سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

تخت جای خوابیدنه یا این کارا ؟!!!!

1390/10/5 11:30
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

 

لازم به ذکر است که این آویز بالای تختش چند روز پیش بر اثر کشیدن های دائم کنده شد و سقوط کرد توی سر آقا بردیا

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

 شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین شکلکهای جالب آروین

دیگه اینجا حسابی خسته شده

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

رها
5 دی 90 12:44
شیطون بلا توی دلم خونه کردی. منو با این ناز و ادات دیووووونه کردی
shima
5 دی 90 13:49
واست ميرم گل فروش ي 10 شاخه گل ميخرم از اين 10 تا يكيش مصنوعيه . تا وقت ي كه آخرين شاخه ي گل خشك بشه دوستت دارم.
مامان رانيا
5 دی 90 14:33
عجب شيطوني بوسسسسسسسس راستي موقع خواب هم لباس خوشجل تنش مي كني
سارا
5 دی 90 15:01
گل پسر رو ببین شیطونی میکنی .... آوا میگره از نرده بلند میشه ..باید ببریم تختشو پایین ... بوس یوس
صدیقه(فانوس)
5 دی 90 17:38
نازی پسر شیطون .............................. بوس بوس
مامان کیان
5 دی 90 18:56
بردیا جون حسابی خوردنی شدی . چه لباس خوشگلی پوشیدی
سمیرا مامان آنیتا
5 دی 90 20:47
ای وای از دست این شیطونک ها که همه چیز ها رو باید بندازن رو سرشون قربون این شیطونیات برم من گلم
عاطفه
5 دی 90 22:52
هورااااااااااا من عکس بردیا رو تو شهرزاد دیدم خوش خبر باشم برات بهم سر نمیزنی/.
صوفی مامان رادمهر
6 دی 90 10:26
جاااان تو هم مثل رادمهر عاشق بازی تو تختتی... دست مامان مهربونت درد نکنه شکار لحظه ها می کنه...
مامان ایلیا
6 دی 90 10:35
تبریک می گم خاطره جان.عکس بردیای گل شهرزاد چاپ شده.واقعا که کوچولوی با نمکی داری.هزار ما شاالله. خاطره جان فقط یک سوال شما کی عکس بردیا را فرستادید که الان چاپ شد من ماه پیش فرستادم عک سایلیا را می خوام بدونم تقریبا چقدر زمان می بره بین فرستادن عکس و چاپ اون.
سپید مامان علی
6 دی 90 13:26
قربون شیطنت و بازیگوشیهات برم عشق من دوست دارم هوارتااااااااااااااااااااا
محبوبه
6 دی 90 16:22
قربون پسرم برم كه ميخواهد همچي رو تجربه كنه خيلي خيلي نانازي عزيزم
دخترک
6 دی 90 17:41
اون عکس پستونک تو دهنش روانیم میکنه
عاشق بچه ایم که پستونک بخوره
یعنی بردیا شکلش کاراش لباساش همش شبیه بچه ی آرزوهامه
ببوسینششششششششششششششششششش


عزیزم انشاءاله خدا بهت یه نی نی می ده همون طوری که می خوای
خالــــه
7 دی 90 9:28
توي عكس آخريت خوردني ترين چهره رو داري قشنگ ترين تصويري كه ميشه از چشماي خوشگلت داشت .. قشنگ ترين حس مظلوميت و پاكي .... قشنگ ترين و زيبا ترين لبهاي دنيا رو داري .. قشنگ ترين فرشته روي زمين ....بردياي خاله تو قشنگ تريني واسمون .بي انتها دوست دارم