سید بردیاسید بردیا13 سالگیت مبارک

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

رامسر ـ تیر ماه 93

1393/4/28 12:11
2,048 بازدید
اشتراک گذاری

از بس من دریا دریا کردم باز مامان و بابا تصمیم گرفتند چند روزی بریم شمال... پس با خاله و دایی راهی رامسر شدیم.

دوشنبه ساعت 3 بعد از ظهر راه افتادیم و پنجشنبه ساعت 5 بعداز ظهر خونه بودیم چشمک

 

 

 

 

توی راه رفت بابایی پیاده شده تا خرید کنه

بابایی مهربون که خودش روزه بود اما داشت واسه مامان جیگر لقمه می کرد

هم دارم نوشیدنی می خورم و هم از بازی جا نمی مونم

عاشق دریا هستم و با زور و گریه از آب می اومدم بیرون

دختر داییم هلیا جون

پسر خاله ام ماهان که شدیدا گرماییه و مامان عاشق مدل خوابیدنشه

تا تخته رو می آوردند می گرفتم و کسی حق بازی نداشت.

داریم می ریم بیرون و دارم تأکید می کنم که من با ماشین عمو حسین میاما

خاله جون و ماهان جونم

از دریا اومدم و از شدت خستگی از حال رفتم

اینجا هم توی راه برگشت به سمت تهران لالا کردم

 

پسندها (4)

نظرات (17)

مامان مونا(✿◠‿◠)
28 تیر 93 16:52
سلام خاطره جون خوبید؟ای جون چه تفاهمی با هم راهی سفر شدیم اونم شمال...
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام مونا جون. مرسي. تو و رهام جونم خوبين؟ به سلامتي.... خوش گذشت؟ ميام سر مي زنم بهت
مامان مونا(✿◠‿◠)
28 تیر 93 16:53
رهام سری قبل خیلی دوست داشت بره تو آب اما این سری اصلا طرف آب نیومد
مامان مونا(✿◠‿◠)
28 تیر 93 16:53
فدات بشم که اینقد خوجل خوابیدی نفففففففففففففففففس من
مامان مونا(✿◠‿◠)
28 تیر 93 16:54
تو یه روزم ثبت کردیم سفرمونو
مرجان
29 تیر 93 8:31
عکسها خیلی خیلی قشنگ بودن ، مخصوصا که با تمام جزئیات تشریح شده بودن. بردیا هم که مثل همیشه خوش تیپ و دوست داشتنیه. عاشق ذوق بردیا توی دریا هستم ، خاطره جون خودت هم مثل همیشه خوش تیپ شده بودی.
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسي مرجان جون. لطف داري عزيزم. رادين رو ببوس
نیلوفر
29 تیر 93 11:11
سلام همیشه به گردش،ای جونم چه ذوقی میکنه تو دریا،عکسها خیلی قشنگه،ایشالا که همیشه در کنار هم سلامت و شاد باشید
خاله عاطفه
29 تیر 93 11:54
بسيار دوست داشتني و دلنشين بودي مثل هميشه گرما بخش عاشقتم خاله جون
ماه مامان
29 تیر 93 15:03
سلاااااااااااااااااااام ، ماشالله خاطره جون چقدر اکتیو هستید ، از دفعه ی پیشی که شما عکسای شمال رو گذاشته بودید ، من دارم میرم شمال ، حالا شما یه بار دیگه رفتید اومدید من هنوز نرفتم خخخخخخخخخخخخخ ایشالله همیشه به سفر و گردش ، بردیا جون تو دریا چه کیفی میکنه ماشالله
خاطره مامان بردیا
پاسخ
فدات شم . انشاء‌اله ميري و خوش مي گذره.
محبوبه
29 تیر 93 16:20
اي جان هميشه به گردش تو محشري عاشقتم
دخترک
29 تیر 93 16:29
سلام. ...الهی. ...عکسا فوق لعاده بودن. مخصوصا عکسای کنار دریا. هلیا وب ماهان چه زود بزرگ شدن. ..راستی هلیا به چشمم خیلی ناز اومد اسفند فراموش نشه. روزه ونمازتونم قبول. راستی بردیا چرا نمیشینه تو صندلی ماشینش? خطرناکه ...
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسي عزيزم. نيستيا. كجايي؟ برديا ديگه خيلي وقته توي صندلي ماشين نمي شينه . بيشتر دوست داره با ماشيناش و عروسكاش بازي كنه يا بخوابه
rabert strang
30 تیر 93 11:33
همیشه به سفر باشی و خوش و خرم پسر جوان ... راستی چقدر شکل مامان شدی ها قدر بابا جونتم بدون معلومه که خیلی دوستت داره
خاطره مامان بردیا
پاسخ
كم پيدايي آقا رابرت ... مرسي
مامانی
1 مرداد 93 7:28
مامان خوش تیپ همیشه به گردش یه چی بگم من که اصالتا شمالی ام یک دهم شما هم نمیرم شمالدلم دریا میخواد....
خاطره مامان بردیا
پاسخ
برو دوستم. چرا نمي ري؟ البته منم بيشتر به هواي برديا مي رم
نسرین مامان بردیا
2 مرداد 93 2:40
همیشه به گردش و تفریح و شادی... عکسا عالی بود... بردیای خوش سفر و ببوسین از طرف من
خاطره مامان بردیا
پاسخ
مرسي گلم . برديا جون رو ببوس
ملیحه
3 مرداد 93 10:58
وای خاطره جون خدا میدونه چثدر دلم برای بردیا و خودت تنگ شده همیشه به سفر
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام مليحه جون. خوبي؟ دخملي خوبه؟ منم دلم براتون تنگ شده عزيزم
سارا
3 مرداد 93 20:05
سلام... خاطره جان پس یاسی کجاست؟ چرا از ایشون عکس نمیذارید آخه؟! دلمون براش تنگیده! بردیا رو ببوسید
خاطره مامان بردیا
پاسخ
سلام سارا جون. ياسي هم هست. اما متاسفانه عكسي كه مناسب وبلاگ باشه ازش نداشتم. چشم از ياسمن هم حتما در آينده عكس مي ميذارم. مرسي
هدی مامان مبین
8 مرداد 93 3:44
جیگر ذوقت رو برم تو دریا...خیلی خوشتیپ و پایه ای...عاشق خوابیدنای شیکتم...خاطره جون همیشه به گردش و خوشی...ببوسش
سمیرا مامان آنیتا
8 مرداد 93 17:52
جیگرتو خوش تیپ خان این سه تا بچه چه کیفی بکنن با هم وقتی یه کم بزرگتر بشن خوشبحال بردیا که دو تا همبازی خوب داره ..