سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 21 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نظرات (2)

نسرین
18 آذر 90 18:30
سلام دوستم...
اول از همه بهت بگم که دنیا دنیا خوشحال شدم که وبلاگت رو پیدا کردم و عکس پسر ماهت رو دیدم.
الهی همیشه زنده باشی....
نمیدونم من رو یادت میاد نه.... خوشحالم که فرزندت رو بغل گرفتی. رزگل مامان شده یه پسر داره... مایده هم مامان شده یه پسر داره.... اما من هنوز موندم اندر خم یه کوچه....
امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشین کنار هم.... انشاالله





مرسی نسرین جون. از خبر بارداری دوستان هم خیلی خوشحال شدم. همیشه بیا و بهمون سر بزن.. انشاء اله به امید خدا زود زود تو هم نی نی خودت و بغل می گیری عزیزم.. امیدت به خدا باشه. قربونت برم
مهربون
6 بهمن 90 17:33
با سلام تمام23 صفحه وبلاگتون رو سرزدم از خداوند ارزوي سلامتي و طول عمر با عزت براي يكا يكتون رو دارم وارزو ميكنم هركس در انتظار فرزند نشسته خداوند نا اميدش نكنه و انچه از خدا ميخواد بهش بده وبلاگ زيبايي داريد باي