون جیگرن
سمیرا مامان آنیتا
21 خرداد 91 11:43
پارک ملت ؟؟؟
من احساس میکنم قرارتون قبلا لاله بود که ؟
نگو که میخواستی منو قال بذاری


سلام سمیرا جون. اون قرار هفته پیش قرار بود که پارک لاله باشه و کنسل شد. این دفعه گفتیم پارک ملت باشه که واسه بعضی ها راحت تر بود بیان... راستی اگه می شه شماره ات و یه بار دیگه برام بزار... مرسی... راستش روز قبل از قرار یهو برنامه ok شد و من یادم رفت بهت بگم... قربونت برم . ببخشید.
صوفی مامان رادمهر
21 خرداد 91 13:13
عکاس حرفه ای، چقدر عکسا خوشگل شدن... بووووووووووووووس علی رو هههههه یاد اون روز افتادم... مظلوم خوشگل من
مامان آريا
23 خرداد 91 8:53
جيگره همه ي اين فسقلي ها رو حسابي جمعتون جمع بوده ها
مامان امیرعلی(زینب)
23 خرداد 91 14:37
سلام .من مامان امیرعلی هستم.مااااشااالا چه پسر نازی. خوش به حالت,چه دوستای نازی داری.با امیرعلی منم دوست میشی
مامان رانيا
25 خرداد 91 11:11
اين شيطونها الهي هميشه سالم و خوش باشن
فرناز مامان ایلیا
30 خرداد 91 0:51
چه عکسهای نانازی... خوشبحالتون...انشالله همیشه این قرار ها ادامه داشته باشه.... این سری منم میام...هههه
اینا
3 شهریور 91 16:57
به نظر من اصلا فکر خوبی نبود