سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

اولین سینما ـ شهر موشها (2)

1393/6/13 10:29
1,733 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابایی تا قبل از به دنیا اومدن شما دائم سینما بودیم و امکان نداشت که فیلمی رو از دست بدیم. بعد از به دنیا اومدن شما هم فقط چند باری شد بریم سینما اونم مجبور بودیم چون کوچولو بودی بزاریمت پیش مامان محبوبه.

توی این 3 سال گذشته هم با این که تجربه خیلی جاها رو داشتیم و کلی تئاتر و سیرک و ... با هم دیگه رفته بودیم. اما فکر می کردیم هنوز آمادگی سینما رفتن نداشته باشی تا این که از چند هفته قبل من و بابایی تصمیم گرفتیم واسه اولین بار ببریمت سینما و شانس خوب ما فیلم شهر موشها (2) اکران شد.

پس گفتیم چه بهتر فیلمی بریم که مناسب بچه ها باشه. خلاصه این که جمعه هفته پیش در حالی که 3 سال و 4 ماه و 7 روز داشتی اولین بار به سینما رفتی. فیلم شهرش موشها (2)

از 2.3 روز قبلش حسابی آماده ات کرده بودم...صبح روز جمعه همش میگفتی بریم سینما . بریم شهر موشها. بریم موش ببینیم... اما باز با این حال یه کم نگرانی داشتم که بترسی از صفحه بزرگ سینما یا وسطاش خسته شی. ولی خدا رو شکر خوب همکاری کردی. البته با کلی خوراکی سرگرم بودی. اصلا نمی گفتی بریم. سرگرم بودی و اذیت نکردی. در حالی که صدای گریه بعضی از بچه های همسن و سالت می اومد چشمک

فقط این که تقریبا از وسطای فیلم که اسمشو نبر ( گربه ) وارد فیلم شد پشتت و به صفحه سینما کرده بودی ومی گفتی بغل خاطره جون بخوابم. حتی بغل بابایی هم نمی رفتی . سرت و گذاشته بودی روی سینه من و با شالم بازی می کردی که بعدا با توجه به تجربه بقیه دوستان و مامانا فهمیدم که از اسمشو نبر ( گربه )  یه کم ترسیده بودی ولی به روت نیاوردی بغل

خوب این از اولین تجربه سینما رفتنت زیبا

ولی متاسفانه برای کنسرت رفتن تقریبا یک و سال و نیم دیگه باید صبر کنیم چون کوچولوهای زیر 5 سال اجازه ورود به کنسرت ندارن غمگین

 

 

پسندها (7)

نظرات (29)

مامان پارساجوجو
13 شهریور 93 14:56
سلام خاطره جون مامان وپسرخوبین؟ وای موهای بردیاجونو کوتاه کردین؟چقد آقاترشده ماشالا.کلی عوض شده!یه لحظه عکسشو دیدم فک کردم یکی دیگس! بوس واسه آقای خوش تیپ
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزیزم. مرسی ما خوبیم.تو و گل پسرت خوبین؟ آره گلم.موهاشو کوتاه کردیم. خیلی خوب شده . حالا عکسای بیشتری می زارم. خودش که کلی حال می کنه پارسا خوشگله رو ببوس و مرسی که به ما سر می زنی دوستم
مامان پارساجوجو
13 شهریور 93 23:28
خواهش میکنم عزیزم من بردیارو خیلی دوست دارم وهرروز میام که عکسای خوشکلشو ببینم.منتظر عکسای بعدی هستیم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
لطف داری خانمی . ممنون
ماه مامان
14 شهریور 93 1:32
سلام ، آفرین به بردیا جون که تا آخر فیلم تو سینما نشسته ، من همش دودل هستم که پسرمو ببرم یا نه ، آخه همه میگن این اسمشو نبر خیلی ترسناک تر از شهر موشای یکه ، خدا کنه پسر منم تا آخر فیلم تو سینما بشینه
خاطره مامان بردیا
پاسخ
به نظر من که ببرش به هر حال تجربه اس دیگه. شاید دوست داشت و تا آخرش دید. اگر هم نیا که میاین بیرون. اتفاقی نمی افته. فقط خودتون بقیه فیلم و از دست می دین آخه من خودم بیشتر از بردیا دوست داشتم اسمشو نبر راستش یه کم ترسناکه. یه کما خیلی نه
مامان ریحانه
14 شهریور 93 20:10
چه خوب که رفتین منم دوس دارم فیلمش اومد تو شهر ما نیایش رو ببرم اما یکم ترسو هست کمی دودل شدم برای بردنش ان شالله همیشه خوش باشید
خاطره مامان بردیا
پاسخ
ممنون عزيزم. شما هم هميشه خوش باشيد
رابرت
15 شهریور 93 12:51
موهاتو کوتاه کردی ؟ چقدر بامزه شدی . گفتم که تو اهل هنر هستی قبلا" هم به تئاتر رفته بودی آفرین به تو خیلی خوشگل هستی عزیزمممممممم
خاله عاطفه
15 شهریور 93 14:43
چقدر توي عكس كنار ماماني خوشجل افتادي عاشقتم
نیلوفر
15 شهریور 93 19:53
سلام عشقم کوتاهی موهات مبارک باشه،آفرین به این خانواده هنر دوست که اهمیت میدین و از الان بچه رو با سینما آشنا میکنید،چه انتخاب خوبی هم داشتید همیشه شاد باشید
آذر مامان اميرمحمد
16 شهریور 93 8:15
عزيزم هميشه به گردش خيلي خوشجل شدي مخصوصا عكسي كه بغل موش وايسادي دوست دارم
بانو
17 شهریور 93 15:17
سلام اگر میخواهید در تعیین جنسیت جنین قبل از بارداری موثر باشید بخوانید www.banoo.ir/post/973 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
جیران بخشنده
20 شهریور 93 16:44
همیشه شاد باشید آفرین به بردیا جون که این قدر آقا بوده
بانو
24 شهریور 93 15:35
سلام نبایدهای تخم مرغ در بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1036 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
محبوبه
25 شهریور 93 7:22
گل پسري هميشه به گردش عاشقتم
بانو
31 شهریور 93 11:50
سلام یک مادر نمونه همیشه بله نمی گوید www.banoo.ir/post/1030 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
✿دختربهاری✿
3 مهر 93 14:10
سلام مامان بریا جوووونممممم وبتون خیلی قشنگه خوشحال میشم بهم سربزنین
بانو
7 مهر 93 11:40
سلام تزئین غذا برای کودکان بد غذا www.banoo.ir/post/1101 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
بانو
14 مهر 93 15:37
سلام تدابیر پزشکی قبل از بارداری www.banoo.ir/post/1088 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان مونا(✿◠‿◠)
18 مهر 93 18:30
بردیا جونم سلام عزیزم....خاطره جون سلام اومدم روز کودک و با تاخیر به فندوق کوچولوی خودم تبریک بگم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسي عزيز دلمممممممممم
مامان ریحانه
23 مهر 93 13:02
سلام خاطره جون کجایید خانمی خیلی وقته مطلب جدید ندارید
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزيزم. اميدوارم خودتو و ريحانه عسلي خوب باشين. به زودي آپ مي شم دوستم
نیلوفر
25 مهر 93 15:52
سلام مامانی شما کجایید؟دلم کلی براتون تنگ شده،پس کی میایید؟
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام دوستم. ميايم به زودي
الهام
27 مهر 93 7:31
سلام خاطره جون کجایی ؟ نگرانت شدم مدتیه خبری ازت نیست ایشاله که خودت و بردیا جونم سلامت باشبن
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام الهام عزيزم. خيلي مشغلوم. به زودي آپ مي شم . ببخشيد كه نگران كردم شما و همه دوستان رو. كيارش و كياناي عزيزم و ببوس
بانو
28 مهر 93 14:39
سلام مدل لباس پاییزی بارداری را در بانو ببینید www.banoo.ir/post/1136 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
ناشناس
28 مهر 93 19:02
مردین شما؟؟؟؟ کجایین؟
خاطره مامان بردیا
پاسخ
چقدر لطف دارين !!!! سپاسگذارم
مامان آرسام
6 آبان 93 23:51
عزیزم
اوا مامان ارام
22 آبان 93 22:24
سلام خاطره جونم خوبی؟ بردیا جون خوب؟ عزیزم مدتی به وبلاگ سر می زنم اپدیت نشده نگران شدم ایشالله همیشه سلامت و شاد باشی خوشحال میشمازت خبری بگیرم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام دوستم. خوبيم. تو و دخمل نازت خوبين؟ مرسي از احوال پرسيت عزيزم. مشغول كار و درس و زندگي و بچه داري و ... به زودي آپ مي شم. آرام جونم و ببوس
ماه مامان
30 آبان 93 18:29
سلام خاطره جوون ، کجایی خواهر ؟؟؟ دلمون پوکید ، بردیا جونو ببوس که دلمون برای شیرین کاریاش تنگوولیده
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام عزيزم. فدات شم. ميام به زودي
مامان عاطفه
1 آذر 93 15:36
دليل اين همه تاخير چيست؟؟؟
خاطره مامان بردیا
پاسخ
تنبلي. گرفتاري. مشغله. درس. كار و ...
بانو
6 آذر 93 13:51
سلام برای بچه ها قانون، قانون است! www.banoo.ir/post/1299 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
hadis
13 آذر 93 20:54
vayyyyyyyyyy dg daram negaran misham kojayid akheeee y payami bezarid az negarani dar biyaym
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام خانمي . آپ مي شم به زودي. ببخشيد كه همه رو نگران كردم. شرمنده ام به خدا
مامان مونا(✿◠‿◠)
14 آذر 93 12:55
سلام خاطره جون چرا کم کار شدی گلم..دلمون واستون تنگ شده..منم مث سابق نمیتونم بنویسم
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلاك عشقم. خوبي؟ ميام به خدا. قول مي دم زود بيام. هي مي خوام آپ شم و هي وقت نمي شه