سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

پیش به سوی موفقیت ( پيش دبستان)

1395/9/25 12:01
827 بازدید
اشتراک گذاری

ورود به مرحله جدید از زندگیم....

پیش دبستان و آماده شدن برای درس و موفقیت 

از 15 ماهگی مهد کودک می رفتم . حسابی به محیط اونجا عادت داشتم و مامان اصلا مهدکودکم و عوض نکرده بود. عاشق مهد کودکم بودم و  همه از مدیر و مربی ها و بچه هاحسابی دوستم داشتن. به خاطر  همین مامان خیلی راغب نبود من و وارد یه محیط جدید کنه و نظرش این بود که پیش دبستانی هم توی همون مهد کودک قبلی بگذرونم. 

بابا اما نظر دیگه ای داشت و می گفت بهتره که کم کم وارد محیط جدید بشم تا برای مدرسه رفتن هم آمادگی داشته باشم.

خلاصه بعد از تبادل نظر و همفکری و  تحقیقات فراوان مدرسه غیر انتفاعی پویش انتخاب شد  و بعد از رفت و آمد و آشنایی با مدیر و ... مراحل ثبت نام بنده انجام گردید.

 

الانم هم مامان و بابا از  این کار و انتخاب این مدرسه راضی هستند و هم من مدرسه  و معلم ها و دوستانم رو خیلی دوست دارم و هر روز با شوق و خوشحالی راهی مدرسه می شم.

کلی چیزهای جدید وخوب یاد گرفتم. از قرآن و زبان و کامپیوتر و ....

این عکسها واسه روز اول مهر و جشن شکوفه هاس که مامان به خاطر مشغله کار و درس و... زودتر وقت نکرده بزاره 

اما از اونجا که وبلاگم براش مهمه و دوست داره اینجا برام یه یادگاری خوب بمونه بالاخره دیر یا زود سعی میکنه حتما وبلاگم و برام آپ کنه.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)