سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

بابلسرـ اسفند 93

1394/1/14 14:12
1,609 بازدید
اشتراک گذاری

اواخر اسفند بود که همراه با خانواده دایی و خاله جونم تصمیم گرفتیم دو سه روزه بریم شمال

و خوش بگذرونیم... هوا عالی بود و قبل از سال جدید حسابی خستگی درکردیم...خندونک

بقیه عکسا توی ادامه مطلب 

توی مسیر تهران به سمت بابلسر

من و هلیا باطری هامون تموم شده اینجا 

منتظر غذا هستیم و من و ماهان با نی ها سرگرم کردیم خودمونو 

شب در حال لالا 

هلیا علاقه به بازی با قابلمه و ظرف و ظروف داره. منم که کلا پایه شیطونی هستم همیشه 

مامانی عاشق این عکس دوتایی پدر و پسریه... محبت

اینم عکس سلفی من و دایی جونم. همون موقع یهویی... قه قهه

و در انتها توی راه برگشت به سمت تهران من چند ساعت لالا کردم 

 

پسندها (4)

نظرات (6)

نیلوفر
14 فروردین 94 14:59
سلام سال نو بر شما مبارک به به مسافرت قبل از عید میچسبه،ایشالا که همیشه شاد شاد در کنار هم باشید،عکسها خیلی قشنگه
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام گلم . سال نو مبارک. مرسی از لطفت
مرجان
15 فروردین 94 8:14
همیشه به گردش ، عکسها خیلی قشنگ شدن مخصوصاً عکس پدر و پسر با اون ژست بردیا (دست به جیب) فوق العاده شده. خاطره جون مادر و پسر تیپ سفید زده بودینا ، به هر دوتون خیلی میاد.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزيزم. ممنون. منم اون عكس و خيلي دوست دارم. قربون برم . رادين جونو ببوس
آذر مامان اميرمحمد
15 فروردین 94 13:52
خاله جون هميشه به سفر و خوش گذروني عاشق عكساتم با اون لبخند مليحت
ماه مامان
16 فروردین 94 13:09
همیشه به گردش و سفر ، چه فکر خوبی کردید که قبل از عید رفتید مسافرت ، زمستون شمال هم باید دیدنی باشه
خاله عاطفه
18 فروردین 94 10:09
بسيار خوش گذشت كنار شما گل پسر مهربون
خاطره مامان بردیا
پاسخ
به ما بيشتر
انواع مدل های مانتو
4 اردیبهشت 94 14:27
شیک ترین مدل های مانتو مجلسی مدل های مانتو تابستانی 94 جدیدترین مدل های آرایش و مدل لباس و ... هرروز با مدل های جدیدتر . با ما همراه باشید