سید بردیاسید بردیا13 سالگیت مبارک

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

نمایش موزیکال خاله سوسکه

1393/10/14 20:48
4,340 بازدید
اشتراک گذاری

از اونجایی که بردیا شدیداً به فیلم و تئاتر علاقه داره اونم از نوع موزیکالش، منم به محض اطلاع از برنامه های تئاتر خوب سریع سه تا بلیط رزرو کردم و اینطوری شد که پنجشنبه عصر 1393/10/11 من و پسر با همراهی آقای پدر راهی تئاتر هنر شدیم برای دیدن نمایش موزیکال خاله سوسکه... شاد و موزیکال و البته خنده دار خجالت

هنگام نمایش اجازه عکس برداری و فیلمبردای نداریم اما عکسای بردیا توی ادامه مطلبه خندونک

پسندها (4)

نظرات (12)

✗ دختربهاری✗
14 دی 93 21:58
سلام خاطره جون من تازه با وبتون آشنا شدم خوشحال میشم بهم سربزنید اگه با تبادل لینک هم موافق بودید خبرم کنید منتظرتون هستم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام . چشم عزيزم. حتما سر مي زنم. لينكتون كردم
مرجان
15 دی 93 8:00
چقدر خوبه که بردیا هم از تئاتر استقبال میکنه ، حیف که توو رشت اصلاً تئاتر موزیکال نیست که رادین رو ببریم.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
برديا كلا عاشق موزيكه. تو تئاتر دست مي زد و رو صندلي خودشو تكون مي داد. انشاء‌اله اومدي تهران يه قرار بزاريم و چهارتايي مي ريم تئاتر ببوس رادين جونو
✗ فاطمه✗
15 دی 93 11:32
سلام ممنون که بهم سرزدید شما هم لینک شدید
مرجان
16 دی 93 8:26
فدات بشم خاطره جون ، ایشاله. البته فکر کنم شما که اهل سفر هستین بیشتر بیاین شمال ، خوشحال میشم ببینمتون.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
عاشقتممممم
نیلوفر
17 دی 93 16:08
سلام آفرین به این گل پسریه هنر دوست که انقدر با احساسه و به موزیک و نمایش علاقه نشون میده،ایشالا که خودت هم همیشه موفق و شاد باشی عزیزم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام نيلو جون. مرسي عزيزم
ماه مامان
17 دی 93 23:28
به به بردیا جون اکتیو ، همیشه به گردش ایشالله
محمد
24 دی 93 11:02
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
مامان علی
24 دی 93 14:15
عاشقتم که عاشق تئاتر موزیکالی
دخترک
26 دی 93 22:50
سلام خوبی خاطره جون? بردیای عزیزم چطوره? فداش بشم که انقدر اقاشده. من یه وبلاگ جدید ساختم و اونجا منتظرتونم www.our-lovely-home.blogfa.com
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزيزم. به به از اين طرفا. كم پيدايي!!! چشم ميام گلم
خاله عاطفه
28 دی 93 14:53
قربونت برم كه مردي شدي واسه ما... دوست دارم خوش ذوق خاله ..
ترکان
3 بهمن 93 11:04
ای جان بردیا چه بزرگ شدهههههه.من برگشتم ایشالا به زودیهمه پستهاتونو میخونم البته اگه رمزتونو از تو کامنتدونیه وبلاگم موفق بشم پیدا کنم
حسام قشمی
15 اسفند 93 18:47
سلام.وبلاگ خوبی دارید عالیه اگه میشه چت روممو با کلمه چت لینک کنید مرسییییییییییییییی http://hastichat.ir