سید بردیاسید بردیا13 سالگیت مبارک

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

من و کارام (13)

1394/12/29 15:12
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا تولد دختر خاله ام یاسمن بوده 

در حال پذیرایی کردن از خودم با کیک در منزل دایی ام 

بازی کردن با اسباب بازی های هلیا و بهم ریختن خونه 

توی هتل و بازی در آوردن برای نخوردن صبحانه 

بازی و شادی در بین توپ ها 

عاشق آب و دریا

یه خواب پر از آرامش 

بازی توی رودخونه و آب سرد که کسی حریفم نشد

من و آرتین دوست قدیمی مهد کودکی که اومده بود بعد از مدتها سر بزنه و مامانش زحمت کشید این عکس و برامون فرستاد

یه روز تعطیل که با مامان و بابا برای صرف صبحانه رفته بودیم باغچه رستوران سپیدار 

وقتی که بعد از بهم ریختن خونه وسط بازی ناگهان باطریم تموم می شه 

توی سرزمین عجایب بعد از کلی بازی کردن و خستگی حالا منتظر پیتزا هستم...

در کنار ماشین عتیقه عمو  اسماعیل دوست بابا که عاشق ماشینشم 

وقتی که با بابایی می رم آرایشگاه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

biiitaaa
5 فروردین 95 14:07
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممون. عید شما هم مبارک. حتما سرمی زنم
خاله عاطفه
15 فروردین 95 13:01
عکس دریا تو خیلی دوست دارم .. با نگاه کردنش یه عالمه شور و هیجان و شادی رو میشه ازت حس کرد.. سالیان سال شاد و سلامت باشی عزیز دله خاله ...
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسی خاله جون و در کنار شما