سید بردیاسید بردیا، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

کوچولوی خوش اخلاق مامانی و بابایی

جشن تولد یکسالگی

1391/11/12 13:37
3,311 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی کوچولوی من یه ساله شد. یه سالی که با همه شوق و خوشحالی هاش ، با همه دلواپسی ها و نگرانی هاش بالاخره گذشت. 

خدایا شکرت. پسرکم داره کم کم بزرگ می شه. به خودت می سپارمش. برامون حفظش کن.

 

اینم عکسای تولد ...  با عرض معذرت به خاطر دیر شدن... ممنون از همه دوستانی که با sms و کامنت تولد بردیا رو تبریک گفتند.

 

کارت دعوت

داخل کارت ( البته آدرس و بنا به دلایل امنیتی پاک کردم الان) نیشخند

تزئینات 

عروسک های گیفت و ساک دستی های لیت عکس

میوه شامل ( موز ـ خیار ـ سیب ـ پرتقال و کیوی )

تنقلات شامل ( چیبس ـ پفک ـ پاپ کورن ـ شکلات ـ شیرینی ) 

نوشیدنی ها شامل ( چای و نسکافه ) 

 

 

 میز شام شامل ( سالاد الویه ـ بیف استروگانف ـ لازانیا و جوجه چینی ) 

سالاد الویه رو خواهرم زحمتش و کشیده بود و بقیه غذاها و دسرها از فارسی تهیه شده بود.

 میز دسر و سالاد شامل ( سالاد فصل ـ کارامل ـ ژله مخلوط میوه و موس شکلات ) 

 هدیه های مهمونا به بردیا 

هدیه مامان و بابام به بردیا

هدیه مامان خاطره و بابا مهدی به بردیا

ساک دستی لیت و گیفت که بهش یه کارت تشکر کوچولو هم وصل بود 

لیت های مهمونا که یه عکس تکی بردیا و یه عکس 3 تایی بود

 

کیک تولد که همسری حسابی من و بابتش سورپرایز کرد چون من 3 مدل کیک انتخاب کرده بودم یکیش همین بود. یکیش یه نی نی بود و اون یکی هم عدد یک بود. کیک نی نی رو خودم می دونستم که باید بی خیال شم چون اینجا نمی تونستتد اون مدلی درست کنند. بین دو تای دیگه هم اولویتم با 3 طبقه آبی بود ولی به همسری گفتم اگه نشد همون یک رو سفارش بده. همسری اومد خونه و گفت اون 3 طبقه رو نمی تونند درست کنن و یک سفارش دادم. منم کلی دلم گرفت. چون خیلی مدل کیک و دوست داشتم. 

شب  تولد که عمو حسین کیک و آورد کلی سورپرایز شدم و خیلی خوشحال شدم . چون چشمم دنبال این یکی بود. ( مرسی آقای همسر ) 

 این عکسا هم یکی از دوستان خوبم گرفته ( مرسی سمانه جون )

 

اینم دیگه آخرای مهمونی که بردیا و کیمیا خانوم کنار هم خوابیدند بغل

یکی دیگه

 

البته فکر نکنید که تا صبح خوابید!!!! گروه آخر مهمونا داشتند می رفتند که بیدار شد و تا ساعت 4 صبح بیدار بود. تازه وقتی همه رفتند و دیگه خیالش راحت شد از سر و صدای DJ خبری نیست و همه جا روشنه و کسی هم دور و برش نیست حسابی سرحال شده بود و با روروئکش از این طرف به اون طرف ویراژ می داد خنده

 

در انتها تشکر مخصوص از آقای همسر که توی این مدت خیلی زحمت کشید و همه جوره با من از اول در مورد برنامه ریزی جشن تولد تا لحظه آخر پایه بود. 

و ممنون از همه عزیزانی که محبت کردند و حضور داشتند و باعث گرمی مهمونی ما شدند.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (86)

هانا
4 اردیبهشت 91 12:46
سلام
چه عجب
خاطره جون تو که مارو کشتی تا این عکسا رو گذاشتی

رمز و می شه بدید؟


ههههههههه ببخشید سرم شلوغ بود. رمز و فرستادم
خالــــه
4 اردیبهشت 91 12:52
خيلي خيلي قشنگ بود ...بازم مبارك باشه


مرسی خاله عاطفه. بابت روتختی و سالاد الویه هم بازم ممنون
سرور مامان فراز
4 اردیبهشت 91 12:58
خاطره جونم عالي بود اميدوارم هميشه خوش باشيد و برديا براتون افتخار آفرين باشه


ممنون سرور جان
حافظی
4 اردیبهشت 91 13:07
خاطره جان فوقا لعاده بود واقعاً معلوم که خیلی زحمت کشیدی همه چیز تک و عالی امید وارم بردیا جان تولد هر سالشو در کنار مامان و باباش سلامت باشه و تو بتونی همیشه اون طوری که دوست داری بر گذار کنی مرسی از اینکه به من اجازه دادی که عکسهاتو ببینم در ضمن عکسهای آتلیه بردیا خیلی 20 شده ان شاء الله تولد 120 سالگیش . دوستت دارم و خیلی ناراحتم که دیگه نمی خوای بیای چون همش منتظر بودم که بیای و مثل قبل دوباره باهم باشیم . بردیا رو ببوس


ممنون عزیزم. خیلی خیلی لطف داری. انشاءاله تولد 2 سالگی آرسام جون هم عالی و همونطوری که دوست داری برگزار می شه. از طرف من بچلونش
اوامامان ارام
4 اردیبهشت 91 13:37
خاطره جونم مرسی که برام رمزو فرستادی
نازنینم روی ماه بردیای گلمو می بوسم همه چیز عالییییییییی بود ایشا لله چشن فارغ تحصیلی دانشگاهش


مرسی آوا جون. آرام گل و ببوس
مامانی نینی
4 اردیبهشت 91 14:06
سلام. برای عکسای پست قبلی که ما رو قابل؛ ببخشید صلاح ندونستید ماهم سرکی بکشیم. ما دوستان بی سر و صدا و دور چه گناهی کردیم که هر چی سر می زنیم رمز دار شده. بابا لا اقل عمومی هاش رو میذاشتید ببینیم...
التماس دعا


عزیزم شرمنده ام . ولی واقعا من هیچ شناختی از شما ندارم. رمز فقط مخصوص دوستان نزدیکمه
سمیه
4 اردیبهشت 91 14:11
سلام خاطره خانم
میشه لطفا رمز ورود رو بکید خیلی خیلی دوست دارم عکسهای تولد بردیا خان رو ببینم ممنون میشم


سمیه جون آدرسی ازت ندارم!!!!!
sara
4 اردیبهشت 91 14:25
خاطره جون لطفا رمز ..مرسی


سارا جون توی وب آوا برات گذاشتم
سمیرا مامان آنیتا
4 اردیبهشت 91 14:28
وای خاطره جونم همه چی پرفکت بود .. دست خودت و آقای همسر درد نکنه .. بی نظیر بود
بردیای قشنگم هم تو این لباس ماه شده بود
ای وای آخر شب با کیمیا خوابیده ؟؟ هدیه تولدش بود ؟؟
راستی ما دو ماهه که روروئک رو جمع کردیم بس که آنیتا خودش رو پرت میکرد بیرون . . این آقا کوچولو خودش رو پرت نمیکنه ؟؟


مرسی سمیرا جون...بردیا خودش و پرت نمی کنه بیرون. اما کم دیگه توش می شینه
مامان امیرعلی
4 اردیبهشت 91 14:52
تولد بردیای عزیز هزاران بار مبارک خاطره جون.خسته نباشی.آمیدوارم تولد بردیا همونطور که میخواستی شده باشه.
اگه صلاح دونستی برای ما هم رمز بذار.




مرسی عزیزممممممم
سمیه
4 اردیبهشت 91 15:01
مامانی من ایمیلم رو فرستادم اگه قابل دونستید لطفا رمز رو بفرستید


فرستادم برات
مامي گل
4 اردیبهشت 91 15:14
همه چيز عالي بود واقعا خسته نباشيد بردياي گل رو ببوس اساسي


ممنون گلی جون
sara
4 اردیبهشت 91 15:14
عزیزم همه چیز عالی شده عالی ....
دستتون درد نکنه ..ما رو بگو هنوز دراریم برنامه ریزی میکنیم ....

چه لباس قشنگی پوشیدی ...خوشگل شدی خانمی .....
اون دوتا رو ببیین چه کنار هم خوابیدن ..اخی نازی ..بوس برای هردوشون


مرسی سارا جون. مطمئنم تولد آوا خوشگله هم خیلی خوب برگزار میشه.
سمانه مامان کیمیا
4 اردیبهشت 91 15:23
قابلی نداشت گلم بازم مبارک باشه همه چیز عالی بود دست خودت و اقا مهدی درد نکنه .... بردیا جونم بازم مبارک
سمانه مامان کیمیا
4 اردیبهشت 91 15:24
خصوصی داری گلم


rana
4 اردیبهشت 91 15:49
سلام خاطره خانم
من که از دوستانتون نیستم و نمی تونم تقاضای رمز کنم.کاش بعضی از عکسای تولدش رو عمومی میزاشتین
تولدت گل پسر خوشگلتون مبارک.ان شاالله دامادیش






ممنون عزیزم
نرگس
4 اردیبهشت 91 16:05
سلام خاطره جون منم رمز میخوام لطفاً . دارم میمیرم تا عکسای تولد بردیا جونو ببینم
راضیه مامان سینا
4 اردیبهشت 91 16:10
منم دوست دارم عکسای تولد آقا کوچولو رو ببینم مامان خاطره...
سمانه مامان کیمیا
4 اردیبهشت 91 16:14
مرسی


خواهش می کنم گلم
محبوبه
4 اردیبهشت 91 16:33
پسرگلم تولدت مبارك صد ساله بشي راستي خوش سليقه ام كه هستي دوست دخترتم خيلي نازه مامانو باباشم خيلي گل هستند يك بوس كنده براي آقا برديا و دوست دخترش
راضیه مامان سینا
4 اردیبهشت 91 16:40
هیچی نمیتونم بگم جز اینکه خدا این فرشته نازو برای مامان و باباش حفظ کنه.
زهرا مامان پارمین
4 اردیبهشت 91 16:45
خاطره جون منم رمز میخوام خانومی...


رمز می گیرم رمز می دم .هههههههههه
آرزو
4 اردیبهشت 91 16:53
سلام
ببخشید که بازم من مزاحمتون می شم من هم آراد رو آتلیه سها می برم شما با دکور انگری برد عکس انداختین؟ آخه تولد آراد با تم انگری برد می خوام بگیرم. در ضمن شما که دنبال ظروف یکبار مصرف بودین از این تم چیزی دیدید؟
مرسی عزیزم


آرزو جان من با دکور انگری برد عکس ننداختم. اما می دونم که این دکور و دارن. ظروف با این تم بعید می دونم پیدا کنی. من ندیدم
آرزو
4 اردیبهشت 91 17:03
اگه امکان داره من می تونم عکسهای تولد بردیا رو ببینم ؟
راستی دی جی از چه ساعتی تا چه ساعتی اومد؟ و چقدر از فضای خانه رو اشغال می کنه



من روی کارت نوشته بودم از ساعت 7.... نور پرداز ساعت 3 اومد و دستگاه ها رو وصل کرد. دی جی هم ساعت 6 اومد... دی جی فضای زیادی رو نمی گیره. امانورپردازی کلی دم و دستگاه داره وخیلی جامی گیره. پایه های دستگاش خیلی بزرگ بود. دی جی من از ساعت 7 و نیم شب شروع کرد تا ساعت 12 شب





شماره دی جی و رمز و برات می فرستم




برای دیدن کارای دی جی نمی دونم بهش زنگ بزن و سوال کن. من کارشو قبلا توی مهمونی جای دیگه دیده بودم
anita
4 اردیبهشت 91 17:19
منم از شما و آقای همسر تشکر می کنم چون همه چی خیلی عالی بود و به ما خیلی خوش گذشت بوس برای بردیا و مامانش


مرسی آنیتا جون
صدیقه
4 اردیبهشت 91 17:41
تولدت مبارک پسر ناز نازی .................... خاطره جون خسته نباشی همه چی عالی بود
مامان رانيا
4 اردیبهشت 91 19:17
تولدت مبارك خاله جون رمزش به من بده هر وقت اومدم ببينم
خاله نفس
4 اردیبهشت 91 21:10
هوراااااااااااااااااااااااااااااا بالاخره آپ کردین مُردَم بس که این چند روزه اومدم سر زدمو خبری ازتون نبود
ای جونم چقده همه چی عالیه/ چقده همه چی با سلیقه ست/چقده همه ی خوشگلا خوشگلتر شدن
مامانِ بی نظیر تولدِ بی نظیرِ پسرِ بی نظیرت مبارک
بی نهایت قشنگ بود کلی حال کردم/ بی تعارف "دمـــــت گـــرم"


مرسی عزیزمممممممممم. ممنون. درگیر نظافت خونه و چیدن دوباره وسایل بودم واسه همین طول کشید گلم.
روح انگیز مامان سیاوش
4 اردیبهشت 91 22:23
سلام خاطره جون خوبی عزیزم
من دارم 3 شنبه میرم خونه مامانم و تا جمعه اونجام وقتی برگشتم منم رمز میخوام ها از الان گفته باشم


چشم عزیزم می زارم برات
هانا
4 اردیبهشت 91 23:18
خاطره جون خسته نباشیییییییییییییییی واقعا سنگ تموم گذاشتی عالی بود باز هم تولدگل پسرت رو تبریک می گم امیدوارم زندگیتون هر روز سرشاراز آرامش و دلگرمی باشه
مامان پرنیا
5 اردیبهشت 91 0:26
سلام خاطره جان تولد بردیا جان مبارک ممکنه به من هم رمز بدید
فاطمه ۶۷
5 اردیبهشت 91 1:01
سلام خاطره خانم خوشگل....
همه چیز عالی بود
خسته نباشی مادر نمونه....خب به ابن نتیجه میرسیم دخمله خوبی بودی حالا نوبته اینهکه واسه بردیا جون ناز من خواهر تپلی بیاری....


عمراااااااااااااااا. همین یکی بسمان است.ههههههه
مامان احسان
5 اردیبهشت 91 1:59
تولد تولد تولدت مبارک خاله جون.. همه چی عااااااااااااااااااااالی بود.. کیف کردم.. خاطه جون مامان هنرمند خسته نباشی.. همه چی فوق العاده زیبا بود.. امیدوارم تولد 120 سالگیه بردیا جوووون ببوسش محکم.. بردیا جون قدر مامانو بابای مهربونو بدون که برات سنگ تموم گذاشتن..
shima
5 اردیبهشت 91 6:41
خیلی قشنگ بود همه چیز واقعا خسته نباشین بوس برای بــ ـ ـ ــ ردیا گلم
مامان آراز
5 اردیبهشت 91 10:03
من رمز ندارم که
هدي مامان سيد ياسين
5 اردیبهشت 91 11:39
به به خاطره جوني واقعا خسته نباشي!افرين خيلي كلاسيك و زيبا بود!افرين! الهي فداي اين برديا 1 ساله بشم!ايشالا جشن 120 سالگيشو بگيري!
آرتين كوچولو و بابا هادي
5 اردیبهشت 91 12:58
برديا خوشگله خوش اخلاق تولدت خيلي خوب بود .انشا اله تولدو من هم همينطور باشه به من و بابا هاديم و مامان جونم خيلي خوش گذشت مخصوصا" وقتي dj ملويه آرشو زد .بابا هادي ميگه ياد ديكسكو aley افتادم اين شعرم تقديم به تو جيگر اتل متل تولد فرشته كيكشو خورد اسپند دونه دونه برديا جون مهربونه
سپید مامان علی
5 اردیبهشت 91 13:22
وای خاطره جون عجب جشن تولد معرکه ای....از عکسها معلومه که خیلی خیلی زحمت کشیدید...انشاءاللله در کنار هم 120 سال زنده باشید و هر سال تولد با شکوه بگیرید
سمانه مامان کیمیا
5 اردیبهشت 91 13:57
ممنون محبوبه خانم شما به ما و کیمیا لطف دارید....خوش به حال بردیا که همچین مادربزرگ و پدربزرگ جووون و باحالی داره....به ما خیلی خوش و در کنار شما و خاطره جون بسیار لذت بردیم
مامان پرنیا
5 اردیبهشت 91 14:18
وای همه چی عاااااااااااااااالی بود کاش منم این همه سلیقه داشتم بردیا خان خیلی قدر مامانت رو بدون خاطره جون خیلی خوشگلی عکس سه نفره هم عالیه شام و دسر ها و تنقلات هم عالیه کلا همه چی خیلی خیلی خسته نباشی انشالله بردیا 120 ساله بشه زیر سایه ی مامان و بابای خوبش
مامان قند عسل
5 اردیبهشت 91 18:30
خیلی دوست داشتم عکسارو ببینم چون تولد پسرم نزدیکه ولی خوب همیشه خاموش بودن این بدیها رو هم داره دیگه. گل پسرتون خیلی با نمکه .
فرزان
5 اردیبهشت 91 20:19
خاطره جان خداقل چند تا از عکسای گل پسرتو عمومی میگذاشتی ما هم میدیدیم .(من از وقتی که توی نی نی سایت چند تا راهنمایی در مورد غذای کمکی به من کردین وبلاگ پسر حوشگلتو می خونم) ایشالله تولد 100 سالگی


ممنون عزیزم.
مامان سيد كوچولو
5 اردیبهشت 91 23:21
محشر ب.د. دستتون درد نكنه. اينقدر قشنگ عكسا رو انتخاب كردي و توضيح دادي اخرش فكر كردم خودم هم تو مهموني بودم تولدت مبارك عزيزم
الهام مامان یاسمین
6 اردیبهشت 91 17:00
گل پسری تولدت مبارک منم می خوام ببینم ؟!!!!!!!!!!!
نارگل
6 اردیبهشت 91 18:16
سلام خاطره جون تولد بردیا خوجل موجل مبارک ممنون که برام رمز را فرستادی ولی خودمونیم چه کردی هاااااااااااخسته نباشی واقعا انشالا بردیا گلی همیشه سلامت وسعادتمند باشه
دخترک
6 اردیبهشت 91 18:31
سلااااااااام
نزدیک 10 باره میام اینجا و وبلاگتونو واسم باز نمیشه
انقدر مشتاق دیدن عکسا بودمممممممممم
فقط میتونم بگم تولدش فوق العاده و محشر بوده.
خیلیییییییییییی باکلاسه همه چی.
ایشالا که 120 ساله بشه
چقدرم رنگ قرمز بهش میاد
خیلی دلم میخواست منم میتونستم تو جشنش باشم.
از طرف من محکم ببوسیدش باشه؟
دلم خواستششششششششششششش
آخه نی نیم انقدر جذاب و تو دل برو؟
ماشالاااااااااااااااااااااا
خدا واستون نگهش داره.
دوستون دارممممم.
مرسی بابت رمز/



ممنون عزیزم. انشاء اله تولد 2 سالگیش تهران باشی و بتونی بیای
زهرا مامان پارمین
6 اردیبهشت 91 21:41
خاطره جون همه چیز عالی بود..خسته نباشی..اون شازده پسر نازتو ماچ مالیش کن برام...
خودتم خوشگلی خانومی...مرسی بابت رمز..منم رمزو واست خصوصی میذارم


مرسی گلم. بابت رمز هم ممنون
مامان ریحان عسلی
6 اردیبهشت 91 22:08
سلام تولدت مبارک بردیا جون پس رمز ما کو؟
نسرین مامان بردیا
7 اردیبهشت 91 1:59
سلام یک سالگی پسرتون مبارک.. من که عکسای تولدشو ندیدم ولی معلومه عالیییییییی بوده... مبارکه..

من برای پسرم از آتلیه سها وقت گرفتم... شما از کارشو کیفیت چاپش راضی بودین؟؟؟

راستی اسم پسرک منم بردیاست...




بین تمام آتلیه های کودک من فقط کار سها رو می پسندم.
مامان رانيا
7 اردیبهشت 91 11:13
رمزن مي زنم تو.ش نمي ره
ariyana
7 اردیبهشت 91 15:41
سلام خاطره جون ممنون بابت مرز امیدوارم شما و بردیا جون سالیان سال خوش و خرم باشین
نسرین مامان بردیا
7 اردیبهشت 91 16:22
منم رمز میخواااااااااااااااااااام
پگاه مامان آروین وآرتین
7 اردیبهشت 91 21:24
مبارک باشه تولد120 سالگیش،خیلی خوش گذشت بابت هدیتم ممنون عزیزم.
پسرمون لپاشو ببوس


ممنون عزیزم. هدیه هم قابلی نداشت
نسرین مامان بردیا
8 اردیبهشت 91 1:20
همه چی عالییییییی و فوقوالعاده ست...
برازنده ی آقا بردیاست...
خیلی گوگولیه... از طرف من بماچیدش...

منم در تدارک تولدم... تولد بردیای من تم نداره...
ولی تولد آقا بردیای شما هم وسوسه برانگیزه...
حتما ازتون کمک میگیرم


مرسی.در خدمتم
nikijoon(لیدا)
8 اردیبهشت 91 3:02
خاطره جون
واقعا عالی بود .من عاشق اون سلیقه ی منحصر به فردت هستم.........
تولد پسر گلت رو از صمیم قلب تبریک میگم
جای من خیلی خالی بود........میبوسمت به امید دیدار


ممنون.جای خودت و دخترای گلت خیلی خالی بود.
مامان ایلیا
9 اردیبهشت 91 3:00
تولد بردیا جان مبارک.همه چیز بی نظیر درست مثل خود بردیا جان. خاطره جان یه بار پیام گذاشتم و پرسیدم که لباس های بردیا جان را به خصوص بادی ها را از کجا می خری عزیزم.بی نهایت قشنگ و باسلیقه اند.می شه لطف کنی و جوابمو بدی. ممنون عزیزم. اگر صلاح می دونی و امکانش هست رمز اتلیه و تولد را هم به من می دی؟
خاله ی محمد حسن کوچولو
9 اردیبهشت 91 14:39
من هم دلم میخواست عکساشو ببینم ولی حیف که ما رو قابل ندونستید
تلاش
9 اردیبهشت 91 18:11
سلام خانومی اگه دوست داشتی رمز به منم بده..
مامان ریحان عسلی
10 اردیبهشت 91 0:57
سلام مرسی از رمزتون خیلی عالی برگزار کردید ایشالا همیشه خونتون به محفل شادی و سور تزیین کنید و همیشه شاد باشید دوست خوبم
مامان آريا
10 اردیبهشت 91 10:39
خاله قربونت برم الهي كه 120 ساله شي عزيز دلم عكسا خيلي معركه بودن همينطور تولد كادوها هم خوشگل بودن دست همه درد نكنه
هدی مامان مبین
10 اردیبهشت 91 18:47
همه چیزززززززززززز عالی بود خوش سلیقه ای خیلیییییییییییییییی خاطره خودتون از همه عالی تر....سه تایی بردیا جونم تولد یکسالگیت مبارک ایشالا روزی تولد یکسالگی نوه اتو جشن بگیری فرشته....زنده باشی شاد و سالم درپناه خدا
معراج
10 اردیبهشت 91 22:57
خسته نباشی خخاطره جون همه چی عاااااااالی بود.ایشالا جشن فارق التحصیلیشو بگیری...............
زهره مامان داریوش
11 اردیبهشت 91 9:14
سلام خاطره جون چرا به من رمز نمیدی من یکی از مشتریای پروپاقرص بردیا جونم میخام عکساشو ببینم
مامان تنها
11 اردیبهشت 91 10:41
برديا جونمممممممممم تولد 1 سالگيت مبارك عزيزم مامان خاطره جون اميدوارم هميشه در كنار هم خوش باشين و شاهد رشد كردن و بزرگ شدن وآقا شدن گل پسرمون باشي ايشاالله عكساي عروسيش منم رمز ميخوام
مامان امیرعلی
11 اردیبهشت 91 16:39
سلام خاطره جون.من باهاتون تو نی نی سایت آشنا شدم مرسی بابت اون لینکای خوشگلی که برام گذاشتین.میشه رمز تولد پسر نازتونو داشته باشم


لطفا ایمیلت و بده تا بقیه نمونه های زنبوری رو برات ایمیل کنم... رمز هم می زارم برات
مریم مامان ستایش
12 اردیبهشت 91 0:06
سلام خاطره جونم تولد بردیای قشنگت مبارک.بازم منم رمزززز لوفن!میشی میشم رمزو به منم بدی
مریم مامان ستایش
13 اردیبهشت 91 21:27
خاطره جووووووون!گریههههههههه منم دلم عسک می خواد خوب.اون دفه که دادی!!!!!!!یادته تو وبلاگ ستایش گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم مامان ستایش
14 اردیبهشت 91 13:23
خیلییییییییییی ممنون که واسم رمز دادی.تولدت واقعا معرکه بوده.به به چه نی نی خوشملی .چه مامان بابای خوش تیپی.هر سه تاتون به پای هم پیر شین.هههههههههه.الهی 1000 ساله شه.مبارکت باشه بردیا خان خاله.دعا کن تولد عروسک منم خوب برگزار شه.البته من که مثل شما با سلیقه نیستم!
هانی مامان سامیار
16 اردیبهشت 91 10:11
سلام خاطره جون اگه میشه به منم رمز بده تولد گل پسری رو ببینیم دیگه .....مرسی ان شا ا... 120 ساله بشه
مامان طاها
17 اردیبهشت 91 9:35
میشه به منم رمز بدین؟ خیلی دوست دارم عکسهای بردیا جونو ببینم
فاطمه مامان صبا
20 اردیبهشت 91 13:34
واااااای انقد همه تعریف کردن دلم آب شد..........اگه دوس داشتی رمزو بده ما هم ببینیم کیف کنیم........تولد صبای منم زنبوری بود البته چون دوربین ویرووسی شده هنو عکس نذاشتم تو وبش
شاپرک مامان مهدی
20 اردیبهشت 91 13:47
مبارک باشه تولدت خیلی دستت مامان خوش سلیقت هم در نکنه که تولد توپی برات گرفته همه چیز عالی بود
هانی مامان سامیار
20 اردیبهشت 91 15:53
وای خاطره جون دستت درد نکنه خیلی زحمت کشیدی همه چیز خیلی عالی بود تولد آقا بردیا مبارک .....
negar
23 اردیبهشت 91 15:27
من همیشه میامو وبلاگ بردیارو نگاه میکنم .خدا نگهش داره.منم دلم میخواست عکسای تولدو ببنم.
negar
26 اردیبهشت 91 0:28
خاطره جون منم میخوام عکسای تولد بردیارو ببینم به منم رمزو میدی؟
لیلا مامان شادی
1 خرداد 91 11:03
همه چی عالی بود خاطره شیک و تک . ان شا ا... جشن 300 سالگیشو جشن فارغ التحصیلی شو و جشن داماد شدن گل پسرتو ببینی گلم
آریانا
1 خرداد 91 12:23
خاطره جون همه چیز عالی بود خسته نباشی بردیای خوشگلم رو ببوس
مامی سینا
7 خرداد 91 14:11
سلام میشه به منم رمز بدین
زهره
9 خرداد 91 10:01
سلام خاطره خانم میشه لطفا رمز ورود رو بکید خیلی خیلی دوست دارم عکسهای تولد بردیا خان رو ببینم ممنون میشم عزیزم
مامان امیر علی
11 خرداد 91 11:12
عالی بود عکسا.حرف نداشتن.دستت درد نکنه.راسی 4 تا از عکسا باز نشد برام. مرسی بابت رمز ایشالا دامادیش
شیوا
12 خرداد 91 16:41
سلام خاطره جون میشه لطفا رمز رو بدی خیلی دوست دارم عکسهای تولد بردیای عزیز رو ببینم
مامی سینا
16 خرداد 91 15:30
به منم رمز بدین دلم آب شد که
زهره مامان داریوش
17 خرداد 91 11:06
خیلی جشن مفصل وقشنگی گرفتی واقعا خسته نباشی امیدوارم بردیا جون زیر سایه پدر ومادرش هزار ساله شه
آسمونی ها
17 مرداد 91 22:08
به من هم رمز میدی؟
مامان رهام
8 مهر 91 10:25
سلام خاطره جونم مرسی بابت رمز خیلی از سلیقت خوشم اومد خیلی عالی بود همه چی فوق العاده و کم نظیر بود...


مرسي عزيزم
مامان بهراد
9 مهر 91 13:34
من که رمز ندارم خاله